Nikt się nie spodziewał mojego zmartwychwstania a jednak (。•̀ᴗ-)✧
Hinata Hajime
Możliwym jest, że ukrytym talentem Hajime jest rozumienie kobiet. Twój chłopak zadziwiająco dobrze odgaduje czego ci potrzeba. Doskonale wiedział kiedy czułaś się lepiej a kiedy gorzej. Ale co najdziwniejsze to zawsze umiał cię uspokoić bez względu na problem.
Dodatkowo jeszcze ani razu się nie pokłóciliście. Hinata działa na ciebie uspokajająco i sama jego obecność wystarczy by odgonić od ciebie jakiekolwiek negatywne emocje. Jak to się dzieje to nie mam pojęcia, ale nie masz powodów aby narzekać.
Nagito Komaeda
Nastolatek co miesiąc robi ci testy na wykrycie rozpaczy. Profilaktycznie oczywiście bo jeśli wykryje ją we wczesnym stadium to będzie mu ją łatwiej wyleczyć. A przynajmniej tak ci wmawia kiedy przywiązuje cię do krzesła i zadaje ci masę pytań.
Ale musisz go zrozumieć bo on robi to wszystko dla twojego dobra. Nie wybaczyłby sobie gdybyś popadła w rozpacz będąc pod jego opieką. Dlatego tak bardzo martwi się o stan twojej nadziei i opiekuje się tobą kiedy tego potrzebujesz. Zawsze możesz na niego liczyć i możesz być pewna, że kiedy będziesz w gorszym nastroju Nagito poświęci ci swój wolny czas.
Souda Kazuichi
Różowowłosy mechanik dba o ciebie pod każdym względem, ale najbardziej stara się o twoje zdrowie. Stara się jak może byś nie przeziębiła się w mroźne dni a jeśli trzeba to nawet odda ci swoją czapkę. Przecież nie darowałby sobie tego gdybyś się rozchorowała. A lepiej dmuchać na zimne więc Kazuichi stety bądź niestety zastępuje w tym twoją matkę. Jeśli jemu jest zimno tobie automatycznie też.
A jeśli jakimś cudem zachorujesz możesz być pewna, że chłopak odkryje w sobie powołanie jako medyk i spróbuje leczyć cię domowymi sposobami. A jeśli masz okres to wiedz, że Souda zawsze znajdzie czas by wpaść do ciebie ze słodyczami.
Gundham Tanaka
Chłopak ma naprawdę dobry wpływ na twoją naukę gdyż najlepiej wie jak cię zmotywować. Przed każdym większym sprawdzianem uczycie się razem a on ustanawia dla ciebie nagrodę za opanowany materiał.
Czasami zamawia ci pizzę, innym razem za zdany egzamin zabiera cię w jakieś ciekawe miejsce. Motywy do nauki różnią się co sprawdzian, ale za każdym razem są na tyle skuteczne, że macie najwyższe wyniki w klasie. Nie wspominając już o tym, że jest bardzo cierpliwym korepetytorem więc jeśli jakiś temat ci nie wchodzi to jest w stanie poświęcić cały swój wolny czas. Oczywiście ty odwdzięczasz mu się okazując mu wiele czułości, których chłopak potrzebuje po całym dniu spędzonym wśród ludzi.
Fuyuhiko Kuzuryuu
Posiadanie całej mafiowej rodziny nie przeszkadza Fuyuhiko w upominaniu cię o zapięciu pasów w samochodzie. Kiedy odmawiasz wykonania tej czynności on robi to za ciebie twierdząc, że samochód nie ruszy dopóki każdy nie będzie zapięty.
Dodatkowo chłopak pilnuje byś nie opuszczała żadnych godzin lekcyjnych. Wagary z Fuyuhiko nie wchodzą w grę tak samo jak inne nielegalne czynności. Jak widać Kuzuryuu jest hipokrytą i przeszkadza mu prowadzenie auta bez prawa jazdy, ale to, że jego dziewczyna jest dealerką lata mu zupełnie.
Byakuya Togami
Togami pomimo swojej dumy czasami ci pomaga. Oczywiście nie zawsze, ale to zależy od jednego czynnika.
Chłopakowi głównie zależy na twoim bezpieczeństwie i zdrowiu, dlatego nosił za ciebie kartony tylko wtedy kiedy ich zawartość była naprawdę ciężka. Nie muszę oczywiście przypominać, że za każdym razem udaje, że robi to z łaski a nie z troski o twoje zdrowie.
CZYTASZ
𝐃𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧𝐫𝐨𝐧𝐩𝐚 𝐁𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐒𝐜𝐞𝐧𝐚𝐫𝐢𝐨𝐬 - upośledzone
FanfictionKlasyczne preferencje z tym wyjątkiem, że piszę je ja więc będą upośledzone, i dziwne. Ogólnie miejcie na względzie, że jest to jedna z moich pierwszych prac... To coś by: Ten zbok aka Lemosia, Monosia lemoniadka, LKT chuj wie co AAAAA #1 wdanganr...