Hinata Hajime
Mama: Bardzo miły i kulturalny chłopak. Będzie ją dobrze traktował. Dobrze wybrała.
Tata: Poważny i zrównoważony a do tego mam wrażenie, że nie mam się do czego przyczepić.
Nagito Komaeda
Mama: O. MÓJ. BOŻE. Czemu? Ja mam nadzieję, że nie wciągnie jej w jakąś sektę. A wydawał się taki uroczy i niewinny...
Tata: Za młodu chyba spadł z łóżka i się potłukł, ale widywałem gorszych ludzi. Póki nie będzie mnie zmuszał do przejścia na stronę nadziei to go akceptuję.
Souda Kazuichi
Mama: OOO. Na początku miałam pewne obawy co do niego, ale to naprawdę miły i uroczy chłopak. Jestem pewna, że będą razem szczęśliwi.
Tata: Wszystko spoko, ale straszna ciota z niego. Ale skoro już tu jest to może naprawi mi zmywarkę.
Gundham Tanaka
Mama: Jak go zobaczyłam to się wystraszyłam, ale jak tylko go bliżej poznałam to nie dziwię się mojej córce, że jest w nim zakochana. Cud chłopak, miły i kulturalny tylko mógłby te chomiki zdjąć z obrusa.
Tata: Nawet go polubiłem. Z kimś takim [imię] może czuć się bezpieczna.
Siostra: Niby go już poznałam, ale... Pytanie dnia brzmi. Dlaczego [imię] zawsze zgarnia samych przystojniaków. Mam nadzieję, że ten jej chłopak ma jakichś fajnych kolegów.
Fuyuhiko Kuzuryuu
Mama: Nie jestem pewna czy on jest odpowiedni dla mojej córki. A co jak ten gangster będzie ją traktował przedmiotowo? Ale jak tylko przypomnę sobie, że to jakaś mafia to wolę siedzieć cicho i się tylko głupio uśmiechać
Tata: To jest chłop. Będzie jej bronić i otoczy ją opieką jak samiec alfa. Ale jak ją skrzywdzi to dostanie z łopaty.
Byakuya Togami
Mama: Bogaty, przystojny, kulturalny... tylko mógłby się częściej uśmiechać.
Tata: Ma kija w dupie, ale mam wrażenie, że nie jest typem kobieciarza więc nie muszę czyścić wiatrówki.
Chihiro Fujisaki
Mama: Ta nowa koleżanka mojej córki jest totalnie przeurocza! I w dodatku ma na nią dobry wpływ.
Tata: Jej nowa koleżanka jest całkiem spoko, ale mam nadzieję, że nie jest lesbijką...
Brat: Chihiro znam już od dawna, ale nie pomyślałbym, że tak się zżyje z moją siostrą...
Kokichi Ouma
Mama: Jaki on jest uroczy! A w dodatku inteligentny i zakochany po uszy w [imię]. Razem są tacy słodcy.
Tata: Naprawdę ta jego organizacja ma 10 000 członków? Może lepiej nie będę kwestionować tego związku póki są szczęśliwi.
Kokichi: Nakłamałem się za wszystkie czasy, ale chyba mnie polubili więc było warto.
Shuichi Saihara
Mama: Inteligentny i ma dobrze poukładane w głowie. Ja nie mam nic przeciwko.
Tata: Całkiem spoko chłopak. Widzę, że poświęca mojej córce dużo czasu i wygląda na zakochanego... Ale niech tylko spróbuje jej coś zrobić...
Mitarai Ryota
Mama: Skąd ona go wytrzasnęła? Brzydki nie jest, ale mógłby się wysypiać bo jak tak dalej pójdzie to się zamęczy biedak. Ale to, że jest no lifem ma ten plus, że nie będzie się za innymi oglądał. Chociaż... To jak się patrzy na [imię] zdradza, że nie ma najmniejszego zamiaru.
Tata: Straszne chucherko z niego... Ale jest okej. Lepszy niż ten Seba, który ostatnio tu przychodził i śpiewał po pijaku pod jej oknem.
_____________
To jest trochę krótsze, ale chciałam zrobić coś takiego... Miałam bekę pisząc to...
Jedna prośba
Kończą mi się powoli memy z Dandanronpy i powoli nie mam czego dawać do mediów. Jakby ktoś miał jakieś fajne memy to proszę podesłać nie pogardzę. No chyba, że te memy są niepotrzebne i mało kto zwraca na nie uwagę to nie będę się produkować i szukać bo nie miałoby to sensu.
CZYTASZ
𝐃𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧𝐫𝐨𝐧𝐩𝐚 𝐁𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐒𝐜𝐞𝐧𝐚𝐫𝐢𝐨𝐬 - upośledzone
FanfictionKlasyczne preferencje z tym wyjątkiem, że piszę je ja więc będą upośledzone, i dziwne. Ogólnie miejcie na względzie, że jest to jedna z moich pierwszych prac... To coś by: Ten zbok aka Lemosia, Monosia lemoniadka, LKT chuj wie co AAAAA #1 wdanganr...