30. Za dużo alkoholu.
Kiyotaka ostatnimi czasy trochę się stresował więc postanowiłaś go rozluźnić. Na własną rękę podjęłaś się tego, choć wiedziałaś, że nie będzie ci łatwo. Ostatecznie stwierdziłaś, że kupisz jakieś piwko i jakoś to będzie.
Chłopak nie był przyzwyczajony do najmniejszej ilości alkoholu więc dziwota, że znalazł się w stanie upojenia alkoholowego po jednym piwie. Choć do pierwszego łyku musiałaś go zmusić to reszta łatwo weszła.
Poza tym, że odważyłby się skoczyć z okna ( co prawda mieszkał na parterze, ale i tak niebezpiecznie ) i zwierzył ci się z wszystkiego co zrobił, bo alkohol rozwiązał mu język, to obyło się bez gorszych incydentów.
31. Kiedy zamieniacie się ciałami
Tak podobne a jednak tak różne. Choć człowiek zbudowany jest bardzo podobnie przy obu płciach to w sytuacji kiedy zamieniłaś się ciałami z chłopakiem nie czułaś się komfortowo.
Ishimaru wydawał się wyjątkowo spokojny jak na zaistniałą sytuację. Cały czas cię pocieszał i uspokajał.
Ty natomiast stresowałaś się wszystkim co robiłaś. Chociaż widziałaś już go nago to nadal wstydziłaś się iść do łazienki.
W końcu jakoś ci się udało uspokoić nerwy i wtulona w rękę chłopaka przysypiałaś mając nadzieję, że to tylko sen i zaraz się obudzisz
- Taka - mruknęłaś i wtuliłaś się w niego mocniej - Przytul mnie. I powiedz mi lepiej dlaczego nie mam już ochoty łamać zasad!
- Nie wiem, ale nie obchodzi mnie to.
- Wygląda na to, że z zamianą ciał przeszły na nas też nasze cechy charakteru. - zauważyłaś.
- To było zbyt mądre jak na ciebie.
- A to było zbyt wredne jak na ciebie!
Fuknęłaś i pogłaskałaś swoje ciało po głowie. Trzeba było to przeczekać bo w sumie poza tym nie mieliście nic innego do wyboru.
32. Kiedy ma urodziny
Dla takiego idealnego chłopaka musiałaś wymyśleć coś genialnego. W końcu urodziny ma się tylko raz w roku a musiałaś mu jakoś wynagrodzić to, że wytrzymał z tobą tyle czasu.
Problem był w tym co mu dać. Książka? Oklepane. Więcej książek? Za drogo.
W końcu postanowiłaś, że najzwyczajniej w świecie się go spytasz.
Powiedział że niczego nie potrzebuje czym niezwykle ci pomógł. Zrezygnowana wpadłaś na dość ciekawy pomysł.
W najważniejszym dniu w roku zadzwoniłaś po chłopaka oznajmiając mu że czekasz na niego w najmniej znanym parku.
Kiedy tam dotarł otworzył szerzej oczy w niedowierzaniu. Na szarej ścianie starego muru prezentowało się dumne graffiti.
- Podoba się?! - spytałaś skacząc dookoła obrazu przedstawiającego biało czerwoną sówkę.
- Graffiti nie jest... - chciał powiedzieć, ale w końcu westchnął i przymknął na to oko - Bardzo się podoba... Masz naprawdę talent...
- Specjalnie dla ciebie miejsce, które nie jest zbyt odwiedzane! - zaśmiałaś się przytulając go i stykając się nosami.
- Co ja z tobą mam... - westchnął żartobliwie - po czym cię pocałował.
33. Kiedy masz urodzinki
W przeciwieństwie do ciebie Ishimaru nie miał zdolności manualnych by zrobić coś dla ciebie własnoręcznie.
Stwierdził, że poprosi kogoś o pomoc. Najlepiej dziewczynę. Aoi postanowiła poratować go radą.
CZYTASZ
𝐃𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧𝐫𝐨𝐧𝐩𝐚 𝐁𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐒𝐜𝐞𝐧𝐚𝐫𝐢𝐨𝐬 - upośledzone
FanfictionKlasyczne preferencje z tym wyjątkiem, że piszę je ja więc będą upośledzone, i dziwne. Ogólnie miejcie na względzie, że jest to jedna z moich pierwszych prac... To coś by: Ten zbok aka Lemosia, Monosia lemoniadka, LKT chuj wie co AAAAA #1 wdanganr...