Hinata Hajime
- Hinata zimno jest... - mruknęłaś pocierając dłońmi swoje ramiona.
Hinata bez słowa podał ci swoją marynarkę, którą od razu na siebie narzuciłaś. Okręciłaś się wokół własnej osi i z radości spojrzałaś na za dużą marynarkę. Kątem oka dostrzegłaś, że chłopak się rumieni. Naciągnęłaś rękawy na dłonie i zakryłaś nimi nos wdychając zapach marynarki.
- Już ci cieplej? - spytał z troską w głosie przytulając cię od tyłu.
- O wiele. - powiedziałaś uśmiechając się.
Zarumieniony chłopak pogłaskał cię po głowie i splótł wasze dłonie kierując się w stronę parku gdzie usiedliście na ławce i wpatrywaliście się w zachodzące słońce. Hinata jednak nie mógł oderwać od ciebie wzroku gdy przyduża marynarka okrywała twoje zmarznięte ciało. Zastanawiał się jak on ma ją jutro ubrać i nie myśleć o tobie kiedy przesiąknie ona twoimi perfumami.
Nagito Komaeda
Już od dłuższego czasu czekałaś aż twój chłopak łaskawie wyjdzie spod prysznica. Znudzona ciągłym czekaniem w bezruchu zrobiłaś gruntowny przegląd jego szafy. Z jej dna wygrzebałaś czarną bluzę z napisem hope. Natychmiast ją założyłaś nie zważając na to, że sięga ci gdzieś do trzech czwartych ud przez co zasłoniła twoją spódniczkę. Okręciłaś się wokół własnej osi i spojrzałaś w lustro.
Tymczasem Nagito wrócił do pokoju i przystanął w progu nie mogąc oderwać od ciebie wzroku.
- Ślicznie w niej wyglądasz... - powiedział kiedy w końcu odzyskał mowę. - Może powinnaś częściej nosić moje ubrania?
Z szerokim uśmiechem pokiwałaś głową i objęłaś zarumienionego chłopaka. Teraz już wiesz co będziesz nosić przez następny miesiąc, albo i dłużej...
Souda Kazuichi
Kiedy Souda zajęty był naprawianiem jakiegoś auta ty nudziłaś się niemiłosiernie. Ile można... No, ale nie mogłaś mu przerwać bo mimo wszystko Souda był mechanikiem i chcąc nie chcąc musiał przesiadywać trochę w warsztacie... Ale nie mogłaś też zanudzić się na śmierć więc wpadłaś na dość dobry pomysł.
Zakradłaś się do mechanika i zdjęłaś mu z głowy czapkę. Nim Souda zdążył zareagować założyłaś ją na siebie i odbiegłaś kawałek.
- Jak w niej wyglądam!? - spytałaś go przeglądając się w lustrze, które wisiało przy wejściu.
- Pięknie, ale oddaj mi ją... - Souda spojrzał na ciebie błagalnie.- Dziwnie się bez niej czuję.
Pokazałaś mu język i wybiegłaś krzycząc - Jak ją chcesz to mnie złap!
Gundham Tanaka
Wybraliście się na spacer po mieście jednak nie przewidzieliście okropnej pogody i strasznej wichury. Wiatr rozwiewał ci włosy i sprawiał, że dostawałaś dreszczy. Gundham widząc jak drżysz z zimna bez wahania zdjął swój fioletowy szalik i owinął ci nim szyję.
- Może i niewiele to da, ale...
- Dziękuję. - powiedziałaś dotykając dłonią przyjemnego materiału wokół szyi. - Ale czy teraz tobie nie będzie wiało?
Gundham pokręcił przecząco głową i zarumienił się widząc jak szalik zakrywa ci nos i większą część twarzy. Splótł wasze dłonie i starał się znaleźć jakieś zajęcie, aby nie wpatrywać się w ciebie cały czas. Średnio mu wychodziło...
Fuyuiko Kuzuryuu
- Zakład, że nie wbiegniesz niczym Naruto do klasy gdzie uczy pan Munakata . Masz zrobić całe dwa kółka. Wygrany mówi przegranemu co ma zrobić.
CZYTASZ
𝐃𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧𝐫𝐨𝐧𝐩𝐚 𝐁𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐒𝐜𝐞𝐧𝐚𝐫𝐢𝐨𝐬 - upośledzone
FanfictionKlasyczne preferencje z tym wyjątkiem, że piszę je ja więc będą upośledzone, i dziwne. Ogólnie miejcie na względzie, że jest to jedna z moich pierwszych prac... To coś by: Ten zbok aka Lemosia, Monosia lemoniadka, LKT chuj wie co AAAAA #1 wdanganr...