Hinata Hajime
Kiedy jej nie było w szkole czuł taką pustkę w sercu. Kiedy była obok to serce przyspieszało i niemal wyrywało się z jego klatki piersiowej. Nie wiedział co z tym zrobić. Tym bardziej, że bał się odrzucenia jak niczego innego na tym świecie. Wtedy straciłby nie tylko miłość życia i najlepszą przyjaciółkę. A do tego nie mógł doprowadzić.
Jednak w końcu postanowił ci to wyznać kiedy zobaczył jak rozmawiasz z innym chłopakiem. Momentalnie poczuł niemiłe ukłucie zazdrości. Wtedy zdał sobie sprawę z tego, że to nic innego niż miłość.
Już następnego dnia ci to wyzna. Obiecał sobie.
Nagito Komaeda
To uczucie jakie odczuwał względem ciebie było zbyt duże i piękne aby opisać to słowami. Przy tobie nie czuł się jak śmieć. Widząc twój uśmiech chciał go za wszelką cenę chronić. Dla ciebie skoczyłby w ogień. Co prawda odwagi dodawało mu to, że najpewniej wyszedłby z tego cało, ale to taki nieistotny szczegół. Ważne, że Nagito czuł do ciebie coś więcej.
Bał się zniszczyć waszą przyjaźń więc siedział cicho. Ale kiedy zobaczył jak jakiś kiep cię podrywa to stwierdził, że raz się żyje i musi wyznać ci swoje uczucia. Nie wybaczyłby sobie tego gdyby cię stracił przez własne tchórzostwo.
Souda Kazuichi
Souda nigdy by się nie przyznał, ale ostatnio naprawiał twoje rzeczy w ten sposób, aby po jakimś czasie znów się popsuły. W ten sposób przychodziłaś do niego częściej. Na początku sam nie rozumiał swego zachowania. Ale z każdym twoim ,, dziękuję za naprawienie" odczuwał coraz większą satysfakcję i większe ciepło na sercu. Nie mógł przestać o tobie myśleć a każda wspólnie spędzona chwila była dla niego niezwykle ważna.
Chłopak czuł, że to ta jedyna, ale nie mógł znaleźć w sobie tyle odwagi. Na początku starał się wysyłać drobne sygnały jak przestanie adorowania Sonii, częstsze uśmiechanie się i dłuższe przytulasy.
Jednak z rosnącym uczuciem rosła i zazdrość. Za każdym razem kiedy kręcił się obok ciebie Rana czuł się zagrożony.
Tak więc postanowił. Musi ci to powiedzieć zanim będzie za późno.
Gundham Tanaka
Dla niego sprawa była prosta. Zakochał się. Wiedział o tym doskonale. Jednak ze znalezieniem odwagi było gorzej. Bił się cały czas z myślami czy wykonać ten krok czy nie. Bał się stracić naraz dwie rzeczy naraz jednym nie przemyślanym ruchem. Dwa proste słowa mogą zmienić drastycznie jego życie.
Jednak kiedy widział kogokolwiek obok ciebie gotowało się w nim z nadmiaru uczuć. Zazdrość nieraz podskakiwała kiedy ktoś pokroju Teruteru kręcił się obok ciebie.
Ale już wiedział, że szczęśliwy będzie tylko wtedy kiedy ci to wyzna.
Fuyuhiko Kuzuryuu
Nie chciał być dla ciebie taki oschły i starał się jak mógł. Z jakiegoś nieznanego mu powodu nie chciał cię stracić. Tylko on wiedział co działo się w jego sercu. Istna rozpierducha.
Przy tobie czuł się inaczej. Nigdy się z tobą nie nudził i często mimo jego pochmurnego nastroju byłaś jedyną osobą, która umiała wywołać na jego twarzy uśmiech. Umiałaś sprawić, że każda spędzona chwila razem stawała się dla niego wyjątkowa.
Chłopak nim się spostrzegł uzależnił się od ciebie i nie mógł wytrzymać weekendu bez ciebie. Sam się zastanawiał jakim cudem tak szybko wszczepiłaś się w jego serce już na stałe.
Byakuya Togami
Boże jakie to było dla niego trudne. Miał problem przyznać się sam przed sobą, że coś do ciebie czuje, nie mówiąc już o wyznaniu ci tego. Miał zbyt wielkie poczucie dumy, by wykonać taki krok.
Starał się być dla ciebie milszy. Nie chciał cię zbyt mocno skrzywdzić, abyś się od niego nie odwróciła. Jednak do dalszego kroku zmusiła go wielka zazdrość spowodowana tym, że byłaś dość popularna.
A pomyśleć, że połączyło was to, że oboje dokuczaliście biednej Toko czasami wykorzystując ją do własnych celów.
Teraz jednak Byakuya mógłby Toko przeprosić i obiecać jej przy wszystkich, że już nigdy jej nie ubliży gdybyś tylko zgodziła się iść z nim na randkę. Jakim cudem to się stało?
Chihiro Fujisaki
Serduszko Chihiro biło szybciej kiedy znajdował się blisko ciebie. Nie mógł pohamować rumieńców i jąkania się kiedy byłaś obok niego.
Byłaś jego najlepszą przyjaciółką jak i największym obiektem westchnień. Nie myślałaś, że jest dziwny lub słaby ukrywając swoją prawdziwą płeć. Gdyby tylko nie bał się, że straci najlepszą przyjaciółkę to pewnie już dawno wyznałby ci swoje uczucia.
Ale jak na razie czekał na ten chwilowy przypływ odwagi. Kiedyś na pewno się odważy i powie ci co czuje. To tylko kwestia czasu.
Kokichi Ouma
Nikt się tego nie spodziewał, ale ten kłamliwy szczur Kokichi się zakochał. Po raz pierwszy nie miał ochoty cię okłamywać. Za każdym razem kiedy jadł twoje wypieki delektował się każdym kęsem. Uwielbiał twój charakter jak i niecodzienną urodę.
I gdyby tylko miał trochę odwagi, aby przyznać się, że coś do ciebie czuje...
Powiedzenie przez żołądek do serca jednak ma jakiś sens gdyby się teraz przyjrzeć fioletowowłosemu. Nie mógł bez ciebie żyć. Bez twoich wypieków umarłby z głodu, a bez ciebie umarłby z tęsknoty i bólu.
Shuichi Saihara
Detektyw już od jakiegoś czasu myślał tylko o tobie. Mimo różnych sposobów jego myśli wracały na twój tor. Cokolwiek by nie zrobił i czymkolwiek by się nie zajął. Zero skutków.
Wszystko w tobie kochał. Ten moment kiedy świeciły ci się oczy za każdym razem kiedy trafiałaś do kosza. Kochał ruch twoich warg kiedy wypowiadałaś jego imię. Twoje włosy kiedy rozwiewał je wiatr. Twoje dłonie kiedy obejmowałaś go w pasie. Twoje krągłości kiedy podskakiwały w rytm twoich ruchów. Twoje inne usposobienie i ciekawy charakter.
I gdyby umiał jeszcze jakoś znaleźć jakiś oryginalny sposób na wyznanie ci tego co czuje.
Mitarai Ryota
Ten to na początku nie ogarnął, że się zakochał. Myślał o tobie cały czas, ale pomyślał, że to tylko dlatego, że jesteście dobrymi przyjaciółmi.
Jednak ostatnio poczuł pustkę kiedy od jakiegoś czasu go nie odwiedziłaś. To było dla niego całkiem nowe, dotąd jeszcze nie poznane uczucie. Nie wiedział co powinien zrobić w tej sytuacji i jak z niej wybrnąć.
W końcu zdeterminowany, aby przekazać ci swoje uczucie w najlepszy sposób w jaki może zabrał się za realizowanie planu.
_____________
Heh... No... Więc... Napisałam to w końcu :) I ten... zastanawiam się nad dalszymi rozdziałami, ale nie będzie jakichś obsuw czy coś...
CZYTASZ
𝐃𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧𝐫𝐨𝐧𝐩𝐚 𝐁𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐒𝐜𝐞𝐧𝐚𝐫𝐢𝐨𝐬 - upośledzone
FanficKlasyczne preferencje z tym wyjątkiem, że piszę je ja więc będą upośledzone, i dziwne. Ogólnie miejcie na względzie, że jest to jedna z moich pierwszych prac... To coś by: Ten zbok aka Lemosia, Monosia lemoniadka, LKT chuj wie co AAAAA #1 wdanganr...