39 Wpadając na twojego eks

5.5K 169 430
                                    

Hajime Hinata

Z twoim byłym rozstaliście się pokojowo. No, ale mimo to nie dotarła do niego jeszcze informacja o twoim nowym związku.

- Ile myśmy się nie widzieli [imię] - chan! - twój były podszedł do was kiedy siedzieliście na ławce w szkolnym parku.

- Cześć [imię eks] - Hinata również był z nim w neutralnych stosunkach.

- Ja się chciałem zapytać [imię] - chan... Bo było nam razem dobrze... i myślałem, że byśmy mogli wrócić do siebie...

- Wybacz [imię eks], ale [imię] - chan jest teraz moją dziewczyną. - Hinata objął cię ramieniem.

- Och... W takim wypadku życzę wam obu szczęścia. - [imię eks] uśmiechnął się. - Dbaj o nią.

Nagito Komaeda

- Nagito wracamy! - powiedziałaś stanowczo kiedy wyszliście ze szkolnej biblioteki. - Mój eks na horyzoncie.

Nagito jednak złapał cię pod ramię i ruszył raźnym krokiem przed siebie. Jeszcze mu za to odpowiednio podziękujesz. Twój były uśmiechnął się na twój widok a tobie natychmiast zrobiło się niedobrze.

- Hej [imię]~ - powiedział zalotnie się uśmiechając. - Słyszałem,  że ostatnio zaczęłaś chodzić z tym śmieciem.

- Wcale nie jest śmieciem. - powiedziałaś wzmacniając uścisk na ramieniu Komaedy.

- Tak tak... A nie chcesz może iść ze mną potem na kawkę? Z prawdziwym mężczyzną.

- Precz od mojej [imię] - chan ty siło nieczysta! - krzyknął Nagito przyciskając cię do siebie. - Nigdzie z tobą nie pójdzie. I ogranicz lepiej te sterydy zanim ci kurwa dupą wypłyną. Się kurwa prawdziwy mężczyzna znalazł.

Mówiąc to pociągnął cię dalej i zostawił twojego byłego w osłupieniu.

Souda Kazuichi

Souda pałał nienawiścią do twojego eks i z wzajemnością. Mimo iż nigdy wcześniej nie rozmawiali to przecież mieli prawo się nie lubić. Kazuichi nie lubił go z zasady... A twój eks nie lubił go bo kiedy chciał do ciebie wrócić ten się pojawił i mu plany spieprzył.

- Mój eks... - wymamrotałaś kiedy on nagle wyłonił się zza ściany.

- Cześć [imię]! - Twój eks totalnie zignorował mechanika i podszedł bliżej.

- Pa [imię eks]! - Souda złapał cię za nadgarstek i przysunął cię do swojego boku. Nim twój były się zorientował byliście już daleko.

Gundham Tanaka

Po ostatnim incydencie z lampartem twój eks trzymał się od was z daleka i jeszcze w chuj dalej.

Fuyuhiko Kuzuryuu

Fuyuhiko przechadzał się z tobą po parku trzymając cię za dłonie. Tę romantyczną przechadzkę zepsuł wam twój eks...

- Cześć [imię]~ - podszedł do was uśmiechając się szarmancko.

- WYPIER KURWA DALAJ! - Fuyuhiko odepchnął go i uderzył go w nos z pięści.

Twój były zanim wstał z ziemi to trochę czasu minęło.

Byakuya Togami

Byakuya siedział sobie w bibliotece i czytał sobie książkę a ty czyściłaś półki z kurzu bo bibliotekarka cię poprosiła a ty nie mogłaś odmówić tego tej jakże miłej staruszce. Do biblioteki weszło kilka osób a wy nie zwróciliście na to uwagi gdyż w bibliotece było to normalne.

𝐃𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧𝐫𝐨𝐧𝐩𝐚 𝐁𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐒𝐜𝐞𝐧𝐚𝐫𝐢𝐨𝐬 -  upośledzoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz