18

9.8K 2.1K 970
                                    

-ناخوناتون کو رییس؟

-خانم باعه ازتون ممنون میشم اگر سکوت دفتر رو بهم نزنید.

آیرین با تشر بکهیون لبهاش رو آویزون کرد و عقب رفت، بکهیون عمیقا روی پرونده های زیر دستش تمرکز کرده بود، و خب این به نفع تمام کارمندهای بخش بود که راهروی جلوی دفتر بکهیون رو به بزرگراه تبدیل کرده بودن و فقط برای باور کردن اینکه اون عکسها واقعیه میومدن تا کله ی صورتی بکهیون رو چک کنن.

خبری که صبح زود تویتر رو پر کرده بود به قدری پر سر و صدا بود که هنوز هم هر لحظه یه نفر پیدا میشد تا راجبش صحبت کنه و موضوع رو ترند نگهداره. و بیون بکهیون تو اوج این سر و صدا، خیلی معمولی مثل روزهای خیلی قبل، زمانی که هنوز مدیرعامل پارک چانیول پاش رو به زندگیش باز نکرده بود، با یه کله ی صورتی اومده بود و دفتر و کارش رو بی هیچ حرفی شروع کرده بود.

و بی توجه به تیترهای خبری و نگاه هایی که مشخص بود اون تیترهارو خوندن توی کمپانی رژه میرفت.

"مدیرعامل جدید کمپانی گلدن گلوب، به همراه یکی از مدیرهای ارشد کمپانی، آیا راز خاصی بین آن دوست؟"

"این یه اعلام رابطه س؟ وای خدایا اونا فوق العاده ن"

"همین دو روز پیش پارک چانیول به خاطر تجاوز ترند شده بود و امروز به نظر میرسه خبری از تجاوز نبوده و اون کارمند توی مقاله ها خیلی خوشحال خوشحال حتی باهاش مو ست میکنه، به هرحال من خیلی خوشم اومد ، #عشق_کاپ_کیکی!!"

"وای خدای من فقط تفاوت قدیشون رو، مدیر کوچولوی کله صورتی کیه؟ خیلی کیوته، به مدیرعامل گلدن گلوب بابت داشتنش حسودیم میشه! کاپ کیکای کیوت"

"جدا از اینکه به مدیرعامل پارک بابت دوست پسرش حسودی میکنم به تمام کارمندای دوست پسرش هم بابت مدیرشون حسودی میکنم، اونوقت مدیر من عطسه میکنه و کل واحد میلرزه! کی میخواید میزهای مدیریتی رو به جوون ها اختصاص بدین؟"

"اون یه امگای خوش شانسه!"

"اون یه آلفای خوش شانس تره!"

هوسوک همونطور که از جلوی دفتر رد میشد با اخم کسایی که اومده بودن از واقعی بودن موهای صورتی مدیر بیون مطمئن شن رو متفرق کرد و وارد دفتر شد و در رو بست: آقای بیون، تمام تماس های کاری واحد داره به خاطر تماس خبرنگارا با واحد مختل میشه!

بکهیون بدون اینکه نگاهش رو از روی کاغذ زیر دستش بالا بیاره زمزمه کرد: تمام شماره های خبرگزاری هارو بده واحد حراست بلاک کنن و از همشون شکایت کن.

Fated To Be Yours🥂🌌Where stories live. Discover now