🦋سخن پایانی

5.2K 1.2K 150
                                    

سخن پایانی:

این داستان هم تموم شد، ممنون از اینکه سیصد و هفتاد روز با من و فیتد و شخصیت­‌هاش همراه بودین.

امیدوارم از خوندنش لذت برده باشید *قلب*
نظرتون رو از من دریغ نکنید، من مشتاق دریافت هیجاناتتون هستم. راه­‌های ارتباطی با من توی چنل­‌هایی که آدرسشون رو این پایین میذارم قرار دارن. لطفا برای حمایت از داستان، اون رو به دوست­‌هاتون پیشنهاد بدین و حتما توی چنل داستان­‌ها جوین بشین.

@panne­_fiction (چنل داستان­ها)
@theWhiteOne (چنل خودم)
@Fatedcm (گروه نظرات داستان)

جا داره از تمام کسایی که تو طول داستان دستم رو برای شروع و ادامه و تموم کردنش گرفتن هم تشکر کنم.

ترنم و روناک عزیزم که توی آخرین مرحله­ با دقت بسیار و محبتی که به من داشتن، توی ویرایش فایل اصلی همراهم بودن و روز­ها برای هرچه بهتر شدن کیفیت کار، زحمت کشیدن.

بانی عزیزم که اولین پوسترش رو برام درست کرد، توی پروسه­‌ی انتخاب اسم کمکم کرد و هرباری که نسبت بهش بی اعتماد به نفس میشدم دقیقه­‌های طولانی ویس­‌های بی سر و تهم رو گوش میداد و با حوصله جوابم رو میداد و در نهایت با محبت­‌هاش به بهتر دیده شدن داستان کمک میکرد.

ناریای عزیزم که تقریبا میشه گفت هر فایل جدیدی که باز میکنم با تشویق اونه، اولین خواننده و آخرین خواننده­‌م و کسی که تاییدش همیشه برام اهمیت داشته.

جسمین، فاطیما، شیما، آرزو، فاطمه، آذین، و بقیه­‌ی دوستانی که قبل از انتشار نوشته­‌هام رو میخوندن و برای ادامه و تکمیلش تشویقم میکردن و تمام عزیزانی که برام پوستر درست کردن، از جمله فاطمه­‌ی ب. عزیزم.

و تمام خواننده­‌های همراهی که محبت و انرژیشون توی این یکسال در کنار من و شخصیت­‌ها، حضور داشت و حس میشد. مطمئنم اسامی دیگه­‌ای هم باید نام برده میشدن و شاید من، الان، ساعت چهار صبح روز جمعه فراموش کردم... به هرحال...

فیک جدیده که اسم نداشت، امگانیسم، بالاخره تموم شد. ممنون از همتون.

**

این پیام اختصاصا برای خواننده هاییه که در حال آپ داستان رو دنبال میکردن:

فایل کامل داستان که به صورت پی دی اف منتشر شده، کیفیت خیلی خیلی بیشتری از لحاظ نگارشی داره، درحالیکه متن داستان توی واتپد هیچ تغییری نکرده و ویرایش نشده. پس اگر مشتاق خوندن نسخه‌ی کم ایرادتری هستین، میتونید یه گوشه چشمی به پی‌دی‌اف داستان داشته باشین.

Fated To Be Yours🥂🌌Where stories live. Discover now