-میشه پیشم بخوابی؟
ابروهای بکهیون ناخودآگاه بالا رفت:
-بله؟
با بهت پرسید و به خودش اشاره کرد: من؟
لوهان که با سوال چانیول از جاش بلند شده بود جلو اومد: بعد کی پیش من بخوابه؟
بکهیون بازوی لوهان رو گرفت و سرش رو برای تایید بالا و پایین کرد: میتونیم سه تایی باهم بخوابیم.
نمیدونست چرا حس خوبی به خواهش چانیول نداشت. چانیول چشمهاش رو توی حدقه چرخوند و در رو باز کرد و همونطور که دستش رو بالاتر از شونه ش به چهارچوب در تکیه داده بود به زیرش اشاره کرد تا بکهیون رد شه: بدو.
بکهیون همونطور که بازوی لوهان رو گرفته بود کمی عقب رفت: من... نمیخوام بخوابم اصلا.
ابروی راست چانیول بالا رفت: تا صبح؟
بکهیون سرش رو بالا و پایین کرد: اره میخوام با هیونگ فیلم ببینم.
و نمیدونست چی شد که این ایده به ذهنش رسید. چانیول کمی مکث کرد و بعد از لحظه ای جلو اومد و بازوی بکهیون رو گرفت: بیا بریم با من فیلم ببین.
و بکهیون رو سمت خودش کشید. لوهان با خارج شدن بازوش از دست بکهیون شاکی پرسید: پس من چی...
و چانیول قبل از اینکه در رو ببنده و ارتباط چشمهای ترسیده ی بکهیون و نگران لوهان رو قطع کنه با نیشخند زمزمه کرد: تو هیچوقت فیلم دوست نداشتی... هیونگ...
**
بکهیون نگاهش رو توی اتاق چانیول میچرخوند و سعی میکرد کوچیکترین شباهتی بین اتاق ساده و مینیمال چانیول و شخصیت پر طمطراقش پیدا کنه و البته جوابی برای سوال اینکه اینجا چیکار میکرد.
چانیول هم در خاکی ترین حالت ممکن داشت لپ تاپ خاکستری رنگش رو به تلویزیون اتاق وصل میکرد و توی فولدرهای مرتبش دنبال فیلم میگشت.
بکهیون باورش نمیشد بین فولدرهای چانیول داره یه سری سریال رمانتیک و حتی پزشکی هم میبینه... سعی کرد مثل چانیول خونسرد عمل کنه: لپ تاپ خودته؟
چانیول بدون اینکه نگاهش رو از تلویزیون بگیره سرش رو بالا پایین کرد. بکهیون نفس عمیقی کشید و نگاهش رو به تخت داد.
"میشه پیشم بخوابی؟"
صدای چانیول ناخودآگاه توی سرش پیچید و باعث شد گردنش رو بچرخونه و به چانیول که هنوز درگیر فیلم انتخاب کردن بود نگاه کنه.
بکهیون خسته بود، واقعا خسته بود و این رو هرکسی میتونست از چشمهای نیمه باز و پف کرده و نمدارش و دهنی که هر چند دقیقه یکبار برای یک خمیازه ی جوندار باز و بسته میشد بفهمه ولی چانیول هرکسی نبود و درسته که این رو میفهمید ولی قصد اهمیت دادن بهش رو نداشت.
YOU ARE READING
Fated To Be Yours🥂🌌
Fanfiction[کامل شده] FICTION : مقدر شده که مال تو باشم COUPLE : چانبک ، سولی GENRE : فلاف ، امگاورس ، رومنس ، اسمات AUTHOR : #صفید NC+18🔞 STORY IS ABOUT : بکهیون یه مدیر جدیه که بیشتر از هرچیزی از اینکه به خاطر امگا بودن افراد به قابلیت هاشون بی...