~Liam~
Fuck. Ik wilde helemaal niet zo op Megan reageren. Ze bedoeld het ook allemaal vast goed. Waarom ben ik dan ook zo'n eikel. In een keer drink ik mijn biertje op en zonder erbij na te denken laat ik het lege flesje in het zand vallen. Ik moet haar vinden om het goed te maken. Wanneer ik van een kruk wil opstaan begint het flink te draaien. Ook dat nog. Ik heb weer eens veels te veel gezopen. Behoorlijk zat loop ik richting de bar waar ik Alicia en Cloë zie zitten.
'Is Megan hier?' Vraag ik ze. Verbaasd kijken de meiden me aan.
'Zie je haar hier soms zitten?' Vraagt Cloë. Wanneer ik een beetje begin te wankelen grijp ik me snel vast aan de bar.
'Jemig, Liam,' hoor ik mijn zus dan zeggen. 'Hoeveel heb je op?' Ik begin even te lachen.
'Te veel,' zeg ik dan. 'Maar ze is hier dus niet?' Alicia schudt haar hoofd.
'Ze is naar het hotel,' zegt ze dan. 'Ze voelde zich niet zo lekker.' Ik zucht even en begin dan te lachen.
'Wat een lafaard,' zeg ik dan hardop. 'Na een ruzie meteen wegrennen. Kinderachtig hoor.' Ik pak Alicia's cocktail uit haar hand en drink het dan in een keer leeg.
'Waar heb je het over?' Vraagt ze me. Ik zet het lege glas terug op de bar.
'Laat maar,' zeg ik dan. Zonder op een reactie te wachten loop ik weg. Ik heb geen idee welke kant ik op ga, maar wat ik wel weet is dat ik in een rustige omgeving wil zijn. Ver weg van alle mensen, muziek en drank. Na vijf minuutjes lopen laat ik me aan het water op het warme zand vallen.
Ik voel me waardeloos. Ik haat het om ruzie te hebben met Megan en ik haat het om me zo ellendig te voelen door alcohol. Nu is het dus dubbel zo erg. Ik ben verdrietig en voel me klote door hoe het net is gegaan, maar tegelijkertijd voel ik me boos. Boos omdat ze niet volwassen genoeg is om het op te lossen, maar meteen naar de hotelkamer vlucht. Snel pak ik mijn telefoon uit mijn zak en tik ik haar nummer in. Als er niet wordt opgenomen sla ik even met mijn vuist in het zand.
'Fuck!' Roep ik kwaad. Zuchtend laat ik mijn hoofd in mijn handen vallen.
'Zand kan niet kapot, Liam.' Hoor ik dan achter me. Met een ruk draai ik me om en kijk ik recht in het gezicht van Alicia.
'Rot op,' zeg ik kwaad. Alicia trekt haar wenkbrauwen even op, schudt haar hoofd en gaat dan naast me zitten.
'Nee,' zegt ze dan. 'Vertel me wat er is.' Ik zucht en net wanneer ik op wil staan begint alles te draaien. Na vandaag heb ik officieel een hekel aan drank. Stomdronken blijf ik naast haar zitten en dan begin ik haar het hele verhaal te vertellen.
'Ach joh,' zegt ze na afloop. 'Als dat alles is. Mijn gezeik met Justin is erger hoor. Relaties zijn gewoon klote.' Ik knik.
'Weet je wat ik het meeste mis?' Vraag ik haar dan. Alicia schudt haar hoofd.
'Gewoon erop los flirten en neuken met random meiden zonder dat je ergens aan vast zit.' Alicia grinnikt even. Waarschijnlijk ben ik deze woorden morgen allemaal weer vergeten, maar het boeit me niets. Ik moet gewoon even mijn gevoel kwijt. Een glimlach verschijnt op haar gezicht en ze komt iets dichter tegen me aan zitten.
'Ik snap je punt,' zegt ze dan. Net wanneer het even stil is brengt ze haar lippen naar mijn oor.
'Zo ben ik ook altijd geweest,' fluistert ze dan zachtjes. Haar worden zorgen voor een kleine kriebel in mijn buik. Waar is ze mee bezig?
'Oh ja?' Vraag ik dan maar omdat ik niet weet wat ik moet antwoorden. Alicia knikt, legt haar hand op mijn knie en glijd dan voorzichtig met haar hand naar boven.
'Nou en of,' zegt ze dan. 'Seks is geweldig,' fluistert ze nog steeds in mijn oor. 'En ik weet dat ik je nu helemaal gek maak, Liam.' Haar hand ligt ondertussen op mijn kruis. Ik weet dat dit niet hoort. Ik weet dat er een geweldig meisje op me zit te wachten en ik weet hoe gek ik op Megan ben. Toch kan ik door de alcohol niet helder nadenken. Zonder enige twijfel druk ik mijn lippen op die van Alicia en trek ik met mijn handen haar korte topje uit. Wanneer ook haar bh in het zand ligt trekt ze zelf de rest van haar kleren uit en vervolgens de mijne. Meteen brengt ze haar lippen naar mijn geslachtsdeel.
'Fuck,' zeg ik hijgend. Alicia's bewegingen maken me helemaal gek. Wanneer ze na vijf minuutjes stopt pak ik snel een condoom uit mijn broekzak en dan klimt ze op me. Voorzichtig laat ik me in haar glijden.
'Liam...' kreunt ze hijgend. Mijn handen knijpen ruig in haar borsten en Alicia's geluiden worden steeds harder.
'Ik kom zo,' zeg ik dan. Alicia verhoogt het tempo iets en dan voel ik mijn lading het condoom vullen.
---
Oh mijn god. Wie had dit zin aankomen?
JE LEEST
Something Between Us
Romance'Ik wil alles met je kunnen doen,' fluisterde hij verleidelijk in mijn oor. 'Dat zeg je vast tegen elk meisje,' ik huiver even wanneer zijn lippen zachtjes mijn nek raken. Het is de aantrekkelijke Liam die Megan's leven totaal op zijn kop zet. Wann...