~Liam~
Het is twee uur als ik zoekend door de club loop. Ik heb Megan al een uurtje niet meer gezien. Wanneer ik in de verte haar prachtige blonde, gekrulde haren aan de bar zie zitten loop ik op haar af. Een jongen zit naast haar met een hand op haar been.
'Megan?' Meteen draait Megan zich om.
'Schatje!' Roept ze vrolijk. Ze staat op van haar barkruk en drukt een kus op mijn mond. Verbaasd kijkt de jongen ons aan en opeens betrekt Megan's gezicht.
'Liam,' zegt ze dan. 'Dit is Larry. Larry Liam.' Meteen komt de naam me bekend voor. Larry als in Megan's ex. Larry steekt zijn hand uit, maar ik weiger om die te schudden.
'Larry logeert in resort naast die van ons. 'Palma Beach. Hij is hier al een week.' Larry knikt enthousiast en zet ondertussen zijn lege biertje op de bar.
'De omgeving is prachtig,' zegt Larry dan. 'Jullie kunnen hier veel leuke uitstapjes doen.' Meteen knik ik.
'Dat weet ik,' zeg ik snel. 'Ik heb al wat dingen bedacht. Kom mee, Megan. We gaan naar de rest van de groep.'
'Larry!' Alicia staat ondertussen naast ons en gooit haar armen om Larry heen. 'Wat doe jij hier nou? Hoe is het met je?' Larry lacht om al haar vragen en wrijft even over haar rug.
'Goed,' zegt hij dan. 'Ik studeer tegenwoordig op UCF en ben erg druk met mijn studie.' Meteen kijken Megan en ik elkaar aan.
'UCF?' Vraagt Megan hem. 'Wij hebben ons daar ook ingeschreven.'
'Slimme keuze,' zegt Larry dan. 'Het is een van de beste universiteiten van Florida.'
'Nee joh!' Justin is er ondertussen ook bij komen staan en geeft Larry snel een broederlijke knuffel. 'Wat een toeval!'
'Nou inderdaad,' zeg ik een beetje geïrriteerd. 'Kunnen we nu allemaal weer gewoon verder gaan waar we gebleven waren en stoppen met die vrolijkheid.' Zonder wat te zeggen loop ik richting de uitgang van de club. Buiten plof ik op een muurtje en probeer ik wat te ontnuchteren.
'Liam?' Megan is ondertussen ook naar buiten gekomen en neemt plaats naast me. Vragend kijkt ze me aan.
'Denk je dat dit leuk is voor mij?' Vraag ik haar. 'Jou ex om me heen waar iedereen blijkbaar helemaal weg van is.' Megan lacht even.
'Stop nou is met zo onzeker zijn,' zegt ze dan. 'Waar komt dat ineens vandaan? Ik ken je zo helemaal niet.' Natuurlijk kan ik dat Megan niet vertellen. Als Megan ooit ontdekt dat ik met Alicia naar bed ben geweest zou alles kapot zijn.
'Ik weet het niet,' lieg ik dan maar. 'Ik wil gewoon nooit een ander.' Megan knikt begrijpelijk en brengt dan haar lippen naar mijn oor.
'Ik ook niet,' zegt ze dan. 'En ik wil je. Nu.' Megan sabbelt even aan mijn oorlel. Zonder erbij na te denken spring ik van het muurtje, til ik haar op en loop ik richting het resort.
Boven doe ik meteen de deur op slot. Zet ik Megan op de grond en trek ik haar aan haar hand mee naar de badkamer. Daar druk ik mijn lippen op die van haar. Neem ik haar mee naar de inloopdouche en duw ik haar tegen de muur. Meteen zet ik de kraan aan en binnen een paar seconde zijn we kletsnat. Terwijl onze zoen steeds ruiger wordt trek ik met mijn handen haar kletsnatte topje uit en daarna zij de mijne.
'God je maakt me zo gek,' zeg ik hijgend tussen het uittrekken van de kleren door. Ondertussen liggen ook onze broeken op de vloer en meteen breng ik meerdere vingers bij Megan naar binnen.
'Liam...' zegt Megan dan. 'Sneller.' Meteen volg ik Megan's instructies op. Na vijf minuten trekken we ons ondergoed uit en laat ik me voorzichtig in haar glijden.
'Ik hou van je,' fluister ik in haar oor. Megan's krijgt de woorden niet uit haar mond door haar gekreun. Het is opwindend om haar zo te zien. Met gesloten ogen zie ik haar genieten en haar nagels krassen wat ruig over mijn rug.
'Niet al komen,' zegt Megan dan. Die woorden zorgen er juist voor dat ik bijna mijn hoogtepunt bereik.
'Ik heb geen condoom om,' zeg ik hijgend tegen Megan.
'Mijn pil is nu veilig,' is Megan's antwoord. 'Kom in me.' En met die woorden laat ik alles uit me komen. Hijgend laat Megan haar hoofd op mijn schouder vallen en met een arm ondersteun ik haar.
'Dat was leuk,' zegt ze dan. Ik knik en druk een kus op haar lippen. 'Kom,' zeg ik haar. 'We gaan ons wassen.' Snel leg ik alle natte kleren uit de douche en dan pak ik wat douchegel om Megan mee in te soppen. Zodra we allebei bedekt zijn door het schuim knuffelen we wat, spoelen we ons af en zodra we helemaal droog zijn kruipen we samen in bed.
'Liam?' Vraagt Megan die met haar rug tegen me aan ligt. 'Wil je niet meer zo onzeker zijn?' Even is ze stil.
'Jij kan nooit vervangen worden. Jij bent alles voor me en dat zal altijd zo blijven.' Ik glimlach en druk dan een kus op haar haren.
Mijn schuldgevoel is ondertussen flink aan het stijgen.
JE LEEST
Something Between Us
Romance'Ik wil alles met je kunnen doen,' fluisterde hij verleidelijk in mijn oor. 'Dat zeg je vast tegen elk meisje,' ik huiver even wanneer zijn lippen zachtjes mijn nek raken. Het is de aantrekkelijke Liam die Megan's leven totaal op zijn kop zet. Wann...