~Liam~
Het is negen uur als ik samen met Amy in de gamehal sta. Het is erg druk, maar dat was te verwachten. Wie gaat hier nou niet naartoe op een vrijdagavond? Eerst doe ik Amy's jas uit en als ik ook de mijne uit heb hang ik ze aan een hanger aan een van de vele kapstokken. Daarna lopen we naar de balie en wissel ik wat briefgeld in voor speelmunten.
'Goed,' zeg ik dan. 'Wat wil mevrouw eerst doen.' Amy wiebelt even met haar wenkbrauwen en meteen weet ik wat ze bedoeld.
'Je weet dat je gaat verliezen, Amy.' Ik grinnik om mijn woorden en dan lopen we naar het airhockey apparaat. Ik stop er een muntje in en pak dan de puk uit het gat. Snel begin ik met spelen. Als ik na drie minuten met vier punten voor sta en de timer af begint te tellen zie ik Amy's agressie weer tevoorschijn komen. Lachend schuif ik de puk bij haar in de gleuf en dan is het spel af.
'Hoe kan jij hier nog steeds zo goed in zijn?' Vraagt Amy met een betreurd gezicht. Ik grinnik en leg snel mijn arm om haar heen.
'Je weet dat je nooit van me kan winnen.' Amy steekt haar tong naar me uit en dan lopen we naar een knuffelautomaat. Ik geef Amy een muntje en met de grijper probeert ze een bruine beer te vangen. Wanneer de grijper hem net op het laatste moment los laat begin ik te lachen. Nu ben ik degene die er een muntje in gooit. In een keer haal ik de beer uit het apparaat.
'Goh,' zegt Amy dan. 'Je meent het.' Ik grinnik en geef haar dan beer. Na nog een paar spelletjes te hebben gedaan schuiven de aan bij de bar en bestel ik een biertje en een voor Amy een wijntje. Gelukkig staat er een bekende achter de bar en vragen ze niet naar haar legitimatie.
'Hoe bevalt het daar in Washington?' Vraagt Amy me.
'Best goed,' zeg ik dan. 'Natuurlijk is het nogal anders nu mijn moeder zo depressief is, maar verder heb ik leuke vrienden gekregen en ben ik begonnen met werken in een bioscoop.'
'Werken?' Herhaalt Amy vragend. 'Liam Moore die werkt? Dat had ik nou nooit verwacht. Vroeger kreeg je alles van je vader.' Ik knik.
'Klopt,' zeg ik dan. 'Maar nu mijn vader buiten beeld is en mam weinig werkt moeten Cloë en ik ook een bijdrage leveren. Ik snap het ook wel,' zeg ik dan om voor mam op te komen. Amy en ik kletsen over van alles en nog wat. Over hoe haar leven er op dit moment uitziet, over wat ze wil gaan studeren en we praten wat over vroeger. Als we tegen een uur of een allebei flink aangeschoten zijn pakken we onze jassen en nemen we de taxi naar mijn vaders huis.
'Ik ben blij dat ik bij jou kan slapen,' zegt Amy dan als we voor de voordeur staan. 'Als mijn vader me zo thuis zag vermoord hij me.' Ik weet dat Amy gelijk heeft. Amy's vader is alcoholist geweest en drank bij hun thuis is helemaal verboden. Ik doe even mijn wijsvinger voor mijn lip als teken dat ze zachtjes moet doen. Amy giechelt en volgt me dan naar de logeerkamer waar ik dit weekend verblijf. Daar laat ze zich op het bed vallen.
'Ik ben kapot,' zegt ze dan. Snel sluit ik de deur en draai ik het op slot. Ik grinnik, schop mijn schoenen uit en trek mijn trui over mijn hoofd waardoor ik alleen in mijn spijkerbroek sta. Amy's ogen glijden langzaam over mijn bovenlichaam.
'Verdomme,' zegt ze dan. 'Je bent nog lekkerder dan eerst.' Amy staat op en loopt op me af. Voorzichtig laat ze haar handen over mijn borstkas glijden. Ik huiver even wanneer Amy haar lippen naar mijn oor brengt en zachtjes aan mijn oorlel begint te likken. Hier was ze altijd goed in geweest. Amy weet precies hoe ze me gek kan maken.
'Amy...' stamel ik. 'We moeten dit niet doen.' Amy knikt en trekt haar gezicht terug. Toch laat ze haar hand langzaam naar mijn kruis glijden.
'Ik weet het,' zegt ze dan. 'Maar we zijn allebei vrijgezel en ik denk dat we allebei wel seks kunnen gebruiken.' Of niet soms?' Amy bijt verleidelijk op haar lip en opent dan met beiden handen de knoop van mijn broek. Zonder erbij na te denken duw ik haar op het tweepersoonsbed en begin ik haar nek te zoenen. Mijn handen glijden onder haar shirt en knijpen zachtjes in haar borsten.
'Doe het uit,' zegt Amy dan. 'Doe alles bij me uit.' Dat laat ik me geen twee keer zeggen. Braaf doe ik wat Amy me vraagt. Al snel liggen onze kleren op de grond. Snel haal ik een condoom uit mijn portemonnee.
'God,' zegt Amy hijgend als ik voorzichtig aan haar tepels lik. 'Je maakt me gek, Liam. Nog net zo goed als vroeger.' Ik grinnik en doe dan voorzichtig het condoom bij me om.
JE LEEST
Something Between Us
Romance'Ik wil alles met je kunnen doen,' fluisterde hij verleidelijk in mijn oor. 'Dat zeg je vast tegen elk meisje,' ik huiver even wanneer zijn lippen zachtjes mijn nek raken. Het is de aantrekkelijke Liam die Megan's leven totaal op zijn kop zet. Wann...