~Megan~
Inmiddels is het een uur later en zijn we omgekleed in onze zwemkleding. Met mijn ogen dicht lig ik op een bedje bij het zwembad van het resort. De zon brand vel op mijn lichaam en hier en daar hoor ik wat gelach. Als ik iets overeind kom zie ik Jonah en Cloë in het zwembad zitten. De twee hebben dikke pret. Het is fijn dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden. Ik kan me voorstellen dat het niet altijd leuk is om als enige geen relatie te hebben in een vriendengroep, maar gelukkig zijn wij zo hecht dat je het bijna niet merkt.
'Wat ben jij lekker,' hoor ik opeens naast me. Ik kijk even naar rechts en zie Liam rechtop tegen zijn rugleuning aan zitten. Ik lach even. Wat is het toch ook een gekkerd soms.
'Ga je mee zwemmen?' Vraagt hij me. Ik schud mijn hoofd. Liam staat op, gaat naast mijn ligbed staan en drukt dan een kus op mijn mond. Wanneer Liam weg wil lopen draait hij zich weer naar me om, tilt me van mijn stoel en loopt dan met me richting het zwembad.
'Niet doen!' Gil ik nog, maar het is al te laat. In een seconde gooit Liam me het water in.
'Ik haat je,' zeg ik lachend. Liam slaat zijn armen om me heen en drukt een korte kus op mijn lippen. Samen dobberen we door het bad. Het water zorgt voor een licht gevoel terwijl de felle zon op mijn gezicht een heerlijk vakantiegevoel geeft. Liam's handen knijpen zachtjes in mijn billen en snel druk ik mijn lippen stevig op de zijne. Ik ben gek op hem.
'Tortelduifjes,' zegt Clöe terwijl ze smakgeluiden maakt. Ik spetter wat water naar haar toe, maar meteen doet ze het terug. Als kleine kinderen liggen we lachend in het water. In de verte zie ik Justin en Alicia zitten. Ze zien er gespannen uit en de sfeer is overduidelijk niet goed. Met een boze blik staat Alicia op en loopt ze weg. Alleen blijft Justin achter.
'Ik kom zo terug,' zeg ik dan tegen Liam. Ik druk een kus op zijn wang en zwem dan naar het trappetje. Snel loop ik de richting op waar Alicia heen ging. Via het stenen pad loop ik tussen de palmbomen door het strand op waar het gelukkig niet erg druk is. Iets verderop zie ik Alicia op een schommel zitten. Snel loop ik naar haar toe.
'Hey,' zeg ik dan voorzichtig. 'Mag ik erbij komen zitten?' Alicia haalt haar schouders op. Meteen ga ik op de tweede schommel naast haar zitten.
'Wat is er?' Vraag ik dan voorzichtig terwijl ik wat heen en weer ga. Alicia zucht.
'Ik weet het zelf ook niet,' zegt ze dan. 'Justin en ik zitten weer in zo'n sleur. We hebben gedoe om alles.' Ik kan zien dat Alicia het haar raakt.
'Hij zei dat het beter is om als vrijgezel te gaan studeren,' zegt ze dan. 'Ik snap niet waar hij dat vandaan haalt. We gaan naar dezelfde universiteit. Waarom zou je je relatie zomaar opgeven?' Een traan loopt ondertussen over haar wang en meteen veegt ze hem weg met haar arm. Snel leg ik mijn hand op haar schouder.
'Misschien vindt hij het lastig,' zeg ik dan. 'Liam heeft het er ook moeilijk mee gehad.' Verbaasd kijkt Alicia me aan.
'Is hij trouwens nog aangenomen op UCF?' Ik knik enthousiast.
'Ja,' zeg ik dan. 'We zijn daar erg blij mee.' Meteen voel ik me schuldig. Ik zit hier blij te doen terwijl Alicia het nu juist moeilijk heeft. Meteen besluit ik om er niets meer over te zeggen.
'Praat gewoon met hem,' zeg ik dan. 'Misschien zit hem iets anders dwars en lukt het hem niet om eerlijk te zeggen wat er is. Hij zal jullie relatie van bijna twee jaar echt niet zomaar opgeven.' een kleine glimlach verschijnt op Alicia's gezicht.
'Dank je wel, Megan,' zegt ze dan. Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik mijn vriendin aan.
'Dat je er altijd voor me bent.' Nu ben ik degene die een glimlach krijgt.
'Ik zal je altijd helpen, Alicia,' zeg ik dan. 'Met alles. Hoe lang kennen we elkaar nu al? We zijn al zeven jaar beste vriendinnen.' Alicia knikt.
'En dat zal ook voor altijd zo blijven,' zegt ze dan.
---
Zo exited!
Vanaf hoofdstuk 55 komt er weer DRAMA!
JE LEEST
Something Between Us
Storie d'amore'Ik wil alles met je kunnen doen,' fluisterde hij verleidelijk in mijn oor. 'Dat zeg je vast tegen elk meisje,' ik huiver even wanneer zijn lippen zachtjes mijn nek raken. Het is de aantrekkelijke Liam die Megan's leven totaal op zijn kop zet. Wann...