~Liam~
Als we onze fietsen in de rekken hebben gezet lopen we met zijn vieren richting de eerste club. Het is erg druk en buiten staat een rij van ongeveer vijftien mensen. Als we eindelijk aan de beurt zijn laten we onze legitimatie zien en mogen we naar binnen. Daar geven we onze jassen af en krijgen we een nummertje om ze zo weer op te halen. Met zijn vieren naast elkaar lopen we de brede trap af naar beneden. Als we door de klapdeuren lopen dreunt de harde muziek al snel in onze oren en kost het ons moeite om door de drukte bij de bar te komen.
'Ik haal shotjes,' Roep ik even in Justin's oor. 'Ik ben de enige eenentwintigjarige hier!' Justin steekt zijn duim op en dan loop ik naar de bar waar het gelukkig niet heel druk is. Binnen vijf minuten heb ik een plastic houder in mijn hand met daarin vier kleine bekertjes. Terug bij de groep geef ik iedereen een shotje, duwen we de bekertjes tegen elkaar aan en gieten we het in één keer naar achter. Lachend lopen Alicia en Megan de dansvloer op en ook Justin en ik besluiten met de meiden mee te gaan. Mijn oog valt op Megan die met haar strakke jurkje op de maat van de muziek naar de vloer zakt. Haar heupen wiegen heen en weer en haar losse krullen dansen mee met de muziek. Ze is prachtig. Alicia de ondertussen tegen Justin staat aan te schuren gebaart dat ik op Megan af moet stappen, maar net wanneer ik dat wil doen komt ze al op mij af. Megan slaat haar armen om mijn nek en danst wat met haar kont heen en weer. Het kost me moeite om haar nu niet te zoenen.
'Je bent zo sexy,' zeg ik in haar oor, niet wetende of ze het door de harde muziek wel hoort. Megan glimlacht en brengt haar lippen naar mijn oor.
'Jij dan,' zegt ze tegen mij terwijl ze haar hand over mijn witte blouse laat glijden. Haar vinger prikt ze even in mijn navel waardoor we allebei moeten lachen. Haar fel blauwe ogen kijken de mijne intens aan en langzaam breng ik haar gezicht naar die van haar. Net wanneer mijn lippen bijna die van haar raken word ik naar achter getrokken en kijk ik recht in het gezicht van Maddie.
'Hey!' Groet ze me met een kus op mijn wang. Ik zucht even. Even was ik vergeten dat ik Maddie ook had uitgenodigd.
'Waar is Yara?' Vraag ik haar. Maddie wijst naar haar vriendin die rechts in de hoek staat te zoenen met een een of andere oudere gast.
'Kom mee!' Roept ze dan. Ik bijt even op mijn lip en zie Megan's gezicht veranderen in een teleurgestelde blik. Zonder iets te zeggen draait ze zich om en loopt van me weg. Zuchtend loop ik achter Maddie aan naar de bar waar ik twee wodka's besteld.
'Je ziet er mooi uit,' zegt Maddie dan. 'Ik ben gek op wit.' Maddie laat haar handen even over mijn bovenarmen glijden en knijpt dan voorzichtig in mijn biceps.
'Je bent gespierd,' zegt ze dan. 'Train je vaak?' Ik knik.
'Zo vaak als ik kan,' zeg ik haar. Ik geef Maddie haar drankje en dan drinken we het allebei in één keer leeg.
'Kom,' zegt Maddie dan. 'We zoeken een rustigere plek op.' Maddie pakt me bij mijn hand en samen lopen we naar een hoekje achterin de ruimte. Ik laat me op een kruk vallen waarnaar Maddie op mijn schoot gaat zitten.
'Waarom ben jij zo knap?' Vraagt ze me terwijl ze haar wijsvinger over mijn lip laat glijden. Ik bijt even op mijn lip en leg dan mijn hand op haar bil.
'Heb je weleens naar jezelf gekeken?' Vraag ik haar dan terwijl ik er zachtjes in knijp. Maddie knippert even met haar ogen. Maddie is precies het type waar ik op zou vallen. Het type waar ik altijd mee naar bed ben geweest, het type dat mij gek kan maken en het type dat in mijn ogen perfect is. Toch is er iets wat zij niet heeft. Iets wat bij Maddie ontbreekt en waar Megan wel over beschikt.
'Ik ben alleen thuis vannacht,' zegt Maddie dan in mijn oor. Langzaam voel ik beneden in mijn lichaam een bobbel ontstaan door de woorden die ze zegt.
'Dus je zou alles met me kunnen doen.' Met haar tong likt ze zachtjes aan mijn oorlel. Hoe erg ik me ook probeer in te houden. Ik kan het niet. Maddie is het type wat me gek maakt. Ik heb een zwak voor ondeugende types. Ik druk mijn lippen op die van haar en al snel spelen onze tongen een vurig spel. Maddie laat haar hand via mijn buik naar beneden glijden en eindigt op mijn bobbel die nu nog groter is.
'Niet hier,' hijg ik in haar oor. 'Kom mee.' Ik pak Maddie bij haar hand en leid haar mee naar buiten waar we naar een rustig plekje lopen ver van de clubs vandaan. Eenmaal aangekomen in een verlaten steegje duw ik haar tegen de muur en stroop ik met mijn handen haar rokje omhoog. Als ik haar string iets naar beneden heb gedaan stop ik voorzichtig een vinger bij haar naar binnen. Wanneer het vochtig genoeg is laat ik mijn broek iets zakken en duw ik mezelf bij haar naar binnen. Maddie's gekreun, de situatie en de alcohol zorgt ervoor dat het niet lang duurt.
'Fuck,' kreun ik hijgend wanneer ik mijn hoogtepunt heb bereikt en ik me voorzichtig uit haar haal. Maddie bijt glimlachend op haar lip en doet dan haar kleren weer goed.
'Ik wist dat je me wilde,' zegt ze dan verleidelijk in mijn oor. Voordat ik nog iets kan zeggen beent ze weg.
JE LEEST
Something Between Us
Storie d'amore'Ik wil alles met je kunnen doen,' fluisterde hij verleidelijk in mijn oor. 'Dat zeg je vast tegen elk meisje,' ik huiver even wanneer zijn lippen zachtjes mijn nek raken. Het is de aantrekkelijke Liam die Megan's leven totaal op zijn kop zet. Wann...