59

470 10 0
                                    

~Megan~

Het is avond geworden en samen met Liam zit ik aan een tafeltje in een restaurant dicht bij het resort. 'Trek je mooiste jurk aan,' had Liam vanmiddag gezegd. 'Ik trakteer je op een etentje.' Meteen was ik blij. Gelukkig was Liam's afstandelijke gedrag snel over en behandeld hij me alsof ik zijn prinses ben. Misschien is het op dit moment iets te, maar ik mag niet klagen. Sommige meiden dromen ervan om zo behandeld te worden. Hij is hartstikke lief voor hem en mijn verliefdheid word met de dag groter. 

'Heb ik al gezegd dat ik stapel verliefd op je ben?' Vraagt Liam me terwijl hij een slok van zijn biertje neemt. Ik glimlach, knik even en pak dan zijn hand. 

'Ik ook op jou,' zeg ik dan. Met mijn andere hand wiebel ik mijn wijntje wat heen en weer. 

'Ik weet gewoon dat als ik je niet meer zou hebben ik kapot zou gaan, Megan.' Liam trekt zijn hand uit de mijne en verbaasd kijk ik hem aan. 

'Hoezo denk je daar over na?' Vraag ik hem. Liam zegt niets en prikt wat met zijn vork in zijn steak. 

'Het kan altijd gebeuren,' zegt hij dan. Meteen schud ik mijn hoofd en pak ik zijn hand weer terug. 

'Nee,' zeg ik dan. 'Ik zal je nooit verlaten. Nooit.' Liam glimlacht, buigt iets voorover en drukt zijn lippen op de mijne. 

De rest van de avond verloopt heerlijk. We genieten van ons eten, kletsen over van alles en nog wat en we lachen veel met elkaar. Het grootste onderwerp van de avond is UCF. Het lijkt ons geweldig om samen een kamer te delen op de campus. Elke nacht bij Liam in slaap vallen. Dat is iets waar ik me op dit moment het meest op verheug. 

Inmiddels is het elf uur en met zijn zesjes zitten we op de kamer van Cloë en Jonah in te drinken voordat we zo naar een club gaan. Samen met Alicia sta ik voor de spiegel om nog wat extra mascara op te doen. Het is erg warm en allemaal zijn we erg bloot gekleed. In de club zal het ook wel hartstikke benauwd zijn. Mijn korte, witte, kanten topje staat sexy bij het hoge, lichtblauwe broekje en aan mijn voeten draag ik witte sneakers. Ik ruik naar aardig wat parfum en mijn blonde haren zin gekruld. 

'Je bent sexy,' fluistert Liam in mijn oor terwijl hij even kort in mijn billen knijpt. Alicia rolt even met haar ogen.

'Bedankt,' zegt ze dan. Ik grinnik even om de opmerking van mijn vriendin en kus Liam dan op zijn lippen. Wanneer we klaar zijn met het optutten gooien we snel wat drankjes naar achter en eten we wat van de chips. Om twaalf uur is iedereen aardig aangeschoten en lopen we naar beneden en verlaten we het resort. De clubs zijn op loopafstand van ons resort en in de verte horen we de muziek al. Hand in hand lopen Liam en ik achter de rest van ons groepje aan en wanneer we voor de ingang van Coco Bongo staan laten we bij de beveiliger onze legitimatie zien. 

'Is dit een grap?' Vraagt de man. 'Jullie zijn geen eenentwintig.' Hij wijst even naar Alicia en mij. Gelukkig zijn Jonah en Justin net jarig geweest. Liam knikt. 

'Klopt,' zegt hij dan. Voorzichtig laat hij een briefje van vijftig zien. 'Maar dat hoeft niemand te weten toch?' Even zie ik de beveiliger twijfelen, maar dan pakt hij toch het geld aan en doet het poortje voor ons open. Blij lopen we naar binnen. 

'Het is je gewoon gelukt!' Roep ik naar Liam boven de harde muziek uit. Liam knikt. 'Mij lukt alles,' zegt hij dan. Hij drukt een korte kus op mijn lippen, pakt mijn hand en brengt ons dan door de menigte naar de bar. Liam bestelt zes shotjes en wanneer we die op hebben neem ik Alicia mee naar de dansvloer. Daar zakken we met de muziek mee naar de vloer. Hier en daar hoor ik wat gefluit en zie ik wat jongens onze kant op kijken, maar het interesseert me niets. 

'Hoe heet je?' Vraagt een wat oudere jongen aan me. Ik schat hem bijna in de dertig en van schrik zet ik een stapje naar achter. De jongen legt ondertussen zijn hand op mijn bovenarm en net op dat moment komt Liam.

'Hey!' Roept hij tegen de jongen. 'Rot op en blijf van haar af.' Beschermend gaat Liam voor me staan en snel geeft hij hem een kleine duw naar achter. Boos kijkt hij ons nog even aan, maar dan loopt hij weg. 

'Bedankt,' zeg ik dan snel waarnaar ik mijn armen om zijn nek gooi. Liam drukt zijn lippen op de mijne en wanneer hij zijn mond iets opent breng ik mijn tong bij hem naar binnen en het duurt niet lang voor onze zoen iets ruiger wordt. In de verte hoor ik gejoel en ik weet dat wij midden op de dansvloer staan te zoenen, maar de drank neemt mijn verstand over. Terwijl ondertussen mijn lievelingsliedje begint met afspelen draai ik me om en beweeg ik mijn billen tegen hem aan. Justin staat ondertussen achter Alicia en ook zij is flink aan het schuren. Wanneer het lied is afgelopen loop ik samen met Alicia naar de bar. 

'Hoe is het nou met Justin?' Vraag ik haar. Alicia drinkt haar beker in een keer leeg en knikt. 

'Veel beter!' Roept ze. 'We hebben even gebabbeld en hij is bereid wat meer energie in onze relatie te steken.' Ik glimlach en druk even een kus op haar wang. 

'Daar ben ik blij om,' zeg ik dan. 'Ik vond het verschrikkelijk om jullie zo te zien. Ik ga even naar de wc,' zeg ik dan. Zuchtend sta ik op en probeer ik mijn evenwicht te bewaren. Wanneer ik weer wat helderder zie loop ik richting de toiletten. Net wanneer ik de hoek om wil lopen bots ik tegen iemand op. 

'Sorry,' zegt een jongen. 

'Maakt niet uit,' zeg ik dan. 'Het was mijn...' wanneer ik in de ogen van de jongen kijk stop ik met praten en voel ik mijn hart sneller kloppen. 

'Larry...' zeg ik dan. 

---

Oh oh... Megan's ex is back.

Ik vraag me af wat jullie allemaal doen tijdens deze onzekere periode. Zijn jullie thuis of druk bezig met werken, school, stage etc? Ik zit op dit moment voorlopig 3 weken thuis en werk soms een avondje. 

Stay safe babes!

Something Between UsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu