64

455 11 3
                                    

~Liam~

Het is tien uur als we die avond met zijn zesjes aan een tafel in de entertainmentzaal zitten. Nadat ik Megan met haar armen om Larry's nek zag staan heb ik geen woord meer tegen haar gezegd. In de hotelkamer voor het avondeten probeerde ze me uit te leggen wat ze bij hem deed, maar ik ben de badkamer ingelopen, draaide de deur op slot en ben onder een koude douchte gaan staan. Ik hoef haar mooie praatjes niet te horen. Het is overduidelijk dat ze Larry belangrijker vond op dat moment. Ergens hoopte ik dat ze achter me aan zou lopen op het strand, maar ze deed het niet. Dat deed misschien nog wel het meeste pijn. Ze liet me gewoon gaan. 

'Mag ik nog een Whisky?' Vraag ik aan de serveerster. De vrouw knikt en komt na een kleine vijf minuten terug met een nieuw drankje. 

'Alweer?' Vraagt Cloë me dan. 'Je hebt er al vijf op.' 

'Bemoei je er niet mee,' zeg ik dan. 'Het is toch vakantie.' Clöe voelt zich duidelijk beledigd door mijn opmerking, maar zegt niets meer. Ondertussen kijken we naar de show die zich op het podium afspeelt. De magie die gedaan wordt ziet er gaaf uit. De illusionist laat een vrouw verdwijnen en een bal boven zijn hoofd zweven. Geïnteresseerd kijkt iedereen naar de show. Iedereen behalve Alicia. Zij zit zwijgend voor zich uit te staren. Wanneer ze ziet dat ik naar haar kijk werpt ze me een kleine glimlach. Als ons oogcontact blijft en ik het warm begint te krijgen kijk ik snel weer de andere kant op. Alicia staat op.

'Ik ga naar bed,' zegt ze dan. Verbaasd kijkt iedereen haar aan. 

'Nu al?' Vraagt Justin. 'Het is nog maar tien uur.' Alicia knikt. 

'Ik weet het,' zegt ze. 'Maar ik ben kapot van vandaag en hartstikke moe.' Ze geeft Justin een snelle kus en verdwijnt dan naar boven. 

'Wat heeft zij nou opeens?' Vraagt Jonah aan me. Ik haal mijn schouders op. 

'Hoe moet ik dat nou weten?' Kaats ik bot terug. Jonah lacht even, maar zegt niets. Wanneer de rest zich weer focust op de show sta ik zachtjes op en zonder dat iemand het merkt weet ik weg te komen. Boven klop ik op Alicia's deur en wanneer ze niet open doet loop ik zelf naar binnen. Zuchtend staat ze voor het raam. Ik sluit de deur achter me, loop op haar af en ga dan naast haar voor het raam staan. 

'Vertel,' zeg ik dan. 'Wat zit je dwars?' Alicia zegt niets en wanneer ik naar haar kijk zie ik dat er een kleine traan over haar wang loopt. 

'Ik ben verliefd op je geworden,' zegt ze dan zachtjes. Meteen voel ik mijn hart sneller tekeer gaan. Zegt ze dit nou echt? Voorzichtig schud ik mijn hoofd. 

'Nee,' zeg ik dan beslist. 'Dat kan niet. Je kan niet verliefd op me zijn.' Nu pas kijkt Alicia me aan en ze knikt. 

'Jawel,' zegt ze dan. 'Toch is het gebeurd.' 

'Hoelang al?' Vraag ik meteen. Alicia bijt op haar lip. Ondertussen lopen we meerdere tranen over haar wangen. 

'Sinds de tweede keer seks,' zegt ze dan. 'Als ik zie hoeveel moeite je voor Megan doet en als ik zie hoe lief je voor haar bent word ik gek. Ik kan het niet aanzien, Liam.' 

'Stop,' zeg ik dan. Alicia schudt haar hoofd en praat verder.

'Het werkt al een tijdje niet meer tussen Justin en mij,' zegt ze dan. 'En ik verwacht ook helemaal niets van je. Ik verwacht niet dat je ook verliefd bent op mij en ik verwacht niet dat je Megan zult verlaten.' Even is Alicia stil. 

'Maar ik moest het aan je kwijt,' zegt ze dan. 

'In al die dingen heb je gelijk,' zeg ik. 'Ik zal nooit verliefd op je kunnen worden en ik zal al helemaal nooit bij Megan weggaan. Je weet dat Megan de enigste voor mij is. Ik hou zielsveel van haar.' Alicia knikt begrijpelijk. 

'Ik weet het, Liam,' zegt ze dan. 'Maar nu je weet wat mij dwars zit denk ik dat ik verder kan en ons kan vergeten. Het moest er gewoon even uit.' Alicia veegt haar tranen weg met haar arm en draait dan haar hele lichaam naar me toe. Met haar hand glijdt ze over mijn arm naar boven. Daar legt ze haar hand op mijn achterhoofd. Wanneer Alicia met haar gezicht dichter bij de mijne komt drukt ze haar lippen op de mijne. Als ik na een paar seconde besef dat we hier mee moeten stoppen trek ik mijn gezicht terug. 

'Dit kan niet meer, Alicia,' zeg ik dan. 'Nu al helemaal niet meer.' Alicia bijt even op haar lip. Haar lippen brengt ze naar mijn oor en haar hand pakt de mijne vast. 

'Neuk me nog een keer,' fluistert ze dan in mijn oor. 'De allerlaatste keer. Als afscheid. Ik beloof je dat ik daarna niets meer bij je probeer en dat we alles wat er tussen ons gebeurd is vergeten.' Haar hand laat de mijne los en gaat dan langzaam naar mijn kruis. Zonder erbij na te denken druk ik mijn lippen weer op de hare en duw ik haar op bed. Daar trek ik al haar kleren uit en het duurt niet lang voor ook mijn kleren op de grond liggen. Mijn vingers zorgen voor een natte opening bij haar en wanneer het vochtig genoeg is doe ik snel een condoom om. Wanneer ik me in haar laat glijden begin ik steeds wat harder te stoten. Ik geniet van Alicia's gekreun en wanneer zij wat harder geluid begint te maken voel ik mijn hoogtepunt bijna komen. 

'Alicia?' Hoor ik dan een bekende stem zeggen. Met een ruk weet ik me uit Alicia te trekken en binnen een seconde heb ik de deken over ons heen getrokken. 

Het is Cloë die in de kamer staat. 

---

Oh mijn god! Zo excited voor de aankomende hoofdstukken! Jullie ook?

Something Between UsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu