Ez pedig egy dolgot jelent, üzenetem érkezett...
Az üzenetet elolvasva nem hittem a szememnek.Gyorsan Lia szobályálba szaladtam ès már keltettem is fel őt. Nem értette miért kellett már ilyen korán felkelnie de csak gyorsan megmutattam neki az üzenetet. Az ágyból egyből kipattant és sikítva a nyakamba ugrott. Az üzenetben azt írták én vagyok a szerencsés aki a Bajnokoknak szurkolhat az exatlon végéig. A reggelimet ma kihagytam és a szüleimet kezdtem hívni. Anya és apa is egyhangúan azt válaszolta, hogy mehetek de vigyázzak magamra. Ezt sokadjára is megígértem majd elköszöntem tőlük és pakolni kezdtem. A bőröndbe mindent elpakoltam amire szükségem lehet. Még 2 órám van az indulásig. Ez idő alatt jó testvérhez méltóan a hugommal töltöttem az időt. A gépem 15:00-kor száll fel. Már a repülőn ülök de nagyon félek a nagy találkozástól.
Amint megérkeztem Dominikára Palik Lacival találkoztam aki bemutatott a kihívóknak majd a bajnokoknak. Először a kihívók érkeztek ide ,de amikor megláttam a bajnok csapatot rohanni kezdtem feléjük. Legjobb barátom nyakába ugrottam, ezt a többiek nem nagyon értették. Ha ez nem vetett volna fel elég kérdést a pirosakban Geri huginak hívott végig.
Megbeszéltük, hogy engem nem fog venni a kamera ugyan úgy ahogy a másik nyertest sem. Csak most vagyunk láthatáron a bemutatkozásnál. A másik nyertes egyébként egy 18 év körüli fiú. Először szimpatikusnak tűnt de amint a kékek Dorcijával kezdett el túlságosan látványosan flörtölni egyből megváltozott a véleményem. Nem azzal van bajom,hogy ismerkedtek csak Dorci a kezdetek óta nem szimpatikus és mióta élőben találkoztam vele a véleményem nem változott.
A bajnokokról a véleményem:
Gabi: nagyon kedves és törődő kicsit olyan mint a csapat anyukája én ebben a pár órában is megkedveltem
Dorka: szintén nagyon kedves és szerethető lány annak nagyon örülök,hogy Gerivel ennyire egy hullámhosszon vannak😏
Geri: mivel kb 10 éve a legjobb barátom így nagyon megkedveltem tényleg olyan nekem mintha a bátyám lenne
Zozo: nagyon szimpatikus fiatalember, a poénjai néha fárasztóak de szerintem nem lesz baj ezzel a sport terén egyből megvolt a közös témánk mivel mindketten a BMX szerelmesei vagyunk
Dávid: sajnos őt még nem ismerem személyesen,mert megbetegedett de remélem minél előbb felgyógyul és vele is találkozhatokA kihívók annyira nem voltak szimpatikusak de lehet mások nem a kamerák előtt.
Amint a villába értünk körbevezettek a fiúk a lányok pedig megterítettek. A vacsoráig még beszélgettünk nagyon sokat. Mivel Gerivel jól ismerjük egymást és Dávid szobáját sem akarta befoglalni így vele aludtam. Az este folyamán rengeteget beszéltünk pedig lassan 3 hónapja nem láttam.——————————————————————————— 400+ szó remélem tetszik nektek
YOU ARE READING
Különös megismerkedés...( Kempf Zozo ff )
FanfictionEbben a történetben egy átlagos lány átlagon felüli élményét olvashatjátok.