Reggel a madarak csicsergésére keltem...igen egy alternatív világban vagy egy tündérmesében biztosan. A valóság viszont az volt,hogy a hugom nyakon öntött egy liter vízzel. Ő ezt rendkívül viccesnek találta, én nem tudtam nevetni ezen. Persze nem haragudtam rá mert úgy is visszakapja ezt az ébresztést.
A reggeli rutinom elvégzése után üdvözöltem a családomat. A szüleim nagyon sokat utaznak a munka miatt. Folyamatosan mennek valahova és csak ritkán látjuk őket. Amint leérkeztem a lépcsőn bőröndökkel találtam szemben magam. Szóval ismét Liával ketten töltünk jó néhány napot.
Anya és apa már reggel indult így sietősen elköszöntek és már indultak is.
A nap folyamàn leginkább filmet néztünk. Mivel elég későn ébredtem így neki is kezdhettem az ebéd elkészítésének, a pizza mellett döntöttünk. A sajtos pizza elfogyasztása után ismét a tv előtt kötöttem ki. Mivel már hamarosan 20:00 óra van így az exatlonra kapcsoltam. Azt tudni kell , hogy testvéremmel együtt nagy rajongók vagyunk és minden este a bajnok csapat szurkolótáborát erősítjük.A két csapat megérkezett a helyszínre, ma villajáték volt. Minden futamnál torkom szakadtából az éppen játszó Bajnok nevét kiabáltam. ( ÁÁÁ nem a szomszédok nem néztek teljesen hülyének )
Szerencsére ezt a napot a Bajnokok nyerték 10-4-re nagyon örültem neki. Mint tudjuk az exatlonnak vannak váratlan fordulatai , ilyen volt az is amikor a műsorvezető: Palik Laci bejelentette a nagy hírt.
A szünetekben megjelenő kérdésekre kell válaszolni és a válaszolók közül 1-1 nyertest kiválasztanak. A szerencsés nyertes Dominikára utazhat szurkolni a csapatok egyikének. Az üzenetbe le kellett írni hogy melyik csapat drukkere vagy és miért. Egy Bajnok és egy Kihívó szurkolót választanak. Az üzenetet azonnal elküldtük, Lia és én is . Így nagyobb az esélyünk bár nem hiszem,hogy pont minket választanának ki. A legnagyobb álmom teljesülne ha a Bajnokokkal találkozhatnék. A nyertes addig kint lehet Dominikán ameddig a választott csapat minden tagja ki nem esik.Egy gyors zuhanyzás után, belebújtam a kedvenc pizsamámba és a pihe-puha ágyamba. Nagyon hamar elaludtam ami rám nem jellemző. Az álmaimban megnyertem a Dominikai utat. Bár csak tényleg sikerülne...
Reggel igen korán a telefonom pityegésére keltem. Ez pedig egy dolgot jelent, üzenetem érkezett...
———————————————————————————
Sziasztok. Hát ez lenne az első rész remélem azért valamennyire élvezhető lett. Viszont sikerült elérni a 300+ szót aminek nagyon örülök. A könyvben nem mindig a valós adatok, tények lesznek feltüntetve.
YOU ARE READING
Különös megismerkedés...( Kempf Zozo ff )
FanfictionEbben a történetben egy átlagos lány átlagon felüli élményét olvashatjátok.