21. Fejezet

1K 35 0
                                    

Zozó szemszöge:

Reggel a szerelmem a mellkasomon feküdt. Szerettem így ébredni, jó volt közel tudni magamhoz.
Vállai az óriási pólóból kilátszódtak, így azt kezdtem simogatni.

-Hmm hagyj pihenni.

-Baba ne csináld ezt, fel kell ébredned.

-Nem akarok.

-Majd akkor segítek.
A lányt felemeltem, és az ölembe ültettem. Ezen csak elvigyorodott. Helyezkedni kezdett a lábaim között, ezzel kínos szituációba hozva engem.

-Mondtam már, hogy ne mocorogj.

-Bocsi, de kényelmetlenül ültem.

-Mostmár minden tökéletes hölgyem?

-Nem
A válaszán meglepődtem, mert soha nem mondta azt, hogy nem szeretné az ilyen reggeleket.

A csendet ő törte meg ismét.
-Így már minden tökéletes. Az ajkaimat vad táncba hívta, gyengéd, szenvedélyes és vad volt egyszerre, nem tudom, hogy ezt hogyan csinálja.

-Nem tudod elhinni mennyire megijesztettél.

-Látszott az arcodon, de nyugalom nincs semmi bajom velünk.

-Ezt jó hallani.

Gyorsan mindketten felöltöztünk. Gabi tartotta a szavát, hozta a reggelinket. A lányok eltűntek.

Mint később kiderült, a többieket látták el kávéval. A reggeli előkészületek után, a kisbusz várt minket.

-Ma JOKER játék van, muszáj megnyernünk a mai napot-suttogta Dávid

-A taktika maradjon ugyan az, csak mindent úgy mint tegnap.

Az enyém volt az első futam. Adu ellen játszottam. Szerencsére az ügyességit hamar elvégeztem. Jázmin nagyon büszke volt rám. Hirtelen felindulásból felemeltem és megpörgettem a levegőben.
A kékek valószínűleg már rájöttek mi van köztünk, de ez minket cseppet sem zavart.

10/6-ra a bajnokok nyertek. Miénk a JOKER.
A meccs után még körülbelül 30 percet kellett várni a buszra. A bajnokok és kihívók vegyülve beszélgettek.
D:Dorci
B:Bogi
É:Én
J:Jázmin

D:Hát akkor úgy látom neked sikerült ellopnod tőlem Zozót.

J: Nem loptam el senkit, egymásba szerettünk, ez nem ugyan az.

D: Persze, annyira megjátszott ez az egész. Ez egy kamu kapcsolat a nézettség miatt.

A lány ismételten elviharzott. Az ilyenek sosem voltak az eseteim. Ők nem az én stílusom.

B: ne haragudjatok, mindenkivel ilyen, Jázmin te pedig ne vedd komolyan azt amit mond. Miatta ne legyenek kétségeid.

J: köszönöm, nincsenek kétségeim, csak zavar ez a lány

B:engem is, a bajnokok csapatába szívesebben tartoznék.

É:csatlakozok az utálom Dorcit klubba. Ha pedig beszélgetni van kedved, gyere nyugodtan. Mi meghallgatunk.

B:köszi srácok, és gratulálok nektek.

-köszönjük-mondtuk tökéletesen egyszerre

Igen rájöttek, de ez egy cseppet sem zavart minket.

Amint hazaértünk Dorkának,, hiányzik Geri '' hangulata volt. Sosem láttuk még őt ennyire kiborulva.
Oli és Nóra is segíteni akart neki, de ő felszaladt a szobájába.

-Hát minket nem kedvelt meg ezek szerint Dorka-Oli  Nóra helyett is beszélt

-Ez nem igaz-tiltakoztam azonnal- csak... csak Gerit máshogy szerette mint titeket. Titeket barátilag, ők pedig egymásba szerettek.

-Így értem. Szerinted felmenjek hozzá?

-Menj nyugodtan Nóri, szerintem már Gabi és Jázmin is ott van.

-Már itt sem vagyok.

A lányok körülbelül egy óra múlva visszatértek egy kicsit kiegyensúlyozott Dorkával.

-Ezt meg, hogy csináltátok?

-Kicsim, tudod a nők megértik egymást-kacsintott rám Jázmin.

-Ne itt nyáladzatok. Zozó neked könnyű mert itt a barátnőd, de Geri nincs itt.

-De erről először is nem én tehetek, másodszor pedig Dorka kezdesz megijeszteni.
A mondatomat nem tudtam befejezni, mert a vízbe lökött a lány. Pedig most száradtam meg a napon.

-Ezt miért kaptam?

-Megérdemelted.
Amint kimásztam a vízből, Dorkát jó szorosan magamhoz öleltem. Mivel teljesen felöltöztem, ezért a pólóm megtartotta a víz egy részét.

-Zozó megöllek.

-Tudom. Na ki szeretne egy ölelést.

-Én
Dávid hangjára lettem figyelmes. Amint a szintén vizes fiú elhaladt a lányok előtt Gabi tarkón vágta őt.

-Auu-szisszent fel a fiú

-Gabi ne verekedj, Dávid te pedig ne ölelgesd Zozót. Mit szólnátok egy vizicsatához?

-Benne vagyok.

Sorban mindenki beleegyezett. Azt is megbeszéltük, hogy nincsenek fix párok. Minden körben cserélődünk.
Először Jázminnal kerültem egy csapatba. Gabi Dávidot, Oli pedig Dorkát választotta.

Gabit és Dávidot sikerült megverni. Dorkáék a mi csapatunkat ejtették ki. Az első kört ők nyerték.

A második menetben Jázmin Dávidhoz, Gabi Olihoz, Dorka hozzám került. Dorka a nyakamból hamar leesett, a szabály az volt, hogy nem foghattam a lábát, ezzel segítve őt.

Az utolsó menetet Oli és Jázmin nyerte. Mosolyogva gratuláltam nekik. Jázmin megölelte csapattársát, aki hamar visszaölelte.
Már nem voltam féltékeny. Mivel neki volt része megcsalásban, biztos vagyok benne, hogy sosem próbálkozna egy olyan lánynál akinek barátja van.

-Ügyesek voltatok-öleltem magamhoz a lányt.

-Köszi, ti is.
Mivel már este volt, így a levegő elkezdett lehűlni.

-Ne engedj el, olyan jó meleg vagy.-mondta a reszkető lány.
-Felmenjünk? Vagy kéred a pulcsimat?

-Mehetünk. És szerintem egy újabb felsővel gazdagodik a gyűjteményem.

-Lassan kifogyok a pulcsikból. Valamelyiket neked adom, de nekem is hagyj.

-Köszi-mosolyogva összekulcsolta a kezünket.

-Na melyiket kéred?

-A feketét. A RIDE feliratút.

-Fent odaadom.
Számat óvatosan megpuszilta, de ezt csókká mélyítettem.

Fent a szobában, már az ágyban feküdtünk. A nyakát csókoltam végig, amikor fejét hátrafeszítette.

Szerintem nem kell megmagyaráznom, hogy az este mi történt. Megismételtük az előző alkalmat.

Különös megismerkedés...( Kempf Zozo ff  ) Where stories live. Discover now