Az első teljes napom Dominikán

2K 45 0
                                    

Reggel Geri mellett ébredtem amin nem lepődtem meg. Ha nálunk alszik akkor mindig az én szobámat választja és at egész éjszakát végigbeszélgetjük. Ez persze akkor is igaz ha én töltöm náluk a napomat.

Mivel még mindenki aludt rajtunk kívül, így gyorsan készítettem 5 kávét majd a még alvó embereket kezdtük el ébresztgetni. Geri Dorkát én pedig Zozót és Gabit kezdtem el keltegetni. A lányt kávéval ébresztettem aminek kifejezetten örült. Amint megitta a csodatevő italt egyből mesélni kezdett, hogy miként töltik itt napjaikat. A történeteket kíváncsian hallgattam végig de az emeleten alvó Zozot is fel kellett keltenünk.
Az emeletre indultam mostmár Gabi is jött velem. A beszélgetés alatt a kávé kihűlt így azt újból megmelegítettük. Amint a szoba elé értünk kettőt kopogtam bár úgyis tudtam, hogy nem fog válaszolni, hiszen alszik. Beléptem a szobába és azt láttam, hogy a BMX ördöge elterülve fekszik a hatalmas ágyon. Megpróbáltam finoman ébreszteni több-kevesebb sikerrel. Inkább kevesebb sikerrel, mert a fiú nem reagált semmire. Bevetettem a titkos fegyvert: azt mondtam neki ha nem kel fel kihűl a kávéja. Egyből kipattant az ágyból és kisfiús mosollyal az arcán szürcsölni kezdte a forró és életmentő italt. Az a mosoly... egyszerűen tökéletessé tette alapból is helyes arcát. Miket beszélek én alig ismerem egy napja. Gabi készülődni indult, de Zozo engem marasztalt mondván beszélgessünk egy kicsit.
Miután ezt kimondta egy óriási sikítást hallottunk és azt, hogy Geri Dorka elől menekül. A lány ruhája vizesen tapadt rá. Mostmár tudjuk miért menekül az említett fiú. Reggel leöntötte Dorkát. Végülis hatásos ébresztés az biztos.
Zozo-val a felismerés után miszerint Dorka ma biztosan kinyírja Gerit beszélgetésbe kezdtünk. Csapongtunk a témák között és olyan felszabadultak voltunk mintha már ezer éve ismernénk egymást. A beszélgetés közben éreztem, hogy az arcom kezd pirosodni és tudtam ez nem a melegtől van. Ezt Zozo is észrevette egyből megkérdezte ,hogy mitől vagyok ennyire piros. A válaszom az volt, hogy melegem van de mindketten tudtuk ez hazugság volt. Egy pillanatra eltűnt és egy CSUMPIpug-os pólóban tért vissza. Tudta ő egyből a vörösségem okát csak piszkálni akart egy kicsit. Ugyanis eddig félmeztelen ült előttem. Meg kell hagyni akármennyire is tagadom de tetszett a kidolgozott felsőtestének látványa. Miután kibámészkodtam magam elköszöntünk egymástól és mind a ketten indultunk a saját szobánkba öltözni. Én is kaptam névre szóló piros mezt, már abban vártam a többiekre a folyosón. A gondolatmenetemet két erős kar zavarta meg ami Zozóhoz tartozott. Szoros ölelésbe vont és sok sikert kívántam neki a mai napra.
A földszinten Dorka Gerivel beszélgetett nem akartam őket megzavarni ezért Gabi keresésére indultam. Miután a csapat készen állt a mai napra elindultunk a kisbuszba. A versenyzők egymás szavába vágva mesélték Dominikai élményeiket egész úton. Ma élményért küzdött a két csapat. A nyeremények inkább extrémek voltak a kékek szemében látszódott a csalódás. Ők valami pihenésre vágytak, ezt Alexa közölte is velünk. A bajnokok felpörögtek a hír hallatán, hogy csupa extrém helyre mehetnek el együtt. Az első néhány pontot a bajnokok nyerték de a kihívók is felzárkóztak. A verseny nagyon szoros volt 9:7 a pirosaknak. Zozó elvesztette a meccset így az eredmény 9:8-ra változott. A 10. Pontot Gabi szerezte meg a csapat nagyon örült. Az első csillagot választotta amiben az szerepelt, hogy ejtőernyőzni megy a csapat. Összességében mindenki nagyon örült a nyereménynek de sajnálta mindenki,hogy Dávid nem jöhetett velünk. A hazaúton Gerivel beszélgettem. Látta rajtam,hogy valami nincs rendben. Elmondtam neki,hogy mi bánt. Egyáltalán nem érdemeltem meg azt,hogy én is velük menjek. Ők keményen küzdöttek az élményért de én csak szurkoló voltam mégis ugyan úgy velük megyek. Megnyugtatott,hogy ez így van jól mivel én nem versenyezhetek.
Mindenki átvette a fürdőruháját és indultunk a tengerre. A három lányon hasonló fürdőruha volt, mindannyian a fekete színt választottuk. A fiúk kezdték a mókát. Dorka megbosszulta a reggeli ébresztést így Gerit többször is a vízbe lökte. Gergő hátára ugrottam, hogy a vízbe taszítsam de szerencsétlenségemre fordítva sült el a helyzet. Én kerültem a hűvös tengerbe. Egész délután a parton voltunk a villába csak este mentünk vissza. Fáradtan de élményekkel teli ültünk le az asztalhoz. A vacsora után mindenki átöltözött pizsamába. Geri szobáját vettem célba amikor meglepődve láttam, hogy nincs egyedül. A két fiú müzlit evett az ágyban fekve. Illedelmesen megkérdeztem,hogy maradhatok -e de a válasz egyhangúan igen volt. Egy ideig hallgattam a beszélgetésüket majd elnyomott az álom.

Reggel mikor kinyitottam a szemem, nem Gergő mellett találtam magam.

——————————————————————————-
Sziasztok remélem annyira nem szörnyű a könyv mint amennyire én gondolom. Nem a legizgalmasabb rész de 700+ szó összejött aminek nagyon örülök.

Különös megismerkedés...( Kempf Zozo ff  ) Where stories live. Discover now