Dávid szemszöge:
A tegnapi napunkat sikeresen megnyertük. A végső eredmény 10:8 lett, így a mi csapatunknak van taktikai és lélektani előnye. Dorkával tegnap beszélgettem a meccs után. Aggasztott a lány állapota. Azt mondta, hogy a dobás miatt sír, de tudtuk mindannyian, hogy más áll ez az ügy mögött. Azt viszont sehogy sem tudtuk kideríteni, hogy mi.
A mai napnak is pozitívan állunk neki. A bajnok csapattal megbeszéltük azt, hogy ma én vagyok a soros az ébresztésben. Dorkával és Gabival a reggeli kávé társaságában beszélgettünk.
-Lányok további jó beszélgetést, én felkeltem a többieket és boldogítom kicsit őket is.
-Menj nyugodtan. És sok sikert a mai naphoz-kiabált utánam Dorka.
Zozót és barátnőjét Oli szobájában találtam meg.
-Sziasztok, gondoltam ma én keltek mindenkit, de ha ez nem jött össze, hoztam kávét.-mindhárman egyszerre nyúltak a gőzölgő italért.
-Dávid te csinálod a világon a legjobb kávét-kezdett el dicsérni az egyetlen itt jelen lévő lány.
-Lecseréled őt?-mutatok a barátjára.
-Nem, de beleszerettem a kávédba.
-Baba, ugye tudod, hogy itt vagyok?-játszotta Zozó a sértettet. Szája sarkában megbújt egy apró mosoly, így tudtuk, hogy nem haragszik.
-Igen, de ez valami fantasztikusan finom.
-Jobban szereti a kávét, mint a saját barátját-szólalt meg Oli is.-sajnálom Zozó, de ez van.
A korai szórakozás után együtt bemelegítettünk. A mai nap az első lépés a döntő felé. Meg kell csinálnunk.
Az első és második körben nagyon elhúztunk 8:0-ra vezettünk. A pontot Dave hárította, ezzel megszerezve a kék csapat becsületpontját.
A következő két meccsben ismét mi nyertünk. A mai napot 10:1-re elhoztuk.
Hangosan énekeltünk a végén. Ennek sokan nem örülhettek, mert senkinek sincs túl jó hangja, de mi akkor is ezt tettük. Zozó és Olivér közös szaltója elmaradt.Az előbbi fiú fájlalta térdét napok óta. De Olivér ki nem hagyta a megszokott mutatványát.
A medencében azon gondolkodtunk, vajon kit küldtek párbajozni. Egyszerűen az ész érvek Bogi ellen szóltak, viszont azt is tudjuk, hogy Dorci utálja őt. Nem tudtuk kitalálni úgy mint eddig.
-Mit szólsz ehhez az egészhez?-feküdtem ki a medence partjára Gabival.
-A párbajhoz, vagy a 10:1-hez
-A 10:1-re gondoltam, de mondhatod mindkettőt.
-Borzasztóan örülök. Nem hittem volna, hogy a tegnapi 10:8 után, JOKER nélkül, ilyen eredményt tudunk hozni. De legalább azt sem lehet mondani, hogy a JOKER miatt nyertünk.
-Ez így igaz, de hidd el, hogy ki lesz ez is magyarázva náluk. Na és a párbajról?
-Szinte biztos vagyok benne, hogy Bogit küldték ki, és remélem visszajön ő. Van esélye megnyerni, és ha nem bajnok lány, akkor ő vigye haza a fődíjat.
-Azért jussunk el minél tovább, ne engedjük csak úgy át nekik.
-Persze ezt én is így gondolom.
A Gabival folytatott beszélgetés után még egy keveset süttettem a hasam, majd csatlakoztam a többiekhez a medencébe. Már nem akartuk elemezni a mai napot tovább.
A nyereségnek örülünk, a párbajt pedig úgy sem tudjuk kitalálni.Jázmin szemszöge:
-Nagyon ügyesek voltatok-pusziltam meg Zozó arcát
-Nem az én érdemem, napok óta csak egyeket futok.
-Mert rossz a térded 4 éve.
Megvacsoráztunk együtt, és unozni kezdtünk. A játék elején elindítottam egy lavinát a +4-es lappal. Ezt szépen vissza is adta nekem a bajnok csapat.
-Ez gonosz volt, szövetkeztetek ellenem.-vágtam szomorú arcot.
-Te kezdted kislány.
Folyamatosan kislánynak hívnak a legtöbben, pedig nem vagyok a 170 centimmel alacsony. De Dávid 2 fejjel magasabb mint én. Oli és Zozó szintén bő egy fejjel.
-Ez igazságtalanság, nem vagyok kicsi.-nyújtottam ki a nyelvemet Dávidra.
-Baba mit mondtam neked, ne nyújtogasd, vagy leharapom-súgta a fülembe Zozi
A szobánkba felérve mindketten gyorsan megfürödtünk. Jó, ez a gyorsan azért túlzás. Miután Zozót lebeszéltem az együttfürdésről, külön külön kiélveztük a forró vizet. A ránk ragadt port hosszú percekig mostuk le magunkról.
-Tudod, mondtam, hogy a térdem most egyre jobban fáj.-idegességében a takaró szélét szorította. Ujjai vége elfehéredtek.
-Zozó mi a baj? Tudod, hogy nekem elmondhatod.
-Elgondolkoztam azon, hogy feladom...
Sziasztok. Ismét egy különlegesebb résszel érkeztem ami Dávid szemszögéből kezdődött.
Tudom, hogy szemét vagyok, de ezt most itt hagytam abba. Szerintetek Zozó tényleg feladja, vagy csak most gondolja azt, hogy így lenne a helyes?
YOU ARE READING
Különös megismerkedés...( Kempf Zozo ff )
FanfictionEbben a történetben egy átlagos lány átlagon felüli élményét olvashatjátok.