54. Fejezet Ítélet

483 28 6
                                    

Lia szemszöge:

Ugyan úgy ébredtünk reggel, mint ahogyan este lefeküdtünk aludni. Fejemet Oli mellkasán pihentettem, ő pedig derekamat ölelte. Amikor fel szerettem volna kelni, ő erősebben szorított magához.

-Ne menj el.-szólalt meg reggeli rekedtes hangján

-Hozok kávét, és jövök. Így jó?-bólintott, majd a fejére húzta a takarót. Sejtésem szerint, még nagyon fáradt.

-Köszönöm.-ült fel az ágyon álmosan. Haja kócosan keretezte arcát, bőrén a takaró gyűrődései látszódtak.

-Valaki hív.-adtam a kezébe a telefonját. Hang alapján egy idősebb férfivel beszélt. Nem volt kihangosítva, de így is hallottam mindent.

-Orbán Olivér, mégis mikor gondolod azt, hogy végre lejössz az edzésre?

-Még nem vagyok otthon, de ígérem 3 nap múlva megyek a tóra.

-Megint annál a lánynál vagy, igaz?

-Igen.

-Rossz hatással van rád többet foglalkozol vele, mint a sporttal amiből élsz.

-Pont ő van rám jó hatással. Sokkal motiváltabb vagyok, pihenek pár napot, utánna összeszedem magam.

-Gondolj bele. Lehet csak azt akarja kihasználni, hogy híres vagy. Sportoló, jó eredményekkel, ráadásul fiatal.

-Ne ítélkezz úgy, hogy nem is ismered.-nyomta ki dühösen a hívást.

-Biztos nem lesz baj abból, hogy még maradsz?-paskoltam meg a mellettem lévő helyet. Telefonálás közben végig sétálgatott, ezzel azt akartam, hogy üljön már le végre.

-Megvárnak.

-És ha nem?

-Akkor máshol is tudok wakeboardozni. Nem csak Győrben van jó pálya.

-Ne kockáztasd a karrieredet-e miatt.

-Úgy érzem picit le kell téged hűteni.-kapott fel hirtelen. Akárhogy kapálóztam nem engedett el, csak még szorosabban fogott.

-Olivér bele ne merj dobni.

Vészesen közeledtünk a hátsókert felé. Ez csak azért volt baj, mert ott volt a medence. A fiú nem kímélt, a vízbe hajított, majd ugrott ő is. Reggel még nagyon hideg volt. Legalábbis én fáztam.

-Bocsi. De ezt muszáj volt.-vigyorodott el Oli, a hátára ugrottam, mert a víz alá akartam nyomni. Mivel ő erősebb, és nagyobb nálam könnyedén fordított testhelyzetünkön, így én kerültem a medence aljára.

-Örülök neki, hogy reggel fehér pólót vettél fel.

-Ha mégegyszer valami hasonló megjegyzést teszel, akkor nem kapsz reggelit.

-De éhes vagyok.

-Akkor legyél csendben.

-Megértettem. Nincs több megjegyzés, viszont akkor kapok enni. Addig kibírom.

Különös megismerkedés...( Kempf Zozo ff  ) Where stories live. Discover now