22. Fejezet

977 36 2
                                    

Jázmin szemszöge:
Zozó a meztelen hátamat simogatta alvás közben. Erre ébredtem én. Mellkasáról óvatosan lemásztam, ügyelve arra, hogy ő ne keljen fel. A tervem nem sikerült.

-Baba, te nem vagy fáradt?

-Zozi az vagyok, de nagyon.

-Hmm Zozi, tetszik ez az új becenév.

A beszélgetésünket kopogás zavarta meg. Gabi dugta be a fejét az ajtón. Szerencsémre az ágyba visszafeküdtünk, így nem látszódott az, hogy kevés ruhában fekszem a szintén hiányos öltözetű barátom mellett.

-Srácok hoztam a müzlit.

-Köszi Gabi.

-Zavarok?
Zozó tekintetét rám vezette, és kérdő pillantásokat küldött felém.

-Nem.-mondtam mi ezt az egy szót bizonytalanul.

-Csak sok sikert akartam neked kívánni Zozó, neked pedig jó szurkolást.

-Köszönjük. Neked is sok sikert.

Az ajtót maga után becsukva elhagyta a szobát.

-Huhh basszus ezt megúsztuk. Na gyere öltözz.

-Ellophatom az egyik pólódat addig, ameddig még nem indulunk?

-Vidd nyugodtan.
Egy fehér pólóra esett a választásom. A hajamat egy kócos kontyba kötöttem. Alulra egy rövidnadrágot vettem fel.

-Baba csini vagy.

-Köszönöm, mondtam kissé elpirulva.

-A reakcióidat pedig még mindig imádom.

-Gyere reggelizni, váltottam gyorsan témát  mielőtt még jobban piros lesz az arcom.

A reggelit gyorsan elfogyasztottuk. A srácok elhatározták, hogy megtanítanak szaltózni. Hát nem látok rá sok esélyt.

Oli szobájába kopogtattam.

-Gyere-hallottam meg a fiú hangját.

-Szia, van kedved kicsit kijönni medencézni?

-Persze, hogy van. Csak nekem még át kell öltöznöm.

-Kint megvárlak, de siess.

A fiú tényleg sietett. Pár perc múlva már a medencénél voltunk.
-Zozót nem láttad? A reggeli óta eltűnt.

-Fogalmam sincs hol lehet.-vetette bele magát a vízbe.

-Úr Isten-sikítottam fel.

Zozó az egyik pálmafa tetejéről ugrott a medencébe.

-Jól vagy?-kérdeztem aggódva.

-Persze, semmi bajom. Megijedtél?

-Nem kicsit, te nem vagy normális!

-Tudom, de nyugalom tényleg nincs semmi baj-ölelt jó szorosan magához.

A szaltóval szenvedtünk egy ideig. Oli és Zozó vállára álltam és onnan próbáltam elrugaszkodni.
A legtöbbször hátra érkeztem.

-Na jó, ez nem az én műfajom. Öltözzünk, mielőtt a sofőr megint leszid. Így sem kedvel engem.

-Nyugi, egész jól ment. Nekünk sem elsőre sikerült.-bíztatott Oli

-Kérlek ne akarjatok kinyírni, fiatal vagyok a halálhoz.

-Vigyázunk rád, de holnap folytatjuk.-puszilt szájon a barátom.

-Srácok Olivér még gyerek, ne rontsátok meg kérlek-mondta Dávid.

-Héé, már egy éve felnőtt ember vagyok. De tényleg nagyon aranyosak vagytok, csak a szingliknek fájdítjátok a szívét.

-Ez csak egy puszi volt. De abbahagytuk . Nyugalom.

A kisbuszba beülve Gabi mellénk csapódott.

-Szeretnek titeket. Sőt még fogadtunk is rátok, hogy mikor jöttök össze.

-Ti fogadtatok ránk? Miért?-a nevetésemet nem tudtam visszatartani.

-Igen, Dávid, Dorka és én.

-Részleteket akarok.

-Azon a napon amikor megérkeztél látszott, hogy izzik kettőtök között a levegő. Dávid vetette fel az ötletet. Ő azt mondta, hogy egy hét alatt sikerül. Mi lányok pedig azt, hogy kell 2 hét. Hát Dávid nyert.

-Miért velem akartátok Zozit összehozni?

-Aranyos a beceneve, azért mert akartunk neki egy rendes barátnőt. Azt pedig a vak is látta, hogy ez kettőtök között első látásra szerelem volt.

Gabi ahogy ezt elmondta kettesben hagyott minket.
-Nagyon vigyázz magadra-suttogtam ajkaira.

-Megpróbálok.

A maradék távolságot is eltüntette kettőnk között, és ismételten egy csodálatos csókban volt részem.
Utoljára jó szorosan magamhoz öleltem, és kezdődött a mai meccs. A tét az előny volt.
Nagyon szoros volt a meccs 9:9-nél hirtelen halál következett.
-Ki menjen?-kérdezte Dávid

-Csak ne én nekem nem megy a dobás és lassú is vagyok.-Panaszkodott Gabi.

-Dorka és Zozó, menjetek ti. Dorka neked lesz időd lenyugodni a dobáshoz. Zozó te pedig a lelkedet is kifutod  a pályán!
Olivért még nem hallottam ilyennek. De szükség volt a határozottságára.

-Megteszünk mindent-Zozó válaszolt a lány helyett is.

Dorka egy kicsit lemaradt. Így Zozó később indulhatott. Szerencsére a fiú tényleg baromi gyorsan futott ezzel előnyt szerezve a dobásnál. Bogi az előző körökben nagyon jól teljesített, most szerencsére rosszul dobott.
A 10. Pont ismét a bajnokoké lett. Haladtunk az All In hadművelet felé.

-Fáradt vagyok-hisztizett Dávid

-Én meg éhes-kontrázott rá Zozó

-Én pedig mindkettő.-szólt bele Oli is a pasik gondjaiba.

-Szerintem pedig a pasik hisztisek.

A másik két lány is egyetértett velem.
Miután kicsit mindenki lepihent visszatértünk a szaltó gyakorlásához. Már Dorka is velem próbálkozott.

-Szerintem Dorka azon versenyzünk, hogy melyikünk esik veszélyesebben.

-Szerintem is. De én abbahagyom mert élet veszélyes amit meg akarnak nekünk tanítani.

-Nézzétek nem is nehéz.
Olivér ez a mondat után már ugrott is egy gyönyörű szaltót a vízbe.

-Jó annak nem aki előbb extrémsportolt mint járt-céloztam ezzel a barátomra és Oli-ra.

A medencés mókában mindenki elfáradt, így hamar nyugovóra tértünk.

Különös megismerkedés...( Kempf Zozo ff  ) Where stories live. Discover now