36. Fejezet

768 38 1
                                    

Jázmin szemszöge:

A reggelem ma is érdekesen telt. Ismét egyel több játékos tartózkodott a szobában. Ez a látogató pedig most Oli volt.

Fáradtan nyitottam ki szemeimet. Tekintetemmel  Zozót kerestem.

-Elment kávét főzni, hamarosan szerintem vissza jön.-jelentette ki Oli

-Köszönöm. Néha elgondolkozok azon, hogy te tényleg gondolatolvasó vagy.

A kávék elfogyasztása után a végjátékra indultunk. Magabiztosan lépkedtünk a pálya felé. Nálunk volt a JOKER úgy gondoltuk megállíthatatlanok vagyunk. Talán mindannyian azt hittük ma nem mi párbajozunk.
Sajnos nem lett igazunk.

Az elején szorosan küzdött a két csapat. Teljesen együtt haladtunk. Nem volt olyan, hogy két ponttal vezetett volna az ellenfél.

5:3-nál érkezett el az első ilyen alkalom.  Zozó volt a soron következő.

-Meg tudod csinálni.-Biztatta mindenki a bajnok fiút.

Az első menetet újrafutották, mivel mindkettő játékosnak egyszerre ért célt a labdája. A fiú arcáról mindig le tudok olvasni valamit. De nem tudtam eldönteni, hogy dühös, vagy viccesnek találja a helyzetet.
A következő meccshez úgy állt hozzá, hogy mindenképpen meg kell nyernie. Sajnos az nem sikerült. Egy kicsivel később ért célt a labdája.

-Zozó, semmi sincs veszve. Koncentrálj a következőre és menni fog.- fogtam meg mindkét kezét.

-Ha gondolod, van még Jokerünk. Ha szeretnéd és bíród még akkor fussuk újra.

-Csináljuk meg.-hallottam fáradó hangját.

Ismételten a rajthoz állt. Amíg nem indultak el kinézett oldalra. Az egész bajnok csapat vele futott.

Ezt a futamot szerencsére sikerült megnyernie. Iszonyatos tempóban futott még a harmadik menet végén is amit egymás után teljesített.

-Ügyes voltál. De igyál egy kicsit-tette le a poharat Dávid a lihegő fiú mellkasára.

A pohár tartalmát magára öntötte. Így egy újabb adag vizet adtunk neki.

Timivel elment interjút készíteni, de mi is hallottunk mindent. Mindenki bátor döntésnek gondolta a Joker felhasználását, szerencsére bejött.

Egymás mellett haladt a két csapat egészen a végéig. 8:7 volt az állás a bajnok csapat javára. Ismét Zozó futott, viszont ezt nem tudta megnyerni. Tisztán lehetett látni rajta, hogy mennyire ideges.

-Bocs srácok. Jó ötletnek tartottam akkor felhasználni a Jokert. Nem volt az. Túlságosan kifáradtam ott, és a végén nem tudtam teljesíteni.

Az utolsó két pontot a kihívók nyerték. A nap folyamán itt csordult ki legelőször a könnyem.

Tudom, hogy érzékeny vagyok.
Van egy olyan tulajdonságom, ami itt nem jön jól. Túl hamar szeretem meg az embereket, és nem akarom őket elengedni. Pedig ma muszáj lesz egy fiútól búcsúzni.

-Zozó neked a legjobb a héten a statisztikád.-jelentette ki Palik.-Mivel magadat nem küldheted párbajra, automatikusan Dávid, és Olivér vívnak meg egymással.

Nem örült a legjobb statisztikának, amit ilyen esetben meg is tudok érteni. Olit nagyon megszerette, ismét egy nagyon jó baráttal lettünk mindannyian gazdagabbak. Dáviddal pedig az eleje óta itt van.

-Hajrá srácok. Bár ne ilyen helyzetben mondanám ezt ki.

-Ne sírj kislány. Nem a világ dől össze-simította meg hátamat Oli.

Különös megismerkedés...( Kempf Zozo ff  ) Where stories live. Discover now