56.Fejezet Csillag

457 22 0
                                    

Jázmin szemszöge:

Lesz egy interjúja Zozónak ma délelőtt, ezért mindketten oda siettünk. Éppen az őszi szünetemet töltöm, ő pedig ezerrel forgat és dolgozik.

-Megvan mindened?-zártam be magunk után az ajtót.

-Azt hiszem igen. Lehet elhúzódik, mert több kérdésük lesz, vagy a vágásban kell segítenem, de sietek.

-Addig én elugrok Bekihez.

-Majd megyek érted.-adott egy gyors puszit a számra.

-Csak óvatosan teregess ki minden titkot.

-Beki tud róla, hogy mész hozzá?

-Nem, miért?

-Mert akkor eljöhetnél velem.

-Rám nem kíváncsiak. Menj nyugodtan.

-Ezt csak te gondolod így. Pattanj be. Persze csak ha szeretnél jönni.

Az út rövid volt. Körülbelül 15 perc alatt értünk egy stúdióba. Szépen be volt rendezve. Tágas, és otthonos. A kamerások már a helyükön voltak. Zozó haját beállították, és már küldték is be a szobába. Egy utolsó csókra húztam vissza, amikor egy idegen nő jelent meg előttünk.

-Kiscsillag tudtommal téged senki nem hívott. Nem lehetnél itt.-emelte fel a hangját a sovány és alacsony nő.

-Szerintem senki nem tilthatja meg azt, hogy a barátomat-emeltem ki ezt a szót-elkísérjem valahova. Nem zavartam volna, csak megvártam volna itt kint.

-Ráadásul egyáltalán nem említették, hogy nem érkezhetnék kísérővel.-mutatta meg a kapott e-mailt Zozó. Derekamat átölelte, így álltunk egymás mellett.

-Ha már hívatlanul vagy itt, legalább ne szeressétek egymást ennyire látványosan.

-Végeztem, és imádtak.-pörgetett meg a levegőben a most érkezett fiú.

-Téged mindenki imád. Ezt már megszokhattad volna.

-Te is?

-A legjobban. Még be kell vásárolnunk. Azután irány haza.

A bevásárlóközpontban végig úgy viselkedtünk mint két kisgyerek. A kocsi oldalán álltam, Zozó pedig engem tolt. A kanyarokban driftelt, látszik, hogy az apja egykor autóversenyző volt.

-Megvan minden?-indult a kassza felé Zozó engem még mindig maga előtt tolva.

-Szerintem igen. Patrik szülinapja most szombaton lesz igaz?

-Igen. Miért kérdezed?

-Süssünk neki tortát.

-Jajj ne. Én béna vagyok

-Nem baj.

A kasszánál ismét egy kisebb balhét lenyomtunk. Megint mindent ő akart fizetni. Attól, hogy egyetemista vagyok nem hagyhatom azt, hogy mindenemet ő vegye. Csak ezt lehet nem a kasszánál kellett volna közölni. Talán ráért volna hazáig. Vagy az autóig.

-Gyulán van Lia és Oli. Ha lepakoltunk akkor átugrunk oda?

-Mehetünk. Nem most van az őszi táborod?

-De. Ezért néhány napot maradni is kéne.

-Összepakolunk és azután már gyorsan ott vagyunk. Csak ne szólj nekik.

-Remélem örülni fognak. A sütésben pedig megpróbálok segíteni.

Az utat ismét végig énekléssel töltöttük. Egyikünknek sincs különösen szép hangja, de jót szórakoztunk. Zozó amint megérkeztünk ledőlt aludni. Egész nap vezetett. Megértem a fáradsága okát. A jól ismert házban hamar megtaláltam Olivért és Patrikot. Örültem annak, hogy végre nincs feszültség a fiúk között.

-Te mit keresel itt?-ölelt át szeretett pumuklim.

-Gondoltam átugrok köszönni. Vagy ennyire azért nem hiányoztam?

-Örülök, hogy itt vagy. Zozót is hoztad? Vagyis inkább ő hozott téged.

-Lepihent otthon. Pár órát alszik és ismét jól lesz. Szerdáig itt tudunk maradni.

-Várj. Az 6 nap. Akkor megint együtt lesz a csapat.-pörgette meg a nemrég előkerülő testvéremet a levegőben.
Patrik a kicsiket tanította, azért nem figyelt annyira ránk. Ez nem is volt baj, hiszen a szülinapja miatt maradunk itt. (Tudom, hogy februári a kicsi Kempf, de ez most nem számít😂)

Geri is belátogat holnap. Nem hagyná ki a közös szórakozást a barátaival. Fantasztikus volt azt nézni, hogy a 9-10 éves kisgyerekek milyen trükköket tudnak már. Ennyi idősen én még azt sem tudtam mi az a BMX. Kiestem a gyakorlatból, de azért még nem felejtettem el mindent. Nekem maradt hobbi szinten, nem úgy mint a barátomnak, aki ma 7 éve világbajnok.

-Jó reggelt.-bújt át a garázskapu alatt Zozó. A gyerekek éppen a tóban fürödtek. Ősz volt, de a víz továbbra sem hűlt le.

-Szia. Kende már nagyon várt téged-ő az a kisgyerek, akit a Kempf testvérek edzenek. Nagyon tehetséges fiatal kora ellenére

-Tudom. Ezer üzenetet küldött körülbelül. Arra ébredtem, hogy másodpercenként rezeg a telefonom

-Látod, mindenki rád várt. Ez a hátránya, ha híres vagy.

-De én imádom ezt csinálni.

Jó volt nézni azt, ahogyan végre kikapcsolódik. Eddig magára sem volt ideje, viszont most 6 nap pihenőt kapott magától. Ahogyan a gyerekekkel önfeledten játszott, látszott rajta, hogy tényleg imádja a munkáját.

Sziasztok. Nem ez lett az eddigi legjobb rész, de nem volt jobb ötletem. Ráadásul már nagyon régen nem volt rész. Ezt sajnálom.

Különös megismerkedés...( Kempf Zozo ff  ) Where stories live. Discover now