18. Fejezet

1K 37 0
                                    

Zozó szemszöge:

Ma a végjátékot játszuk. A tegnapi előnyt sikeresen elhoztuk aminek nagyon örült a csapat.

Már korán reggel kamerákkal az arcomban ébredtem. Ezt én már megszoktam, mivel videós vagyok. Ezért sokat vagyok kamerák között. A mellettem fekvő szerelmem még nincs ehhez hozzászokva. Úgy van megegyezve, hogy a szurkolókat nem veszi a kamera, ezért vagy fel kellett ébresztenem, vagy egy másik ágyra kellett feküdnöm ahol csak én látszódtam. Az utóbbit választottam, de mivel Jázmin engem ölelve aludt, nem sikerült úgy elhagyni az ágyat, hogy ne ébredjen fel.

Nyöszörögve marasztalt még. Ő is ugyan olyan fáradt volt mint én.

-Baba feküdj vissza nyugodtan, mindjárt megyek én is.

-Megvárlak.

A kamerás gyorsan megcsinálta a rövid felvételeket. Nem csak a mi szobánkba kopogtatott be. Gabi és Dorka volt a következő áldozat.

-Mostmár itt vagyok. Gyere pihenj még egy kicsit.

-Olyan jó így itt lenni veled. Sosem gondoltam volna, hogy egyszer te fogsz velem így itt pihenni.

-Köszönöm. Hidd el én sem hittem volna, hogy ilyen barátnőm lesz.

Magam mellé ültettem ezt a csodás lányt. Ajkaira egy puszit adtam, amit ő csókká mélyített. Egyikünk sem bánta tettét. Ő a mellkasomon vezette végig ujjait többször, én pedig a hajával játszottam. Körülbelül, még fél óráig feküdhettünk így amikor elkezdtünk öltözni. A piros egyenruhában indultunk a csapathoz. Dávid és Oli a vízben játszottak, míg a lányok a parton beszélgettek.

-Sziasztok.

-Hello, na mostmár, hogy ti is itt vagytok megreggelizhetünk.

-Én benne vagyok.

A két vizes fiúnak egy-egy törölközőt adtam, hogy ne csöpögtessék össze az egész villát.

——-Reggeli után——-

-A mai nap nagyon fontos muszáj így együtt maradnunk. Nem szabad veszítenünk.- mondtam a többieknek.

-Így van, és , hogy Sámsonnal se lógjon a hosszú haja a szemébe újrafonjuk.-szólalt meg Gabi

-Nincs beleszólásom igaz?

-Nincs-mondták a lányok egyszerre.

4 tincsbe fonták be Olivér hosszú haját. Hogy gyorsan haladjanak minden lány belesegített.

-Na srácok indulás.

A meccs az elején nagyon szoros volt. De azután sikerült kicsit elhúznunk. 8:8- ra kiegyenlítettek.
9:8,10:8. Gabi húzta be a végső pontot. A bajnokok nyerték a mai napot. Holnap a kékek közül esik ki valaki.

-Meghívlak titeket egy medencézésre este.

-Köszi Dorka. A vendégeid vagyunk?-kérdezte nevetve Jázmin.

-Igen, de menjünk haza. Fáradt vagyok már.

-Mindenki az.

A medencébe lógattuk a lábunkat. Így beszéltük át a mai napot. A parton csapatokra szakadtunk. Dávid Nórit tanította dobni, a többi lány pedig átöltözni ment. Olivérrel ketten maradtunk.

-Szerencsés vagy Zozó.

-Ezt pontosan mire érted?

-Van egy gyönyörű, kedves és okos barátnőd. Ráadásul még a családod is nagyon szeret.

-Ez igaz. Bocsánat ha tapintatlan vagyok, de nem azt nyilatkoztad, hogy van barátnőd?

-De,mert még szombaton volt. Aztán amikor jött a hívás, hogy jöhetek az exatlonba boldogan meséltem neki. De ő csak annyit mondott, hogy menjek csak nem fogok neki hiányozni. Ezt nem igazán értettem, mert én nagyon szerettem őt és tudtommal ő is engem. 2 évig volt ő a barátnőm. Ő volt az első lány az életemben. De ha ez nem lett volna elég elmondta, hogy már rengetegszer megcsalt és nem is szeretett soha.

-Sajnálom. De tényleg őszintén. A helyzetedet át tudom érezni. És szerintem te nem az a fiú vagy aki kihasználja a barátnőit. Szóval ez csak őt minősíti. De ilyen miatt ne szomorkodj. Klisének hangzik de egy ilyen nő nem érdemelt meg.
Gyere menjünk be egy kicsit a lányokhoz. Van kedved?

-Mehetünk.

Olivérrel nagyon jókat beszélgettünk az elmúlt napokban. Kezdem kicsit jobban megismerni őt.
Rendes fiú volt. A vad tetoválásai ellenére, nagyon kedves.

——————————————————————————— sziasztok. A véleményeteket írjátok le kommentben.
Bocsánat a rövid részért.

Különös megismerkedés...( Kempf Zozo ff  ) Where stories live. Discover now