7. Fejezet

1.4K 39 0
                                    

Zozó szemszöge:

Ma reggel arra ébredtem, hogy Jázmin próbál kimászni védelmező ölelésemből. A lány nagyon óvatosan mozgott mivel nem szeretett volna felkelteni. Sikeresen távozott a karjaim közül, de meglepetésére a csuklójánál fogva visszahúztam magamhoz.

-Végig ébren voltál, és nézted a szenvedésemet?- egy halvány mosoly jelent meg az arcán

-Annyira aranyos voltál miközben próbáltál szabadulni az ölelésemből.

-Ezt még visszakapod Kempf.-sosem hívott a vezeték nevemen ezen meg is lepődtem

-Miért Kempf-et mondtál? Sosem hívsz így SZABÓ.
Ezen ő csak elnevette magát és lágy csókcsatába kezdtünk. A csodás pillanatunkat ismételten megzavarták. De az a valaki nem az ajtón közeledett, hanem az erkélyre vezető üveg ablakon kopogott.
Gabi volt a váratlan vendég. Szobáink egymás mellett vannak ezért könnyedén át tudott jutni az erkélyek között. Kissé meglepődtem ezen a belépőn. Jó igazából még most sem hittem el, hogy képes volt így eljutni a szobánkig.
A karjaim között pihenő lány még mindig nem hitte el amit az előbb látott.

-Gabii, hogy a francba tudsz ilyen korán ennyire fitt lenni?

-Ezt én sem tudom, de te miért itt aludtál, végleg beköltöztél a hercegedhez?

-Pontosan, mostantól ez a közös szobánk. A szőke herceg pedig úgy sem engedné, hogy ne vele aludjak.

-Annyira aranyosak vagytok együtt, de vigyázz Zozó ha valami olyat csinálsz vele amit nem szeretne Geri kinyír az biztos.

-Köszi a figyelmeztetést már szólt nekem erről.

A lányok beszélgetését mosolyogva hallgattam. Annak nagyon örültem, hogy a csapattársak ennyire jól fogadták ezt a dolgot. Ma vasárnap van. Holnap ismét a villáért harcolunk. Jázmin Gabival ment le reggelit készíteni. Nekem még fel kellett öltöznöm. Most sem vittem túlzásba csak egy pólót magamra kaptam és már készen is voltam.
Lent az asztalnál már mindenki ott volt kivéve Dávid. A kajakosunkat ismételten a medencében találtuk. Nagy nehezen kiimádkoztam őt a vízből és a reggelinek nekikezdhettünk. Vidáman köszöntött mindenkit majd az asztal köré leültünk. A hétcége az nekünk is hétvége volt ezért nyugodtan  fogyasztottuk ételünket.

-Nem tudom ti, hogy vagytok vele de szerintem a kékek előtt ne mutassuk azt, hogy a csapattársainkban találtuk meg a szerelmet.

-Gergőnek igaza van akkor tudná a kék csapat, hogy mi a gyengepontunk.

-Ügyesen kell titkolóznunk teljesen ugyan úgy kell viselkednünk mint eddig.- szállt be a beszélgetésbe Dávid is

-Ha pedig valaki nyaka körül szorul a hurok akkor a csapat valamelyik tagja gyorsan megmenti.- mondta Dorka

-Már a kisbuszon sem viselkedhetünk úgy mint egy pár. Nincs ölelés , puszi , csók pedig semmi képen sem.

-Hát nehéz lesz közömbösnek lenni, de igyekszünk- mondtam egyszerre Gergővel
A reggeli el is fogyott a beszélgetés alatt. Gyorsan elmosogattunk, majd a medence felé indult mindenki. Mivel rajtam fürdőnadrág volt így egyből a vízbe ugrottam. A többieket kicsit lehűtötte a jég hideg víz és már rohantak is átöltözni.
Az egész napunkat szinte itt töltöttük. Jókat nevettünk és beszélgettünk . Mivel mindenki nagyon elfáradt így a szokásosnál korábban elmentünk aludni.

......................................................................................

Hétfő reggelre ébredtünk. Tudta mindenki, hogy ez a nap nagyon fontos. A mai nap során nem csak a villa kényelméért hanem a végjáték első fordulójáért is ma futunk.Ezekkel a gondolatokkal ébredtem.
Mivel nem tudtam nyugton maradni így mindenkit gyorsan felkeltettem és reggelizni mentünk.
Nekem egy falat sem ment le a torkomon.

-Zozó egyél kérlek nem lesz erőd.- szólított meg engem Jázmin

-Jó megpróbálok de nem igazán vagyok éhes.

-Ha csak egy kicsit is de enned kell.

-Menj készülődni Geri lesz a tanú hogy ettem.

-Aranyos ahogy aggódik érted. De igaza van tényleg nem lesz erőd.

-Tudom de egyszerűen baromira izgulok a dupla tét miatt.

-Hidd el én is de menni fog. Meg tudjuk csinálni.

A torkomon leerőltettem egy kevés szendvicset és öltözni mentem. A számomra legfontosabb személy már készen várt rám. Villám sebességgel felvettem a piros ruhát és rohantam a nappaliba. A többiek arcán is azt vettem észre, hogy izgulnak.

Odaértünk a pályára. Számomra már az is furcsa volt, hogy nem nyolcan voltak a kékek. Alexa távozott tőlük.

Mielőtt a meccsek elkezdődtek volna a műsorvezető különös hírrel szolgált. Nem csak a versenyzők, hanem az idelátogatott szurkolók is játszhattak ha szerettek volna. Nagyon bíztunk Jázminban ezért támogattuk döntésében. Ő ma futni szeretett volna a tétért.
Kristófnak hívták a kék ruhába öltözött szurkolófiút. Ő is szívesen játszott volna de a kihívók lebeszélték ötletéről.

A kiválasztás során Jázmin Dorcit választotta pedig tudta, hogy ő sem egyszerű ellenfél.
Gyorsan elmondtunk neki mindent amit tudnia kell a pályáról. Mindenki tippekkel bombázta szegény lányt.
Gergő kezdte a futamot. Az ügyességire nagyon hamar ráérzett. Szerencsére hozta az első pontot. Ádival versenyzett ő pedig nagyon ideges lett attól, hogy nem sikerült nyernie.
Jázmin volt a következő. Látszott rajta, hogy mennyire izgul. Dorci a pályán többször elesett.
Jázmin előbb ért oda az ügyességihez mint az ellenfele. Egyszer ő is esett egy nagyot de szerencsére nem lett semmi baja. Eszméletlen gyorsan fut ez a lány. Azt említette, hogy már több futóversenyen is volt és imád futni. De azt nem mondta, hogy ennyire gyors. Dorci is megérkezett a dobáshoz. Idegességében nem igazán célzott jól a tekénél. A piros ruhában játszó lány legurította az utolsó bábut is. Megszerezte a pontot. Egy olyan játékost győzött le aki nagyon jól dob most viszont alig talált el valamit.
Mindketten tudtuk, hogy nem szabadna kimutatni a kékeknek, hogy van köztünk valami. De ez cseppet sem érdekelt. A karomat kitártam és ő a nyakamba ugrott. Kezeimet derekán pihentettem, lábait pedig átkulcsolta a csípőm körül.
Csodálatos érzés volt őt ölelni. A kékek furcsa pillantásokat vetettek ránk de nem zavart minket.
A futam végén Timi hívta őt interjúra de ami furcsa volt az az, hogy nekem is mennem kellett.
Az interjú:
T=Timi
J=Jázmin
É=Én

T:-Nagyon ügyes voltál Jázmin gratulálok a megszerzett pontodhoz.
J:-Köszönöm. Bár voltak hibáim a futam során azért nagyon boldog vagyok, hogy ezt a lehetőséget kihasználtam és még a csapat előnyére is vált.
T:-Biztosan mondhatom, hogy ezt nem bánták meg. Zozó te hogy gondolod ezt?
É:- Tényleg nagyon ügyes volt, azt pedig nem árulta el, hogy ennyire gyors.
T:-Bocsánat, hogy ilyet kérdezek de mi van köztetek fiatalok. Látszódott, hogy nem csak csapattársak vagytok.
Én kissé lefagytam Jázmin viszont gyorsan kapcsolt
J:-Igazából tényleg több van köztünk mint csapattársak. A BMX versenyek során megismertem Zozót és nagyon jóban lettünk. Ő az egyik legjobb barátom.
T:-További sok sikert
É+J:-Köszönjük
Sajnos csak a meccs elején szerepeltünk ennyire jól. A kihívók nyerték a mai napot mi pedig költöztünk be a táborba. Szomorú voltam -e miatt de egyszerre mérhetetlen boldogságot éreztem.

Amint odaértünk a táborba a többieknek is elmondtuk a kis hazugságunkat.
-Jázmin nem riadtál meg a tábort meglátva, hogy van ez?

-Tudod Dávid én is voltam edzőtáborokban, és amúgy sem vagyok olyan aki megijedne néhány póktól.

-Ezt jó hallani. Na jó éjt kislány

-Nem vagyok kicsi.
Dávid erre csak elnevette magát a vigyorgó fiú két fejjel volt magasabb a lánynál.

-Gyere Baba. Mostmár mi is aludjunk.
-Menjünk ki léégyszi.
-Jó de vegyél fel pulcsit.
-Oké
Nevetve vettem tudomásul, hogy nem a saját darabjai közül vett fel egyet, hanem az én fekete pulóveremet választotta.
A vállamra dőlt és így beszélgettünk egy ideig. Majd halk és egyenletes szuszogását hallottam meg. A táborba bevittem és az ágyra tettem. Néhány perc múlva már én is elaludtam.

———————————————————————————Sziasztok remélem nem túl unalmas a könyv viszont elértem az 1200 szót.

Különös megismerkedés...( Kempf Zozo ff  ) Where stories live. Discover now