Jázmin szemszöge:
A reggelem furcsán és váratlanul indult, de ennek ellenére nagyon jól. Fáradt voltam még, ezért a szememet sem nyitottam ki.
-Jó reggelt kislány-hallottam meg egy, vagyis inkább két nagyon ismerős hangot. Először azt hittem, csak a képzeletem játszik velem, de nem lett igazam. Amint végre éber voltam annyira, hogy kinyissam szemem , nem hittem el amit látok.
Geri és Oli vigyorgott rám Zozóval a hátuk mögött.
-Annyira hiányoztatok.-öleltem meg mindkét fiút könnyes szemekkel.
-Nekünk is te. Mesélj el mindent, őt látjuk a Tv-ben, de rólad semmit nem tudunk. -kezdett el tőle megszokott módon hadarni Geri.
A kávénk kíséretében beszélgettünk a semmiről, vagy éppen mindenről. Nórival és Bogival is találkoztam, őket is mosolyogva köszöntöttem. Ezúttal mindkettőjüket meghívtam az exatlonos összejövetelünkre.
-Kik lesznek ott-kérdezte félve az egykori kihívó exatlonista
-Bogi ne izgulj. Nem kiborítani akarunk téged, hanem megismerni. De meghívtuk: Fatimát, Enikőt, Szandit, Brigit, Nórit, Dorkát, Gabit, Zsoltot, Misit, Gerit, Szilvesztert, Olit, Dávidot, Norbit. Ott lesz még Zozó és én is. Csak bajnok lesznek és te, az egyetlen kihívó, De szerintem téged is sorolhatunk a bajnokok közé, hiszen ha nem is nyertél Olimpiát, te az vagy.
-Lányok miről beszélgettek?-ölelt át hátulról Zozó
-Elrontottad a meghitt pillanatunkat.
-Bocsánat-vágott bűnbánó arcot, de a mosolyráncok megbújtak a szeme sarkában. Továbbra is engem ölelve beszélgetett a többiekkel.
-Amúgy nem tudom mi baja van Dorcinak veletek.-ült le közénk Gabi is.
-Hidd el mi se. Pedig próbálunk kedvesek is lenni vele.
-Ne vegyétek magatokra. Csak féltékeny. Zozó, te amúgy tudsz róla, hogy Jázmin meghívott a bajnokok találkozójára? Mert ha te mint házigazda nem akarod akkor maradok.
-Erről szó sincsen. Mindenről tudok. Ha szeretnéd akkor Ádit is szívesen látjuk. Rendes srác megszerettem. De a többi kihívónak ne szólj, hogy ti is jöttök.
-Köszönöm, tényleg azt érzem, hogy ti bajnokok, akik az ellenfeleim voltatok sokkal jobban bántok velem mint a kihívók.
Ami még jobban meglepett, hogy Palik Laci is itt tartózkodott a villában. A kertbe hívott minket, ezért el is indultunk. A medence mellett elhaladó barátomat azonnal a vízbe taszítottam. Az egyetlen egy dolog amit sajnáltam ebben, hogy a gyors reflexeinek köszönhetően magával tudott rántani.
-Jó reggelt döntősök. Remélem jól telt a reggeletek. Igazából én a meglepetéssel együtt érkeztem. Meg szeretnétek titeket jobban ismerni.
Adu a nehéz gyerekkoráról és az ottani körülményekről mesélt.
Gabi azt ecsetelte, hogyan lett rendőr, és mégis miért.
Dorci a családját említette.
Viki a focis karrierje végét elevenítette fel.
Dávid és Dave a mindennapjairól, míg Dorka a jövőbeli terveiről beszélt.
A kamerák kedvéért a kiesetteket most nem mutatták, de ők is itt voltak velünk.
-Zozó, ugye te egy vidéki városból, Gyuláról jöttél ide. Milyen út vezetett el eddig?
-Mindenképpen hosszú-mosolyodott el a saját poénján. 2009-ben egy videót meglátva ismerkedtem meg a BMX-el. Azóta hatalmas nagy szerelem. Imádom ezt a sportágat, eleinte csak egy hobbi volt, de többet láttam benne.
-Támogatott a családod?
-Szerencsére minden döntésemben támogatnak. Apukám is extrémsportolt így ő egyből rábólintott. Anya kicsit féltett, de látta mennyire szeretem ezt, és azt is belátta, hogy tudok magamra vigyázni. Nem minden másnap, csak heti egyszer töröm össze magam.
-Köszönöm, Jázmin elérkeztünk hozzád is. Gondoltad volna, hogy egyszer bajnokok és kihívók között fogsz te is ülni?
-Sosem hittem volna. A legnagyobb álmom vált ezzel valóra. De ha húgom nem mondja azt, hogy márpedig akkor is elmész, akkor sosem ismerek meg ilyen fantasztikus embereket.
-A családodról és a te sportodról mesélsz nekünk?
-Az én sportom csak úgy mint Zozónak a BMX. Engem eleinte nagyon de nagyon féltettek ettől, mivel lány vagyok, ez pedig nem éppen egy nőies sport, mint például a tánc, amit 6 éves korom óta űztem. A csúcspontja mindennek, hogy a testvéremre is átragasztottam ez az őrületet. Nagyon összetartó család vagyunk, akik mindenben támogatják egymást.
-Mit szóltál a reggeli meglepetésnek? Örülsz, hogy ismét láthattad őket?
-Természetesen örülök. Azt nem tagadom, mivel mindenki tisztában van vele, hogy nekem két legjobb fiú barátom van, Geri és Olivér. Igaz csak három lányt ismerhettem meg a bajnokok közül, de őket mindennél jobban megszerettem.
A verseny csak a hosszú beszélgetés után indult. Ma a lányok kezdik meg a küzdelmet a három szabad helyért. Akinek nap végére marad élete, az biztosította magát a legjobb háromba. Természetesen az összes bajnok azért szurkolt, hogy valamelyik piros lány kerüljön be.
Dorka nem igazán érzett rá az ügyességire, viszont Gabi annál inkább. Az első futamát igaz, hogy elvesztette, de óriási fejlődést mutatott a meccsek alatt.
Dorcival küzdött az utolsó néhány meccs alatt. Már csak ők ketten maradtak a játékban. Dorcinak 1, míg Gabinak 3 élete volt.Minden bajnok, és a szurkolók is Gabi nevét skandálta a végén.
-Meg tudod csinálni-kiabálta el maga Olivér.
És ebben a pillanatban be is dobta az utolsó karikát. 3 élete maradt az 5-ből.Mosolyogva gratuláltunk a győztesünknek. Dorka igaz, hogy ellenfele az egykori rendőrnőnek, de mégis boldog volt amikor ő jutott be.
Zozó és Gabi a villa kertjében beszélgettek a kamerák előtt. A fiú minden szava őszinte volt. Már 3 hónapja itt vagyok vele minden nap, és azt látom mikor őszinte. Ezt nem csak rajta, hanem minden bajnokon. Tudtam, hogy Dorka akkor hazudott amikor sírásának okát kérdeztük. De ezt nem akartam se én se senki más feszegetni. Mindenesetre most boldogabb a megszokottnál. Újból láthatta barátját.
Az esténk sem telt nyugodtan. Még elköszönni visszajöttek a volt játékosok, holnap ismét találkozunk velük. De Geri és Zozó még így nap végén is hozzák a formájukat.
Csak annyit láttam, hogy a folyosón szalad Geri elől a barátom.
-Állj meg egy pillanatra, addig tűzszünet.-tartottam a legjobb barátom felé az egyik kezem.
Mit csináltál, hogy kerget?-Megtudta, hogy fel akartam adni.
-Geri ezért megérdemli, hogy a medencében kössön ki. Hajrá-öleltem meg nevetve a fiúkat.
A fiatal fiúk szavukat betartva a medencében játszottak. Zozó vizes haját hátrasöpörte, amikor a szobába érkezett. Napbarnult bőrét mindenhol vízcseppek borították be, amik még jobban kiemelték erős izomzatát.
Miután kibámészkodtam magam pirosló arccal öleltem meg őt. Már izgatottan vártam mi lesz a holnapi nap eredménye, mégis nyugodtan tudtam aludni.
Sziasztok, ez egy picit hosszabb rész lett, de remélem tetszik. Az részletkérdés, hogy hajnal 4:20-kor fejeztem be, és még aludnom is kéne egy keveset. Na mindegy.
A kérdéseim hozzátok:
- örültetek Gabi győzelmének?
-Dorka vagy Gabi?
-ki esélyes a főnyereményre?
YOU ARE READING
Különös megismerkedés...( Kempf Zozo ff )
FanfictionEbben a történetben egy átlagos lány átlagon felüli élményét olvashatjátok.