Jázmin szemszöge:
Az éjjelem nem telt túlságosan jól. Óriási vihar volt, ezért keveset aludtam. A mellettem fekvő fiú békésen aludt még mindig a hatalmas ágyon.
Zozó és Gabi között feküdtem én. Ez furcsa lehet, mivel ő nincs egy szobában velünk.
Ő is fél a vihartól, csakúgy mint én. Nem lepődtem meg azon, hogy itt találom, hiszen én engedtem be.Zozó szépen lassan elkezdett mocorogni. Eközben én a ruháimat pakoltam. Az ágyat már elhagytam.
A fáradt fiú első mozdulata az volt, hogy a még alvó Gabit magához ölelte. Szemét még mindig csukva tartotta.
-Öhmm Zozi, az nem én vagyok.
Szemei azonnal kipattantak, és mintha túl gyorsan is felébredt volna.
-Gabi itt aludt azért mert félt a vihartól. Ő fekszik melletted.
-Basszus sajnálom. Azt hittem te vagy az.-vágott bűnbánó arcot.
-Nem haragszom, először is nem tudhattad, másodszor pedig egy ölelés nem megcsalás. -léptem hozzá egyre közelebb.
Egyetlen egy lépés választott volna el tőle, de ő az ölébe rántott és megcsókolt.-Egy kicsit halkabban nem tudnátok szeretni egymást?
Teljesen elfelejtettük, hogy Gabi mellettünk alszik. Bocsánatot kértünk és kisiettünk a szobából.
Zozó kiment úszni, én addig reggelit készítettem.Dávid tegnap rántottát szeretett volna enni, ezért ma azzal leptem meg. Nem szeret korán kelni, és a napokban morcos is. Hátha jobb kedve lesz.
-Dávid, jó reggelt.-húztam el egy kicsit a függönyt.
-Jobbat.-morogta.
-Szerintem nem kell ennél jobb reggel. Hoztam reggelit, és van rántotta is.
-Mégis jó ez a nap. Finoman főzöl, Zozó jól választott.
-Köszönöm. Rád bízhatom a Gabi felkeltését? A többiek már ébren vannak, de Gabitól félek.
-Néha engem is megijeszt. Túl hatásosan szid le.
-Menj, elhűl a reggelink.
Mire mindenki leért, addigra már Oli és Zozó megették a rántottát. Nem vártak meg minket.
-Reméltem, hogy tudtok várni.
-Nyugi Baba, eszünk veletek is-vigyorgott rám a barátom.
-Ti ketten borzalmasak vagytok.-mutattam rájuk.
Zozi a derekamat átölelve evett, hol a müzlijéből, hol pedig az én tányéromból.
Annyira szuper embereket ismertem itt meg. Mindenképpen hiányozni fognak nekem.
-Zozó, ne nyúlkálj.-csapott rá már sokadjára a kezére Gabi.
Reggel mindig harcias kedvében van.-Hagy egyen, legalább lesz energiája. -védtem meg azonnal.
-Abbahagytam, te így is keveset eszel.
A reggelim maradékát egyedül fogyasztottam el. Az éhenkórász fiú tényleg befejezte az átnyúlkálást, de a derekamat továbbra sem engedte el.
A verseny 8:8-ra állt. Eddig fej-fej mellett haladt a két csapat. Dávid elvesztette a 3. futamát is. Idegességében elhajította a karikát. Nagyon-nagyon-nagyon messzire.
Mindenki őt próbálta nyugtatni. Ez nem igazán sikerült. Nóri és Dorci versenyzett a JOKER-ért . A bajnok lány elvesztette meccsét, ezzel a kék csapat nyerte az újrajátszás lehetőségét.
A kihívók nem túl szolidan ünnepelték a győzelmüket.Mindenki ideges volt a hazafelé vezető úton. Zozó a szobánkba rohant és a falba beleütött egy hatalmasat.
Hátulról öleltem át, hátha kissé megnyugszik. Mindketten az ágyra ülve kezdte el magát hibáztatni.-A fal nem ártott neked, magadat pedig ne zúzd szét -e miatt.
-Ha azt a futamomat megnyerem, akkor most 9:9 lenne.
-Zozó figyelsz te rám? Ha ideges vagy akkor sosem hallgatsz végig.
A kezeit megfogtam, ezzel arra kényszerítve, hogy abbahagyja a heves gesztikulálást.
-Bocsánat figyelek. De tudod milyen rossz érzés az, hogy miattad nem nyertétek meg?
-Éppen ezt mondtam az előbb. Ez nem egyéni teljesítmény. Csapat. Elkezdhetnénk ujjal mutogatni, hogy ki miatt nem lett ez a meccs nem a miénk. Mert mindben benne volt a pont. De ezen felesleges aggódni. Legyen ez a plussz motiváció.
-Mégis, hogy?
-Gondolj arra, hogy sokkal nagyobb dicsőség így nyerni mint JOKERREL.
-Annyira szeretem, hogy pár perc alatt helyre tudsz tenni.
-Ez minden nőben így működik. De úgy hallom Dávidot éppen Gabi nyugtatja lent.
Az erkély üveg ajtaja nyitva volt, így mindent hallottunk.
-Köszönöm-ölelt szorosan magához.
Az öklét vastagon bekentem, a sebfertőtlenítő és összehúzó krémmel.
-Aauuu, ez fáj. Szisszent fel azonnal
-Máskor majd ne bántsd a falat.
-Kapok gyógypuszit?
-Legközelebb sokkal jobban vigyázz-csókoltam meg őt finoman.
———————————————————————————
Sajnálom, hogy lapos lett a rész. A következő jobb lesz ígérem.
YOU ARE READING
Különös megismerkedés...( Kempf Zozo ff )
FanfictionEbben a történetben egy átlagos lány átlagon felüli élményét olvashatjátok.