Jázmin szemszöge:
Péntek este van. Csepi az én kérésemre elcsalta Patrikot, mi pedig bele kezdhettünk a sütésbe. A tortának egy egész éjszakát pihennie kell a hűtőben, ezért van szükség arra, hogy ilyenkor elkezdjük.
Oli és Lia a kanapén fetrengett, Geri pedig Zozóval beszélgetett.
-Segítesz nekem???-hajoltam oda Zozóhoz.
-Persze. De előre szólok, béna vagyok.
-Nem baj. Majd együtt megcsináljuk. Csak maradj itt.-pakoltam ki mindent az asztalra, amire szükségünk lesz.
-Undorítóan aranyosak vagytok.-sóhajtott fel Olivér.
-Máskor inkább ne szólalj meg. A barátnőd ott fekszik az öledben.-oltotta le hirtelen a barátom.
-Igaza van. Legyetek tekintettel a szinglikre is. Cukik vagytok mindannyian, de ez a látvány nélkül is tudom, hogy nincs barátnőm.
A süteménnyel elkészültünk nagy nehézségek árán. Zozó nem csak a lisztet, de engem is kiborított egy kicsit. Ennek ellenére a túrótorta egész jól néz ki. Holnapra már csak a díszítés maradt.
A szobák a szokásos felosztásban voltak. Geri Patrik szobájában, Lia és Olivér a vendégszobában, én pedig Zozoval alszok. Miután kijöttem a fürdőből, hangos nevetést hallottam a vendégszobából.
-Engem kihagytok az esti beszélgetésből?-foglaltam el a még üres helyet. Már Patrik is hazaért.
-Régi exatlonos sztorikat meséltünk nekik. Lia éppen azon szórakozik annyira jól, amikor vizesen elestem a villában.-forgatta meg szemét Zozó.
-Bárcsak láttam volna.-feküdt el a padlón húgom
-Én is szívesen megnéztem volna.-kontrázott Patrik.
-Öcsi, hogy is volt az, amikor leestél a lépcsőn, mert fel volt mosva?
-Jó hagyjál.-durcizott be a fiatalabbik Kempf
-Szerintem én lassan megyek aludni.-kelt fel mellőlem a barátom.
-Én is elköszönök.
Másnap reggel izgatottan ébredtem. A torta a hűtőben van, már minden készen áll, Patrik bulijához.
-Te nem vagy fáradt?-dőlt vissza a félmeztelen szőkeség az ágyba.
-De egy kicsit. Viszont muszáj kelni. Megígértem, hogy segítek anyukádnak.
-Csak két kérdésem van. Hogyan vagy ennyire éber reggel? Hogyan lehetsz ennyire aranyos mindenkivel?
-Ne kezd kora reggel. Feküdj vissza pihenni-simítottam kezem az arcára.
Kérésemnek eleget téve húzta magára a takarót.
-Nem tudod elképzelni mennyire jó érzés az, hogy van egy olyan nő a családban akivel normálisan lehet beszélni.-léptünk be a fodrászatba.
-Köszönöm. És azt is, hogy ennyire elfogadtátok azt, hogy valamilyen szinten a család tagja lettem. De ott van Patrik barátnője is.
-Drágám. Kiemelem a normális szót.-megszólalásán elnevettem magam. Nem kicsit esett ez jól nekem.
Miután a fodrászatot rendbetettük egy gyönyörű kontyot is kaptam. Remélem estig megmarad. A házba belépve rohantam fel a lépcsőn. Patrikkal találkoztam, de direkt nem köszöntöttem fel. Mintha elfelejtettem volna. Zozó ajtaján szinte berontottam, majd a telefonozó fiúra ugrottam.
-Csini vagy. Bár jobban szeretem, ha kiengedve hordod a hajad.-csókolt meg lágyan.
-Köszönöm. Nem szeretnél elmenni a Parkba?
-Kidobsz?-húzta fel fél szemöldökét. Vicces volt az értetlen fejét látni.
-Vidd a tesódat is. Este hatra várunk titeket.
-Jó így már minden világos.
-Kérlek foglald el sokáig.
-Így lesz. Na megyek és felkeltem. Biztos, hogy még alszik.
Miután Patrik felkelt, Gerinek elmondtam egyből a jó hírt. Kicsit beszélgettünk, majd a többieket is összeszedtük.
-Jó hír. Patrik elintézve. Zozóval elmennek egész napra.
-Ugye tudod, hogy így a barátodat is leráztad egész napra?
-Basszus. Valaki mással kellett volna elküldeni. De legalább lesz egy tesós napjuk. Régóta nem töltenek annyi időt együtt. Most kicsit pótolják.
-Ebben igazad van. Mi is már régen voltunk együtt. Boldogítalak kávézás közben.
-Rendben. Olit és Liát láttad?-ugrottam MMA-s legjobb barátom hátára.
-Nem. De megnézzük őket.
-Kopogj!-szólítottam fel az ajtó előtt.
Kedvenc szerelmespárom fiú tagja még aludt. Lia is most ébredhetett, mert már nyitott szemmel feküdt barátja ölelő karjai között.
-Hogy vagytok?-paskolta meg az ágy szabad területét a húgom.
-Mi jól. Zozó és Patrik elmentek. Mi maradtunk. Már csak elő kéne készülni az esti ünnepléshez.
Beszélgetésünk közben felébredt Oli is. Fáradtan a fejére húzta a takarót. A pasik ma úgy viselkednek, mint a gyerekek.
-Szerintem minden pasi vágyik arra, hogy egyszer két nővel ébredjen. De arra nem számítottam, hogy az egyik a legjobb barátnőm lesz, ráadásul még testvérek is.-nem tudtam eldönteni, hogy Lia vagy én csaptam meg előbb a most ébredő fiút. Az us lehet, hogy egyszerre támadtunk.
Reggel szinte semennyire nem voltunk a Kempf szülők segítségére. Délelőtt és a délután maradék részében már aktívabbak voltunk mindannyian.
YOU ARE READING
Különös megismerkedés...( Kempf Zozo ff )
FanfictionEbben a történetben egy átlagos lány átlagon felüli élményét olvashatjátok.