Jázmin szemszöge:
Reggel Gabi ébresztett. Gyorsan mindenkit elláttunk kávéval, ezzel is időt hagytam a még alvó barátomnak.
Dávid ujja javul. Még mindig elég csúnya, de sokkal jobb állapotban van mint tegnap.A szobába érve ugyan úgy feküdt a szőke BMX-es, mint ahogyan az előbb. A hasán helyezkedett el, így a meztelen hátát kezdtem el simogatni.
-Annyira szeretek veled ébredni. Kár lett volna megszakítani ezt a hagyományt.
-Az biztos. Nóri is azon lepődött meg, hogy mégsem ott aludtam.
-Hidd el én pedig azon, hogy mégis velem.
-Az volt tervben, hogy már aludni fogsz mire én megérkezem.
-Keresztül húztam a számításaidat.
A nyelvünk vad táncba kezdett. Ezt a kopogás zavarta meg. Nóri és Dávid mosolygó arca jelent meg az ajtóban.
-Hát ti?
-Csak jöttünk titeket is összeszedni a reggelihez.
-Köszi, hogy szóltatok. Nekem teljesen kiment a fejemből.
-Ma medál játék van. Szerintem mindannyiunkban benne van az, hogy meg tudjuk nyerni. Szóval hajrá-mondta Zozó a reggeli rekedt hangján.
A BAJNOKOK csatakiáltás után, már indultunk is.
Végül, csak Gabi és Oli jutott el a döntőig. Sajnos egyikük sem szerzett medált.A délelőtt is jól telt, de a délután izgalmasabb volt.
A konyha asztalon egy levelet láttunk.
,, Kedves Bajnokok! Ez a nyeremény mindkét csapatnak jár. Az utolsó kiesett játékos, vagyis nàlatok Gergő, ellátogathat hozzátok a hétvégére. Rajta áll, hogy szeretne -e titeket újból látni. Sikerült megtudnom, hogy nektek már nagyon hiányzik. A másik csapatnál Ádi a lehetséges látogató. Legkésőbb ma este érkezik meg hoztátok Gergő, ha úgy dönt. Jó pihenést, sok sikert."Az üzenetet látva senki nem hitt a szemének. Az új játékosok Gerit nem ismerték, de most lesz rá lehetőségük. Reméljük ő is így dönt. Dorka örömében sírni kezdett. Végre láthatta a barátját.
Egész délután izgatottan vártuk, hogy mi fog történni.A várva várt fiú este hat óra körül megérkezett. Geri megismerte az új játékosokat és mindenkit jó szorosan magához ölelt. Kihasználta a lehetőséget.
Mindenkivel váltott néhány szót külön-külön is. Dorka volt az, akit folyamatosan emlegetett, hogy mennyire rossz volt nélküle.
Amikor kettesben beszélgettünk a kapcsolatomra is rákérdezett.-Na, és, hogy vagytok Zozóval?
-Minden a legnagyobb rendben szerencsére. Neked, hogy alakulnak a dolgok Dorkával?
-Szerencsére itt is minden rendben van. De ez a kapcsolat akkor lesz igazi, ha vége az exatlonnak.
-Igen, de az is ezt mutatja, hogy mennyire jó páros vagytok, hogy ezt is túlélitek.
-Köszi, de ha nem baj visszamegyek hozzá. Zozóra pedig nagyon vigyázz. Jó hatással vagy rá. Így kissé lenyugodott.
-Menj csak nyugodtan. Ohh, hogy akkor nekem a nyugis Zozóhoz van szerencsém?
-A nyugisabbhoz.
Geri befordult a szobába, és én is elindultam a sajátom felé.
Kopogás nélkül jöttem be, hiszen most én is itt ,, lakok"Oli és Zozó beszélgetésébe sikerült belecsöppennem.
-Mit gondolsz Geriről?
-Nagyon rendes srác. Az látszódik, hogy mennyire szereti Dorkát. De aranyosak is együtt. Ennyi idő alatt nehéz kiismerni egymást, de az látszik, hogy jó ember.
-Az egyik legjobb, arról biztosíthatlak.
-Jázmin, nem illik hallgatózni.-szólt Zozó
Látszott, hogy nem gondolja komolyan, mert a nevető ráncok összefutottak a szeme alatt.-Kikérem magamnak. Én nem hallgatóztam , eddig is itt voltam, csak nem akartam félbe szakítani Olit.
-Jó éjt nektek. Itt hagylak titeket kettesben. De aztán óvatosan, fiatalok vagytok még a gyerekhez.-mondta nevetve
-Oli kifelé.
A fiú után ismét egy párnát hajítottunk. A tárgyat könnyedén kikerülte, és már csukta is be az ajtót.Annyira jó volt Gerit újra látni. Végre tudjuk mi történik vele. Szokták mondani, hogy minden csoda három napig tart. Ezzel is így fogunk járni, ugyanis hétfőn ismét megy el.
——————————————————————————-
A beígért új rész megérkezett. Nem lett valami hosszú, amit sajnálok, de most ennyit tudtam kihozni belőle.
YOU ARE READING
Különös megismerkedés...( Kempf Zozo ff )
FanfictionEbben a történetben egy átlagos lány átlagon felüli élményét olvashatjátok.