Jázmin szemszöge:
Ma volt a dupla párbaj napja. Nem titok, hogy én kihez kerültem a lányok közül legközelebb. Ez a személy Gabi volt. A pálya szélén érte szurkoltam.
Tudom, hogy ez így nem szép dolog, mivel a csapattársával küzd a döntőbe jutásért.Gabi itt marad velünk, viszont most következik a Dave Zozó párbaj. Itt is egyértelmű kit várunk vissza. A piros kispadon ülve szurkoltunk a bajnok fiúért. Gabival egyre jobban szorítottuk egymás kezét, és nagyon hangosan kiabáltunk. Az első futamot elvesztette, a másodikat megnyerte, megint veszített, ismét nyert. Az utolsó futam ellenfelének jött ki jobban. Dave 1-0-ra vezetett Zozóval szemben.
-Menni fog. Csak koncentrálj, Zozó csőlátásod van, csak a célra koncentrálj.-adtam egy puszit az arcára.
Gabi is hasonlóan bíztatta.-Zozó, meg tudod csinálni. Sőt meg kell csinálnod. Ha vezet nem baj, majd a következő körben behozod-ölelte meg a másik bent maradt játékos.
Az utolsó, vagyis a győztes pontot sajnos Dave húzta be. Zozó boldog volt, szóval én sem szomorkodtam. Gabi viszont nagyon sírt. Mindketten megöleltük, és búcsúzkodni kezdtünk.
-Gabi csináld meg. Mutasd meg mindenkinek, hogy te vagy a legjobb bajnok. Kérlek nyerd meg.-ölelte meg őt a frissen kiesett fiú.
Gabi semmiképpen nem akarta őt elengedni. Viszont mennie kellett.-Te nem jöhetsz velem.-adott egy puszit a homlokomra.
-Miért nem?
-Én nem maradhatok, Gabinak pedig szüksége van valakire. Minden nap fogunk itt találkozni. Bíztassátok egymást. 2 nap és vége. Azt ki kell bírnotok.
-Szeretlek-búcsúztam el tőle. Ő hirtelen magához rántott és megcsókolt. Nem érdekelt semmi. Az sem, hogy vannak körülöttünk akik ezt nem nézik jó szemmel, vagy az sem, hogy ezt leadják a tv-ben.
-Vigyázzatok egymásra.-fordított hátat nekünk.
Az utolsó mozdulatai azok voltak, amikor a táskájából elővett két pólót. Az egyiket Gabi, a másikat pedig az én kezembe adta.
Mindketten szerettünk az ő cuccaiban lenni, mégis fátyolos tekintettel néztünk az anyagdarabra.Az ő szavaival élve nem kiesett, hanem harmadik helyezett lett. Büszke voltam rá, de már most hiányzott.
Gabival egymást ölelve mentünk be a villába. Elég rendesen megfogyatkozott a pirosak száma. Már csak Gabi volt versenyben a bajnokok közül.
-Átköltözhetek hozzád?-kérdeztem halkan a még mindig síró lánytól.
-Segítek áthozni a cuccaidat.
-Köszönöm-öleltem magamhoz őt.
Nem is azért sírtam ennyire, mert Zozó kiesett. Akarom mondani harmadik lett. Annyira aranyos tőle az, hogy aggódik az egyetlen bentmaradt csapattársáért.
Gabi délutánra ismét nagyon rossz állapotban volt. Szótlanul bámulta a falat és sírt. Nem bírtam ezt nézni. Az ajtónkat bezártam, és mellé ülve átkaroltam. Mindketten Zozó pólójában voltunk. Egyikünk sem nyújtotta a legszebb látványt. Két lány az ágyon egymást öleli egy-egy férfi pólóban ülve.
Nem jutott eszembe más, csak az amit a barátom levelében neki írt.-Gabi, figyelj rám egy kicsit kérlek.-helyezkedtem úgy, hogy a szemébe tudjak nézni.
-Itt vagyok-fordította oda a fejét.
-Emlékezz arra, amit Zozó írt neked. Ha magadért nem akarod akkor csináld végig érte. Erős lány vagy. Nagyon erős. Rengetegszer volt olyan, hogy nem úgy sikerültek a dolgok mint ahogyan azt elképzeltük. De két nap és vége. Koncentrálnod kell.
Tudom, hogy nem vagyok olyan mint Zsolt, vagy Zozó, de itt vagyok. Azért vagyok itt veled, hogy segítsek. Meg kell nyerned. Ha nem magadért akkor a srácokért csináld meg.-Köszönöm, hogy maradtál. Amikor Laci bejelentette azt, hogy minden csapathoz érkezik egy szurkoló nagyon megörültem. Feldobtad az alapból egyhangú napjainkat. Zozó sem volt végre magányos, aminek mindenki örült. Nem csak egy új embert, de egy nagyon jó barátot ismerhettem meg a te személyedben. Csak nehéz így, hogy egyedüli bajnok versenyző vagyok.
-Meg tudod csinálni, csak higgy magadban. A pálya szélén ott lesz mindenki. Nem tudok veled futni, de megy veled majd Olivér, Geri, Nóri, Dávid, Dorka, Bogi, Ádi és Zozó is. Mindenki neked szurkol. Egyetlen egy lépésre vagy a fődíjtól.
-Egy nagyon nagy lépésre.
Sziasztok. Ti mit gondoltok a tegnapi (107. ) versenynapról?
YOU ARE READING
Különös megismerkedés...( Kempf Zozo ff )
FanfictionEbben a történetben egy átlagos lány átlagon felüli élményét olvashatjátok.