Zozó szemszöge:
Amikor felébredtem Jázmin mosolygós arcával találtam magam szemben. Meg akartam csókolni emlékeztetve őt a tegnap estére, de többi csapattársamat meglátva elvetettem az ötletet. A csók helyett egy szolidabb puszival köszöntöttem a szerelmemet.
Tudom ez most nagyon nyálasan fog hangozni de számomra ő első látásra szerelem volt. Amikor nevetett és a gödröcskéi látszódtak az arcán teljesen magával ragadott. Ha félmeztelen látott mindig elpirult, tetszett a reakciója. Az éjjeli medencézés pedig egyenesen csodálatos volt. Ahogyan lábait derekam köré kulcsolta így átölelve engem kellemes borzongás futott végig a hátamon. Ez nem a hidegtől volt. Furcsa belegondolni, hogy a lánynak nem volt szüksége 5 teljes napra, hogy magába bolondítson.
A gondolatmenetemet az ő szipogása zavarta meg. Megkapta a piros karkötőt ami annak a jele, hogy befogadtuk. Örömében sírt. Mindenkit megölelt majd egy köszönömöt suttogott. Olyan aranyos volt ahogyan elérzékenyült ettől. Mivel a végjáték mindkét fordulóját a bajnokok nyerték, így nem kellett azon aggódnunk, hogy ki esik ki a csapatból. A medál játékra készültünk. A férfi medálért a döntőben Geri ellen futottam. Megnyugtatott, hogy mindenképpen piros játékoshoz kerül a medál. Végül Bogi és én szereztünk plusz egy életet. A csapattársaim gratuláltak, majd a szállásra indultunk.
A medencében töltöttük napunk további részét. Vízi csatába kezdtünk. A párokat gyorsan eldöntöttük. Minden csapat mindenkivel játszani fog. A nyeremény a már megszokott három banán.Én Jázminnal, Dávid Gabival, Geri pedig Dorkával került párba. Először Dávidék kettősével mérkőztünk meg őket nehezen de kiejtettük. Barátian a fiúval lepacsiztam majd Gergővel és Dorkával mérkőztünk meg. Ez a páros könnyedén lelökte a nyakamból Jázmint szóval nem mi nyertünk. A nyereményt végül igazságosan elosztottuk. A vacsorát úgy döntöttünk, hogy együtt készítjük el. Párolt zöldségeket tálaltunk a hús mellé. Jó be kell vallanom inkább a lányok főztek mi leginkább csak a folyamatot néztük és kóstolgattunk. A terítésben viszont mi is részt vettünk. A csapat a nappaliban összegyűlve elemezte a mai futamokat. Egységesen megállapítottuk, hogy ha kicsit jobban összpontosítunk több pontot tudunk elérni. Nem volt senki csalódott, de a kertbe kimentünk gyakorolni. A nagy cserepet megfelelően elhelyeztük majd kavicsokat és botokat gyűjtöttünk. A homokzsákokat zoknikkal imitáltuk.
Végre hétvége következett, ennek mindenki örült, mert nem kell holnap korán kelnünk.
A szobákban kissé átrendeződtünk. Jázmin végleg beköltözött hozzám, Dorka és Geri ugyan így tett.
Hercegnőm egy törölközőben tért vissza a pizsamájáért. Óvatosan átkaroltam hátulról és megpusziltam az arcát. Ezen ő elmosolyodott.
-Várj még visszamegyek felöltözni-mondta nekem
-Szívesen segítek ha szeretnéd- egy perverz vigyor jelent meg az arcomon
-Bolond vagy-mosolyog rám pirosló arccal
Gergő zavarta meg ezt a pillanatunkat. Szemét eltakarta és azt kérdezte, hogy megzavart -e .Én igennel válaszoltam, de a karjaim között lévő lány nemlegesen rázta a fejét.
Nagy bánatomra el kellett engednem. Néhány perc múlva már a szürke pizsamájában feküdt az ágyamban. Jó érzés ezt kimondani. Gyengéden átöleltem derekát, de ő éhesen megcsókolt. Csókcsatába kezdtünk amikor a pólója aljához nyúltam. Lehet, hogy ez korai de mindketten felnőtt fiatalok vagyunk-e miatt már nem ítélhetnek el minket.
- Ne ezt még kérlek ne. Nem szeretnék ennyire sietni. Tudod én tényleg szeretlek, de nem akarom elsietni a dolgokat.
Szomorúan nézett a szemembe. Egyértelműen látszott, hogy ezt félt kimondani. Félt attól, hogy én mit szólok ehhez.
- Ne aggódj Baba addig várok rád ameddig csak szeretnéd.
Eleredt a könny a szeméből. Megkérdeztem mi a baj. Erre ő mesélésbe kezdett. Elmondta, hogy egy barátja volt előttem ,az osztálytársa volt a srác. Jázmin az a fiú előtt még nem feküdt le senkivel. A barátja ezt nagyon erőltette, de ő nem akarta. Az a barom megerőszakolta majd közölte vele, hogy csak szexre kellett neki.
Sosem láttam még ilyen összetörtnek lányt. A hátát kezdtem el simogatni. A gondolataimat hangosan is kimondtam.
-Hogy lehet egy ilyen ártatlan lányt bántani? Ha találkozok vele ígérem megölöm azt a férget.
Nem szólt semmit, csak szorosan hozzám bújt. Megígértem neki, hogy soha nem fogom bántani őt. Ezen ő elmosolyodott majd puszit nyomott arcomra. Szemei a könnytől csillogtak. Fájt őt így látni. Látszott rajta, hogy ez akkora trauma volt számára, hogy a gondokat hallatán is elszomorodott. Bíztatóan magamhoz öleltem. Nem sokkal később egyenletes szuszogásra figyeltem fel. Elaludt, elaludt a karjaim között. Lementem főztem egy forró teát majd Gerit kezdtem faggatni. Ő tudta mi történt a lánnyal. A szobámba vezettem, tisztán látszott arcán, hogy sírt. Az aggódó fiútól elköszöntem, majd én is álomra hajtottam a fejem.———————————————————————————
700+ szó
Írjátok le kommentben a véleményeteket a könyvről
Jó olvasást!
YOU ARE READING
Különös megismerkedés...( Kempf Zozo ff )
FanfictionEbben a történetben egy átlagos lány átlagon felüli élményét olvashatjátok.