Zozó szemszöge:
Kivételesen előbb felébredtem mint a barátnőm. A konyhába szaladtam és reggelit készítettem, hiszen ma két hónapja vagyunk együtt.
Még akkor is csukva tartotta a szemeit, amikor újra a szobába mentem.-Szia kicsim- kezdtem el simogatni a haját.
-Szia Zozi. Az volt a tervem, hogy reggelivel keltelek, de megelőztél. Boldog második hónapfordulót.
Vigyorogva Jázmin felé hajoltam. A nyakam köré fonta karjait, így csókolt meg.-Szeretlek baba.
-Én is, mindennél jobban.
A szép pillanatunkat ezúttal szerencsére senki sem szakította meg. Mi már a szobában megreggeliztünk, de leültünk a többiek közé, amíg ők ettek.
-Ma előnyjáték, a kihívóknál a JOKER ezt nyerjük meg-szólalt fel a legidősebb csapattag
-Legyen így. Biztos vagyok benne, hogy küzdeni fognak.-kontrázott Nóri.
-Mindent bele srácok.
A konténeres pályán kellett megküzdenünk egymással. Ezen mindig elesek, ezért nem is a kedvencem. Az elején 3:0-ra vezettünk, de gyorsan fordítottak a kékek.
Dávid ma sem tudott pontot hozni, ami miatt borzalmasan ideges volt.
Az előnyt elvesztettük. A holnapi végjátéknak a kékek 2 JOKERREL 7 másodperc előnnyel és plusz két labdával indulnak neki.Érdekes módon ma cseppet sem voltam ideges. Dávid viszont annál inkább. Mindenki őt próbálta nyugtatni. Sikertelenül.
Nagyon nagy hátránnyal kell megküzdenünk. De optimista személyiség vagyok, szóval az utolsó percig reménykedek.
-Hogy vagy?-kérdezte tőlem Oli
-Nem mondom, hogy jól, de ha emésztem magamat nem lesz jobb.
-Ebben nagyon igazad van. Muszáj így együtt maradnunk. Nem akarlak sem téged, sem pedig Dávidot elveszíteni. Bármelyik fiú is esik ki, azt egy ideig nem láthatom. Ha én, ez rám ugyan úgy érvényes.
-Oli, én téged nagyon megkedveltelek, szóval ne sértődj meg.
-Oké.
-Teljesen hülye vagy. A héten nálunk lány távozik.
-Basszus, és tényleg. Őket sem akarom elveszíteni. Nóri mivel egy nagyon hosszú utat együtt utaztunk végig, így megkedveltem. A többi lány pedig végig támogatott.
-A stratégiára van ötleted?
-Persze, nyerjük meg.
Dávidot és Zsoltot is nagyon szerettem, mint barát, de Olival és Gerivel talán a kevés korkülönbség miatt szorosabb a kapcsolatom.
Már besötétedett. Senkinek nem volt sem kedve, sem ereje kimenni a medencéhez. Ezt meg is értettem.Reggel Jázmin simogatására keltem. Karomon és a mellkasomon járt a keze, amikor összefontam ujjainkat.
-Jó reggelt Zozi.
-Neked is baba.
A beceneve hallatán elmosolyodott. A reggeli csókunkat most sem hagytuk ki. Kezével a hajamba túrt, és óvatosan meghúzta tincseimet. Az én kezem a háta és a dereka között volt.-Annyira szeretlek-suttogta ajkaimra kèt csók között.
-Én is kicsim. Viszont Gabi mindjárt feljön, szóval szerintem előzzük meg.
A fekete pólómat továbbra sem adta vissza. Abban vonult le a többiek közé.
A 7 másodperc hátrányt először én, majd Gabi kapta meg. Borzalmasan ment ez az ügyességi a csapat egy részének. 3 pontot sikerült csak megszereznünk. A kihívók nem használták fel a JOKERT. Ez a meccs a múlt heti tükörképe volt. Sajnos most nem tudtuk megnyerni a végjátékot. Ezért holnap távozik egy bajnok lány. Gabinak a legjobb, Nórinak pedig a legrosszabb a statisztikája. Automatikusan Nóri ellenfele Dorka lesz. Az utóbbi lány mélyponton van. Napok óta már nem a régi.
Amint átbeszéltünk mindent a csapat lány és fiú társaságra szakadt.
Nóri sírva kezdett búcsúzkodni tőlünk. Még a párbaj kezdete előtt.
-..............ti annyira jó csapat vagytok.-Nóri, VAGYUNK. Te is ugyan úgy a csapat része vagy, mint itt bárki más.
Jázmin szemszöge:Mi lányok maradtunk lent a kanapén, a srácok a kertben beszélgettek. Amint csak mi maradtunk, a két párbajozó lányból kitört a sírás. Egy idő után Dorka is megszólalt.
-Mélyponton vagyok. Egyszerűen én is belekerültem a hullámvölgybe.
Minden nap ugyan úgy küzdök mint eddig. Ha nem javul ez, és nem tudok teljesíteni feladom. Nem kockáztatom a ti exatlonotokat.-Dorka ne kezdj te sem búcsúzkodni. Még mindketten itt vagytok. Feladni pedig egyikőtökn sem fogja. Megérdemlitek, hogy itt legyetek.-vágott közbe Gabi.
-Nem akarok holnapig könnyeket látni. És azután sem. Értettem?
-Te vagy a legfiatalabb nő, de a leghatározottabb is.
-Köszi?!
A fiúkhoz csatlakoztunk az udvarra. Ott sem volt jobb a hangulat. Dávid még mindig magát hibáztatta, csakúgy mint Dorka.Dávid nagyon rossz passzban volt. Ezen a héten nem a legjobb a teljesítménye, és ez őt is aggasztja.
-A holnapi medál játékon nagyon jól kell szerepelnetek. Biztos vagyok benne, hogy nagy szerepe lesz a párbajban a medálnak.
-Igazad van, és tegyünk meg mindent, hogy sikerüljön két piros medállal visszatérni.
Mindenki a saját szobájába vonult. Zozóval már a párbajon rágódtunk.
-Szerinted ki fog nyerni?-kérdezte tőlem
-Fogalmam sincs. Nóri erősödött, de Dorka tapasztaltabb.
-A csapatnak is jobban jönne, ha Dorka maradna, és ezt nem bántásból mondom.
-Tudom, csak ő több pontot hoz.
-Így van, nekünk pedig arra van szükség.
-Dorka nagyon rossz állapotban van. Vagyis volt amikor feljöttünk. Szerintem megnézem mi van vele.
-Menjek veled?
-Nem muszáj, te is pihenj.
Zozót otthagyva Dorkához mentem. A kanapén, ahol eddig volt nem találtam. Minden szobát végigjártam az alsó szinten. A legnagyobb, vagyis a VIP szobában láttam meg, a már alvó lányt.
-Miért itt alszik?-kérdeztem a szoba tulajdonosát, Olit.
-Szüksége van a pihenésre mindenkinek. Így minden lány külön szobában annyit pihen amennyit csak szeretne. Nem zavarják egymást.
-Ez aranyos, de te hol alszol?
-Kanapén.
-Vagy jössz a mi szobánkba. Két ágy van, csak összetoltuk. De mivel az egyszemélyes ágy is hatalmas, elférünk.
-Nem akarok zavarni.
-Zozóval jóban vagy igaz?
-Igen.
-Akkor?
-Jó megyek, köszönöm.
A szobába érve Zozó kicsit meglepődött.
-Szia. Nem baj, ha átmenetileg Oli beköltözik?
-Dehogy, na ő tényleg olyan, mintha az öcsém lenne. Főleg, hogy egyidősek.
-Mindenkivel gyorsan megtalálod a közös hangot.
-Tudom, de csak azt engedem magamhoz közel, akin látszik, hogy megbízható.
Az ágyakat ismét széthúztuk. A vendég elmagyarázta Zozónak, hogy hogy kerül ide.
Olivérre tekintettel, csak egy apró puszit nyomtam a barátom szájára. Nemsokára, már mindketten aludtunk.Sziasztok. A komment részlegben kérlek írjátok le a könyvről a véleményeteket. Ennek segítségével tudok rajta javítani.Köszönöm!
YOU ARE READING
Különös megismerkedés...( Kempf Zozo ff )
FanfictionEbben a történetben egy átlagos lány átlagon felüli élményét olvashatjátok.