16. Fejezet

1.1K 47 0
                                    

Jázmin szemszöge:

A vízben és a parton is sokat játszottunk. Nóra a medence széléről figyelte a mozdulatainkat.
Egy idő után a lányokkal kiültünk mellé a partra. Nekik is elmondta félelmét.

A fiúk minket dobáltak a vízbe. A srácok közül csak Zozó tudta Nóri titkát.
Egy váratlan pillanatban, amikor nem igazán figyeltünk oda Olivér felkapta Nórit.
Próbáltunk neki szólni, de mire feleszméltünk már a vízben volt mind a két új játékosunk.

A lányt a sírás kerülgette, ezért muszáj volt elmondania mindenkinek a miértjét. Olivér sokszor bocsánatot kért Nóritól. Oli bocsánatot is nyert, mivel nem tudhatta, hogy rosszat tesz. Csak Nórát is be akarta vonni a játékba. Mindenki meglepetésére bele is ment a mókába. Legyőzte a félelmét.

Ennek mindenki nagyon örült. Megszűnt a kezdeti feszült hangulat. Ezt Olivérnek köszönhettük. Zozó a srácokat tanította szaltózni, akik éppen nem ugráltak a medencébe azok mosolyogva figyelték a történteket.
A vacsora műzli volt. Senkinek nem volt kedve bemenni, így a víz körül ettünk. Nóri és Oli még nem tudta, de a szokásunkat megtartva kint maradtunk késő estig.

Mivel már be is sötétedett és fázni is kezdtem ezért bementem a villába. Amint beléptem testemet átjárta a meleg.
Gyorsan megfürödtem, a hajamat is megmostam forró vízzel. Így màr nem fáztam annyira. Az ágyban feküdtem, az elmúlt napokon gondolkodva.

Ha nem kapom azt az üzenetet pár hete, ha a húgom unszolására nem jövök el, akkor most minden más lenne. Várnám azt, hogy elteljen egy nap minél előbb. De itt Dominikán az órák csak úgy elrepülnek. Amit pedig a legfontosabbnak tartok az az, ha nem jövök el nem találkozok ennyi fantasztikus emberrel. Akkor nem ismerem meg Kempf Zozót, akit ma már a barátomnak nevezhetek. A gondolatmenetemet két erős kar zavarta meg. A karok pedig a barátomhoz tartoztak.
————————— Innen jönnek a 18+-os részek. Ha kiskorú vagy, vagy nem szeretnéd ezt ne olvasd el.

























A könyv szempontjából kihagyható rész
18+
18+
18+

















Hát jó én szóltam! Jó olvasást😉


-Hiányoztál Baba.

-Nekem is.-csókoltam meg éhesen.

-Unatkozok, mit csináljunk?

-Lenne pár ötletem!
Az ő fegyverét használtam, amin csak elnevette magát. Az a nevetés egyszerűen tökéletessé teszi.

Az ölébe kapott és az ágyra tett. Egy újabb csókba hívta ajkaimat. Lágyan ráharapott alsó ajkamra, ezzel bejutást kapott a nyelve. A nyelveink összegabalyodva vad táncot jártak egymással.

Pólója alá nyúltam, és meztelen hasát kezdtem simogatni. Rövid időn belül egy férfias morgás hagyta el a száját. A felsőtestét takaró anyag darabot ledobta magáról. Számat megnyalva zártam magunkra az ajtót.

Ismét Zozó alatt feküdtem. A pólóm az övé mellett végezte a szoba valamelyik pontján. Testem már majdnem teljesen meztelen volt. Egy bugyi választott el a teljes meztelenségtől. Ezt is hamar levette rólam. Mielőtt ismét megcsókolt volna, láttam, hogy nadrágját csúsztatja le magáról.

Méretes hímtaggal rendelkezik azt meg kell hagyni. Észrevette,hogy tekintetem a hasán elidőzött.

-Baba biztos ezt szeretnéd. Ha nem akarod akkor abbahagyom bár már nagyon kívánlak.

-Azt vettem észre.-mondtam nevetve. És igen szeretném.

Az ujjait levezette a bejáratomhoz. Ujjaival óvatosan körözni kezdett. Amikor megérezte nedvességemet, belém vezette magát. Egyszerűen fantasztikus érzés kerített hatalmába. A hasamban pillangók kezdtek el repkedni. Ezt az érzést még sosem éreztem.

Zozó először finoman, majd egyre gyorsabban mozgott bennem. Halk nyögések hagyták el mindkettőnk száját. Ajkaimra tapadt, egy jóleső bizsergést éreztem miután elváltunk egymástól.

Testünk egyszerre remegett meg. Mindketten eljutottunk a csúcsra együtt.
A ruháinkat gyorsan összeszedtük. A fürdő felé vettem az irányt. Lemostam magamról az izzadságot, és befeküdtem az ágyba Zozó mellé.

A mellkasát használtam párnának, ő a derekamat ölelte. Így aludtunk el együtt egy csodálatos éjszaka után.

———————————————————————————
Sziasztok Srácok. Hát az új rész nem lett a legjobb, de kértétek tőlem többen instagrammon , hogy legyen ilyen rész. Hát most lett. Remélem tűrhető volt, sosem írtam még ilyet.

Különös megismerkedés...( Kempf Zozo ff  ) Where stories live. Discover now