Jázmin szemszöge:
Reggel egyből az ugrott be, hogy ma villajáték lesz. Erről pedig az, hogy ismét hétfő van. Valahogy ezt a napot nem szeretem. A gondolataimból Zozó simogató karja zökkentett ki.-Szia Baba, min gondolkoztál ennyire?
-Jó reggelt,-adtam egy puszit a szája szélére-csak azon, hogy megint hétfő van, de így talán ki fogom bírni.
-Most látnád magad, hogy mennyire aranyos vagy ha zavarban vagy.-az ölébe húzott és megcsókolt. Ez valahogy más volt mint a többi, lágy, de egyszerre vad.
-Te tehetsz róla, hogy mindig zavarba hozol.
Ezen csak elmosolyodott. Gabi érkezett meg a szobába.-Sziasztok. Hoztam egy kis müzlit.
-Ohh köszönjük. De miért kapjuk?- kérdezte helyettem a barátom
-Ez a motiváció. Ha behúzzuk a villát egy hétig minden reggel hozok müzlit.
-Tetszik az ötlet.
Gabival mindketten elhagytuk a szobát. Olivért és Nórit felébresztettük. Dávid már a kertben napozott.
A reggelivel gyorsan végeztünk. A csatakiáltás után a kisbuszhoz indultunk. Támadt egy ötletem.....
Dávid a medence mellett sétált el. Nekifutásból felé futottam, így a vízbe löktem szerencsétlen fiút.
Már ünnepelni készültem, amikor Oli kezdett felém rohanni. Mindketten a hűvös medencében kötöttünk ki.-Ez gonosz volt.- mondtam Olinak
-Megérdemelted,-nyújtja ki nevetve a nyelvét.
-Indulnunk kell,- szólt a sofőr.
-Elnézést, de még gyorsan átcserélhetem a pólóm?
-Kishölgy ne ugráljon a vízbe, ha idő van.
Ezek szerint vizesen kellett a buszban ülni. A pályával gyorsan megismerkedtek a csapatok, amikor Laci felszólalt.
-Bajnokok,megkérdezhetem miért vizes három csapattagotok?
-Oli a hibás- a nevetéstől már fuldokoltam.
-Te kezdted-védte magát a fiú.
-Ebből nem sokat értek. Hogy is volt ez? Dávid mesélj nekünk.
-Jázmin a vízbe lökött, de Oli megvédte a becsületemet, viszont ő is ugrott. Ezért vagyunk vizesek.
Ezt senki nem bírta ki nevetés nélkül. A hangulat a meccs elején nagyon jó volt. Sokszor túl jó.———Olivér futama———
A vízbe ugrik a piros fiú. A nadrág madzagja nem volt megkötve, így az említett ruhadarab lecsúszott róla. A kék alsója látszódott. Szerencsére sikerült pontot hoznia.-Oli, tudod máskor kösd meg a nadrágodat.
-Nem akartam azzal időt veszteni.
-Bolond a meccs előtt.-mondja Zozó.
Mindenkiből kitört a nevetés. Annyira jó látni, hogy a két fiú ennyire jóban van egymással.
A villát ismét a bajnokok nyerték 10/9-re. A mérkőzés nagyon szoros volt. De sikerült elkerülni a faházat.
-Fiúk hajvágás, gyertek.
-Zozó muszáj???- kérdezte Oli nagyon vékony hangon
-Neked nem, de Dávidot tuti megnyírom.
Dávid és Zozó haja is elkészült. Az utóbbi a szakállát nyírta, amikor hangos szisszenésre figyeltem fel.
-Basszus jól vagy?
-Igen, egy kicsit megvágtam magam.
-Kicsit? Biztos nincs baj?
-Nincs, segítesz lefertőtleníteni?
-Persze, de ülj le.
Úgy tett ahogyan kértem. A seb nem volt mély, viszont a hossza nagy volt. Gyorsan lefertőtlenítettem, amit egy hosszú öleléssel köszönt meg.-Gyere, a többiek várnak téged.
-Köszi, hogy lekezeltél.
-Semmiség, de máskor vigyázz jobban.
A vacsoránkat gyorsan elfogyasztottuk, majd a szobánkba indultunk.
Az ágyba befeküdt, én pedig mellkasára helyeztem a fejem.
-El nem tudom mondani, hogy mennyire örülök, hogy te nyerted meg ezt az utazást a bajnokokhoz.
-Ha nincs ez, akkor valószínű sosem találkozunk. Annyira jó, hogy így történt.
-Te vagy a legjobb dolog az életemben.
Ajkaira egy lágy csókot leheltem, ezt ő azonnal viszonozta.-Szeretlek Zozó
-Én is, mindennél jobban.
-Amikor megláttál mi volt a véleményed rólam?
-Őszintén, baromira féltékeny voltam már az első percben. Tudod, amikor Geri nyakába ugrottál.
De te mit gondoltál?-A videóidból ismertelek, szóval az első nagy meglepetés akkor volt amikor először beszéltünk.
Nem hittem, hogy ugyan olyan kedves és vicces vagy, mint ott.-És a második meglepetés?
-Hogy mennyire élvezed azt, ha zavarban van valaki.
Emlékszel arra amikor félmeztelenül nyitottál ajtót, na akkor nagyon utáltalak.-Tudom, de jó volt látni a reakciódat. De úgy emlékszem utána hamar megkedveltél.
-Nem tudod elképzelni mennyire kellemetlen volt, úgy ébredni, hogy hozzád bújva fekszem.
-Én a reggeli ébredést is szerettem. Akkor keltettél úgy, hogy az arcomat simogattad. Mire rájöttél mit csinálsz már felkeltem-mondta vigyorogva.
-A medencézős estével sem volt bajom. Mondjuk azt teljesen véletlenül mondtam ki, hogy már nem csak egy csapattárs vagy.
-Annyira vártam már, hogy megcsókolhassalak.
-Én pedig mindennél jobban élveztem.
Az elmúlt egy hónap történéseit az este átbeszéltük. Nevetve emlékeztünk vissza a kínos, és kevésbé kínos dolgainkra. Tényleg annyira furcsa belegondolni, ha nincs ez a lehetőség, vagy ha nem én nyerem, vagy ha a húgom engedi, hogy otthon maradjak, akkor most nem én lennék itt. Zozó pedig nem lenne a barátom.
——————————————————————————-
Sziasztok, köszönöm, hogy ennyire sokan olvassátok ezt a könyvet. Ha szeretnétek, így a 20. Rész után majd csinálok egy kérdezz feleleket. Ha benne lennél akkor a komment szekcióban nyugodtan kérdezz!
YOU ARE READING
Különös megismerkedés...( Kempf Zozo ff )
FanfictionEbben a történetben egy átlagos lány átlagon felüli élményét olvashatjátok.