47. Fejezet Pillangó

594 32 0
                                    

Jázmin szemszöge:

Csumpival az ölemben néztem a fiúk játékát. Olyanok voltak mint a gyerekek, pedig két 23 és egy 19 éves fiatalemberről van szó.

-Elfáradtál?-simítottam végig barátom hátán.

-El, mert én egész nap rohangáltam-nyújtotta ki rám a nyelvét.

-Én pedig a kutyáidra vigyáztam, szóval egy szót sem szólhatsz.

-Jó igazad van. Megfürdetjük őket?-kezdett el ugrándozni.

-Imádom azt, ahogyan rajongsz az állatokért.-adtam egy puszit az arcára.

-Én pedig téged.

Miután befejeztük egymás szeretgetését ténylegesen megfürdettük Zozó jószágait. Szintén nem bizonyult egyszerű feladatnak, Dorka elszaladt Zizivel, mondván neki szüksége van egy terápiás állatra.
A habos kutyusról, az őt ölelgető lányról és az egész folyamatról rengeteg képet készítettünk. Ez a hátránya ha egy videós a barátod. Átveszed tőle a dokumentálási mániát.

-Ez az utolsó nap karanténban.

-Tudom kicsim, már szóltam öcsémnek, hogy megyünk haza.

-Nem akarlak titeket zavarni szerintem én ma hazamegyek.

-Nem lehet kifogásod. A szüleid a mamádnál vannak, így nem látnád őket. Liát pedig Patrik lehívta hozzánk néhány napja.

-Basszus, mennyire ismersz.

Nem válaszolt, csak megcsókolt. Geri azonnal éljenezni kezdett. Olivér bevetette a döglődő sirályt. Dorka csak szimplán örült.

-Nem újdonság az, hogy Jázmin a barátnőm.-ölelte át a derekamat.

-Nem örülhetünk?

-Csak halkabban. Mi pakolunk és megyünk haza.
Végül a két fiúval kibővülve mentünk a Kempf házhoz. Dorka nem tartott velünk, mert már látni akarta családját. Geri és Oli pedig csak jött elköszönni Patriktól és Liától.
Miután ők is elhagyták a házat fáradta dőltem le a kanapéra. A két hetes élményeinket kezdtük el mesélni egymásnak. Lia és Patrik olyanok voltak, mintha ezer éve barátok lennének. És ezt nagyon jó volt látni.

-Nézd itt rohan el Zizivel Dorka-fordítom feléjük a telefont.- Ez pedig az ahogy a kutyák egy pillangót kergetnek.

-Látom bőven készítettetek képeket.-sóhajtott fel a kis Kempf

-Van két videó is amit még nem töltöttem fel. Nincs teljesen megvágva, de megnézhetitek.-szedte elő a laptopot Zozó.

-Szerintem továbbra is baromi aranyosak vagytok.-dőlt Patrik vállára a húgom.

-De ti is-mondatom hallatán enyhén elpirult testvérem. Fejét lehajtotta mielőtt rajtam kívül valaki észreveszi pirosas színét.

-Lia segítesz ruhát választani holnapra?-próbáltam elcsalni a többiektől.

-Menjünk.

-Mesélj... mindent-ültem le az ágyamra.

-Bejöhetek?-kopogott a saját szobájának ajtaján Zozó.

-Bocsi, de csajos megbeszélést tartunk.-egy hosszú csókot adott, majd el is ment.

-Nem tudom mi van velem. Patrik annyira kedves velem. De neki úgysem leszek több sosem egy lány barátnál.

-A fiúkon nem lehet kiigazodni, ezt jegyezd meg. Patrik rendes, de azért vigyázz vele. Ha megbánt, tudod, hogy képes vagyok kitekerni a nyakát.

-Szeretném, hogy éljen. Lehetséges az, hogy valakibe beleszeressek két hét alatt?

-Hát látod. Nekünk Zozóval öt nap is elég volt.

-De ti mások vagytok.

-Valamiért téged hívott le magukhoz két hétre.

-Mert egy jó barátként tekint rám.

-Több barátja is van. Miért olyan hihetetlen az, hogy veled akart lenni?

-Mert ő teljesen más mint én. Nem működne jól ez a páros.

-Honnan tudod, ameddig meg nem tapasztalod?

-Talán egyszer, ha lesz elég bátorságom elmondom neki.

Az éjjeli vihar borzalmas volt. Az ég nagyon dörgött, és az eső is szakadt. Zozóhoz hozzábújva hallottam a vihart. Csodálkozok, hogy nem akadtam ki jobban, amikor az egészen kicsitől is félek.

A konyhában Lia és Patrik kettősével találkoztunk össze.

-Nézegetünk kiskori képeket?-ugrottam rá az ágyra.

-Majd valamikor. De basszus 3:37 van aludj.-feküdt le mellém.

-Nem vagyok fáradt.

-De én igen, megígérem reggel nézegetünk kikori képeket.

-Olyanokat is amiket nem mutattál még meg senkinek mert ciki?

-Olyanokat is.-vágta rá egyből-Várj, nem. Olyat nem.

-Már kimondtad-nyújtottam ki rá a nyelvemet.

-Unalmas életem lenne nélküled-húzott közelebb magához.

Sziasztok. Ismét egy nem túl izgalmas résszel érkeztem, de ígérem össze fogom szedni magam. Ezzel a 2. Nap is kész.

Különös megismerkedés...( Kempf Zozo ff  ) Where stories live. Discover now