4. Fejezet

1.8K 48 2
                                    

Reggel nem a legjobb barátom mellett ébredtem. Zozo volt  a bal oldalamon én pedig igen közel feküdtem hozzá. Ezt nem akartam elhinni ezért megráztam a fejem, hátha csak képzelődök. De nem ez a valóság volt. A fiú aranyosan szuszogott mellettem, de nem volt szívem felkelteni ezért óvatosan másztam ki az ágyból. Gerit kezdtem el keresni, mert az előző pár percre magyarázatot akartam. Sikeresen megtaláltam őt Zozo szobájában. Itt már nem voltam annyira óvatos, lendületből ráugrottam az alvó Gergőre. Egy rémült fiú nézett vissza rám és nem értette a cselekedetemet. Feltettem neki néhány egyszerű kérdést, ami alapján összeállt a kép, hogy mégis miért aludtam egy olyan fiúval akit néhány napja ismerek. Geri az egész történetet elmesélte. Arra még emlékeztem, hogy bementem hozzájuk miközben ők beszélgettek. Ezután Geri azt mondta elaludtam de nem akartak felébreszteni. A beszélgetés közben Zozo is elaludt így a két fiú szobát cserélt és én kerültem Zozo mellé. A hálóban alvó szőke hajú fiút ébresztgetni kezdtem.
- Jó reggelt BMX bandita.
- Még öt percet kérek!
- Zozo kész a reggeli és hoztam kávét is.
- Ébren vagyok.
Ezen nevetni kezdtem mert még mindig csukott szemmel feküdt. A haját kisöpörte a szeméből majd ismét elővette kisfiús mosolyát. Nem értette miért vigyorgok de szorosan megölelt. Ez igazán jól esett, a vállába fúrtam a fejem és hosszasan beszívtam az illatát. Ezen elkezdett nevetni és még szorosabban ölelt. Gergő pont ekkor  érkezett meg a szobába, villám gyorsan röppentünk szét. A vigyorgó szőke fiú csak ilyenkor vette észre hogy nem a szokott helyén aludt. Ezt Geri gyorsan elmagyarázta neki majd kiment a helységből. A ,,bátyám" magyarázatot kért ezért mesélni kezdtem neki. Mindent szó szerint de tényleg szó szerint elmondtam neki. Ő erre csak annyit mondott, hogy aranyosak lennénk együtt. Az arcom pirosodni kezdett ,de Geri  mondatát gyorsan kivertem a fejemből, mert biztos ,hogy nem kéne neki egy olyan lány mint én. Én átlagos vagyok, ő pedig tudjuk, hogy milyen.

Lent találkoztunk a többiekkel , majd egy csatakiáltás után útnak is indultunk. A mai nap jól kezdődött 5:0-ra vezetett a bajnok csapat, az előnyért harcoltak a versenyzők. A végeredmény végül 10:8 lett. A kihívók 8:8-ra feljöttek de az utolsó két pontot nem sikerült behúzni. Zozo és Geri volt a két utolsó játékos. Mindketten elvesztették a futamukat ami miatt egész úton duzzogtak. Amit meg is tudok érteni mert holnap -1-ről indul a csapat. E miatt senki nem haragudott egymásra. Gabi kitalálta, hogy derítsük jobb kedvre az elkeseredett fiúkat. A medence köré szépen elrendeztük a napozó ágyakat, a törölközőket is kihoztuk. A konyhába siettünk, hogy koktélos pohárba töltött üdítőket készítsünk. Lehívtuk az említett személyeket. A medencéhez indultam amikor Geri bedobott a vízbe. Dorka megbosszult engem ezért Gergő mellettem kötött ki. Zozó Dorkát kapta fel és dobta volna bele a medencébe, de Gabi mindkettőjüket belelökte. Így már négyen voltunk vizesek. Gabi a felismerés után miszerint ő megnyerte ezt a meccset mosolyogni kezdett. Két erős kart láttunk a derekán majd azt, hogy felénk repül. Dávidot pillantottuk meg a parton. Mindenki igyekezett kimászni a vízből, hogy üdvözölje a most meggyógyult bajnokot. Dávid nagyon kedves volt velem. A medence szélén beszélgettünk és minden titokba vagy kínos sztoriba beavatott amit a többiek nem árultak el. Szerintem jól megleszünk Dáviddal is nagyon jó humora van és jó tanácsokkal lát el mindenkit.

Amikor visszamentünk a villába gyorsan utcai ruhába öltöztünk. A lányok és a fiúk külön vonultak beszélgetni. Dorka pirosló arccal elárulta, hogy Geri tetszik neki és már nem csak csapattársként tekint rá. A lány csak néhány évvel volt idősebb a kiszemeltjénél. Nem merte nekünk bevallani ,hogy mit érez de amint mindketten megerősítettük abban hogy nagyon szurkolunk neki megkönnyebbült. Gabi mesélt a családjáról és a párjáról is. Majd kérdezgetni kezdtek arról, hogy mi van köztem és Zozo között. Őszintén elmondtam nekik, hogy én sem tudom.

Amint ezt kimondtam az említett fiú érkezett meg. A vacsorát nagy nevetések és sztorizgatás közben fogyasztottuk el. Kivételesen nem az asztalnál ültünk, hanem Dorka szobájába húzódtunk be. Mindenki kényelembe helyezte magát. A beszélgetés közben vettük észre, hogy már 11 óra is elmúlt. Az esti rutinját mindenki elvégezte és elköszöntünk egymástól.

Az estét egyedül töltöm mert Geri lent maradt Dorkával beszélgetni. Sokáig forgolódtam az ágyban, amikor meghallottam a vihart. Valamiért kicsi korom óta félek a vihartól . Ilyenkor nem tudok egyedül elaludni. Mivel Geri Dorkával van Gabi már rég alszik az ajtaja pedig zárva van Dávidot pedig még csak néhány órája ismerem ezért Zozo szobájába kopogtam be. Igazából nem is gondoltam végig a többi lehetőséget, hogy kihez csatlakozhatnék hanem egyből hozzá indultam. Csak ha a többiek kérdezik ezt fogom mondani...

Kettőt kopogtam és egy fáradt, félmeztelen fiúval találtam magam. Elmondtam neki miért vagyok itt majd gyorsan befeküdtünk az ágyba. Jelenléte biztonságot sugárzott. Amikor az ég ismét dörgött egy hatalmasat közelebb bújtam hozzá. Ezen ő csak elmosolyodott, és szorosan magához ölelt. A takarót magunkra húzva csuktam le a szemem. Még magamnak sem akartam bevallani,hogy mennyire élveztem ezt a helyzetet.

Reggel ismételten Zozo mellett ébredtem de ezúttal tudtam, hogy miért. Szomorúan és óvatosan bújtam ki öleléséből.

——————————————————————————— ismét 800+ szó remélem élvezhető a történet

Különös megismerkedés...( Kempf Zozo ff  ) Where stories live. Discover now