5. Fejezet

1.6K 48 0
                                    

Miután nagy nehezen kibújtam Zozó öleléséből a konyha felé vettem az irányt.

A polcról levettem hat poharat majd mindet megtöltöttem a forró és életmentő itallal. Dorka félig Gerin feküdt amikor észrevettem őket a nappaliban. A lány ébredt előbb neki a két kávét odaadva öleltem meg őt. Miután elváltunk egymástól Boldog Szülinapot kívánt.
Igen ma van a 20. Születésnapom. Ez lesz az első alkalom, hogy nem a családommal ünnepelek. Gabi már ébren volt ő is felköszöntött majd azt súgta a fülembe, hogy a szőke hercegem engem keres... A megnevezés hallatán elmosolyodtam majd rohantam fel az emeletre.

Az a néhány másodperc éveknek tűnt mire felértem a már megszokott lépcsőn.

Amint Zozo ajtót nyitott az arcom a paradicsomnál is vörösebb lett amin a fiú csak elnevette magát. Ismét szabadon hagyta jól kidolgozott felsőtestét. Ez láthatóan zavarba hozott.
-Zozó vegyél fel egy pólót kérlek
-Nem tetszik a látvány?- kérdezte meg tőlem
-De akarom mondani ...nem ahhj vegyél már fel egy pólót
-Jól van nyugi-a karomat megsimogatta majd néhány másodpercre eltűnt
-Irigylem a fiúkat, hogy ennyi idő alatt elkészülnek
-Még nem vagyok kész a hajába túrt és végre késznek nyilvánította magát

-Boldog születésnapot
-Köszönöm
Nem is gondoltam volna, hogy tudja mikor születtem ez meglepett. Mintha gondolatolvasó lett volna megszólalt ezzel megszakítva elmélkedésemet.
-Megkérdeztem Gerit tudtam, hogy mostanában van de pontosan nem tudtam.

A többiekhez leérve Gergő csak annyit kérdezett, hogy megkaptam e az ajándékom. Nem értettem miről van szó de a mögöttem lévő fiú csak ennyit mondott egy perverz mosollyal a arcán
-Azt majd este kapja meg😏

Erre a kijelentésre a piros színbe öltözött csapat húúúzni kezdett.
Kiértünk a versenypályára.

A mai napon a végjáték második futamát futották. A hátrányt Geri gyorsan ledolgozta. Az ő futama alatt Dorka nagyon hangosan kiabált ezzel bíztatva a csapattársát.
-Ha hazaérünk neked és Gabinak valamit el szeretnék mondani
-Már nagyon várom.
Zozo meccse következett a pályát elképesztően gyorsan teljesítette,az ügyességire szerencsére nagyon hamar ráérzett.Így vette át a bajnok csapat a vezetést. Szerencsére nem a piros csapatból esik ki ezen a héten egy versenyző. A kékek egyik játékosa lesérült, így Dorci és Alexa párbajozik holnap. Megkönnyebbülten indultunk a villába. Dorka úgy döntött, hogy mindenkinek elmondja a nagy hírt. A nappaliban összegyűlve hallgattuk a beszámolóját arról,hogy hogyan alakulnak a dolgok Gerivel. Én igazán örülök nekik, ezért gratuláltam is nekik. Miután befejeztük a beszélgetést mindenki a saját szobájába vonult illetve Dorka Gergőnél aludt én pedig Zozóhoz indultam. Valamit mondani szeretett volna nekem,ezért megbeszéltük, hogy ma ismét nála alszok.

A pizsamámba átöltöztem és a szobája felé vettem az irányt. A kopogás után egy mosolygós Zozóval találtam szembe magam. Fürdőnadrágban volt és két törölköző volt nála. Kérte,hogy én is vegyem fel a fürdőruhámat. Így tettem. Amikor a folyosón találkoztunk már a fekete RIDE feliratú pulcsijában volt. Ő tudta, hogy éjjel hideg lesz kint de én ezt nem vettem figyelembe. A lépcsőn halkan leosontunk és a medencéhez indultunk. A vízbe ereszkedve fázni kezdtem ezért úgy döntöttem úszok egy keveset. A szőke fiú karjait éreztem a derekamon, melegség áradt szét testemben. Annyira jó érzés volt őt magamhoz ölelni, hogy nem akartam elengedni. A vízben egészen hajnalig szórakoztunk amikor ismét nagyon elkezdtem fázni. Zozó ezt észre is vette és szó nélkül rám adta meleg pulcsiját. A ruhadarab jó illatú volt és nagyon meleg.
-Köszönöm
-Mit?
-Ezt az egész napot, és azt ,hogy ilyen figyelmes vagy velem.
-Ez természetes-mondta mosolyogva de hallottam ahogyan fogai összekoccannak a hidegben
-Vedd vissza megfázol-vettem le magamról a melegséget nyújtó pulóvert.
-Így pedig te, azt nem fogom hagyni.
A ruhadarabot visszavettem majd rohanni kezdtünk az ajtó felé. A szobában mind a ketten forró fürdőt vettünk, majd a takaró alá bújtunk.
Rajtam még mindig ott volt a fekete pulóver.
Zozóval beszélgetésbe kezdtünk de én véletlenül egy mondatot elárultam neki amit még nem akartam. Még nem most kellett volna. Tudod én nem barátként vagy csapattársként tekintek rád. Csókjával hallgattatott el. Tettét egyből viszonoztam amit ő egy mosollyal díjazott. Egymást ölelve aludtunk el.

Reggel Zozó karjai között ébredtem. Amint kinyitottam a szemem négy vigyorgó piros ruhás emberrel találtam szemben magam. Gergő Dorka derekát ölelte. Dávid és Gabi pedig minket fürkészett. Még mindig a barátom ölelésében voltam. Őt is felébresztettem és egyből kérdésekkel bombáztak minket. Miután többször is elmeséltük a tegnap történteket a csapat nekem is odaadta a piros karkötőt. Ez azt jelentette, hogy teljesen befogadtak. Könnyes szemmel öleltem át őket egy köszönömöt tátogva.
———————————————————————————Ha szeretnétek más szemszögből is részt ezt nekem jelezzétek

Különös megismerkedés...( Kempf Zozo ff  ) Where stories live. Discover now