9

542 59 27
                                    


Yarkın : Kendinden bahsetsene biraz.

0539 *** **** :  I-ım... normal şartlar altında bunu benden istediğin için heyecanlanmam falan gerekiyordu.

0539 *** **** :  Ama ben seni çok iyi tanıyorum Yarkın. Yıllardır tanıyorum. Altından bir şey çıkacak bunun.

Yarkın : Normal şartlar altında mı? Neden diğerleri gibi normalde demiyorsun?

Yarkın : Ayrıca beni bu kadar iyi tanıyorsan, uzun yıllar geçmeli peki ben neden seni tanımıyorum?

0539 *** **** :  O soruya cevap bulacak olan sensin.

0539 *** **** :  Diğer soruya gelirsek öyle demek daha çok hoşuma gidiyor.

Yarkın : Kaç yıldır seviyorsun beni?

0539 *** **** :  3..

Yarkın : Uzun zamanmış.. Nasıl fark ettin ya da nasıl başladı?

0539 *** **** :  İlk görüşte aşk?

Yarkın : Öyle şeylere inanmadığımı biliyorsun.

0539 *** **** :  Nereden bilebilirim ki?

Yarkın : ımı bın sını çık ıyı tınıyırım Yarkın..

0539 *** **** :  Zor okumamı geçtim de kendi adını neden öyle yazmadın?

Yarkın : Heba olacaktı.

0539 *** **** :  Hah! Benim cümlelerim niye heba oluyor o zaman senin adın olmazken?

Yarkın : Konuyu değişiyorsun. 

Yarkın : Cümlelerin umrunda bile değil!

Yarkın : Sen hoşlanabilirsin bundan ama benim hoşuma gitmiyor.

0539 *** **** :  Tamam ya..

0539 *** **** :  Seni gördüğümde dikkatimi çekmemiştin. Bir süre seni izledim yine de.. Ama cidden hoşuma gittiğinden izlemedim.

0539 *** **** :  Herkes senden 'yakışıklı, mükemmel, havalı ya da kusursuz' diye bahsederken insanların sende gördüklerini görmüyordum. Merakla bakıyordum sana.

Yarkın : Gömüyorsun şuan beni?

0539 *** **** :  Bitirmemi bekle.

Yarkın : Pekâlâ.. bekleyelim bakalım.

0539 *** **** : Bir süre öyle izledim hiç bir şey değişmedi ama sonra o an kulağımda çalan şarkıda seni izlerken düşündüklerim geçti sanki..

0539 *** **** :  O şarkıyı dinlerken senin bana söylemeni istemiştim. Sen o gün sahneye çıktın gitarı elinde tutuşun bile benim ile aynı gibiydi.

0539 *** **** : Tuhaf gelebilir.. gitar tutuşu benzetilir mi diye sorarsın ama benzettim.. O gün şarkı söylemiştin bir daha söylemedin ama ilk ve son kez o güzel sesini duymuştum.

0539 *** **** : Sonra sende geçmişimi gördüm. Öyle başladı..

Yarkın : Şarkı, hangi şarkıydı?

0539 *** **** : Obijmi..

Yarkın : Beni gördüğün zaman sana sarılmamı mı istedin?

0539 *** **** : Daha önce de dediğim gibi,

0539 *** **** :  Ben küçük bir kız çocuğuyum ve bu kız çocuğunun kolları birine uzun zamandır sarılmıyor.

Yarkın  : Elfida..

Yarkın : O gün o şarkıyı söylemiştim değil mi?

0539 *** **** :  Evet.. hatırlıyorsun.

Yarkın : O günden beri kimseye sarılmadın mı gerçekten?

0539 *** **** :  Bazen anneme ya da babama ama sadece bazen. Başka kimseye sarılmadım.

Yarkın : Bende..

Yarkın : Kimseye sarılmadım.

0539 *** **** : Beni bulmaya çalışma Yarkın. Bulunmak istemiyorum.

Yarkın : Bunu da nereden çıkardın?

0539 *** **** : Beni bulabilmek için soruyorsun tüm bunları amacın beni tanımak değil sadece hakkımda bilgi topluyorsun.

Yarkın : Haklısın bunu yapmamam gerekir. Seni merak etmiyorum ama kimsin bunu öğrenmek istiyorum.

0539 *** **** : Sonuna geldiğimizde göreceksin.

Yarkın : Son ne zaman gelir?

0539 *** **** : Beni ne zaman 'gerçekten' görmek istersen.

Yarkın : Şimdi.

Yarkın : Şimdi istiyorum.

0539 *** **** : Hayır şimdi istemiyorsun. Şimdi sadece benim kim olduğumu merak ediyorsun.

0539 *** **** : Benim benliğimi ne zaman görmek istersen, Yarkın.

Yarkın : Peki.. imkansız desene.

0539 *** **** : İmkansıza inanmazdın sen. :)

0539 *** **** : Ne değişti?

Yarkın : Kimseyi sevemem ben.

Yarkın : Her şeyi bekleyebilirim kendimden ama birine sonsuz bağlanmak benim için imkansıza yakın.

Yarkın : Benim için sevginin birine sonsuz bağlanmak olduğunu biliyorsun değil mi..

Yarkın : Bilmiyorsan öğren. Bağlandıklarımı kaybetmek beni yorar. 

Obijmi |Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin