24

410 46 27
                                    

Anonim kız : Bir şimşek çaktı, yıldırımı kalbime düştü.

Anonim kız : Kalbimdeki karanlığı aydınlattın Yarkın.

Anonim kız : Sürekli böyle şeyler söylüyorum ama tutamıyorum kendimi içimden saniyede 10 kere ne kadar güzel bir adamı sevdiğim geçiyor..

Anonim kız : Durup durup kendimi tebrik edebilirim böyle bir adamı sevmek.. böyle bir şey bana nasip oldu.. o kadar, o kadar güzelsin ki..

Anonim kız : Böyle saatlerce izleyip iç çekilecek gibisin.

Yarkın : Anonim kız.. beni bazen fazla şaşırtıyorsun. Seni böyle sevememekten çok beni böyle seven biri olmasına üzülüyorum.

Yarkın : Ben seni bir gün böyle sevemezsem?

Yarkın : Ne olacak o zaman güzelim.. neden seviyorsun bu kadar?

Anonim kız : Bir şey olmaz ki..

Anonim kız : Sen seveme beni, şuan konuşabilme durumumuz bile çok güzel geliyor mesajlarıma bir kaç defa anında cevap verdin, bir kere 4 dakika karşılıklı konuştuk..

Anonim kız : Ufak şeyler bile beni mutlu edebilir.

Anonim kız : O H A ! Sen bana ne dedin ne dedin?

Anonim kız : Resmen düşünmemi sağlayıp gördürmemişsin... GÜZELİM DEMİŞSİN, GÜZELİM!! BANA, BANA!!!

Anonim kız : AYH, BİR DE BAYILAYIM ABART'ıyım mı ABART Pe!

Yarkın : Aldksixösşfşrf

Yarkın : Sakinleş, öylesine bir şeydi.

Yarkın : Pe ne?  

Anonim kız : Pe mi demişim klavye yanlış yazmış 'be' yazacaktım. Heyecandan hep bunlar, heyecandan.. ^-^

Yarkın : Ah.. sevinmeyi dene böyle üzgün ruh halleri yakışmıyor sana..

Anonim kız : Haklısın.. sevineyim değil mi? Tamam bundan sonra neşeli takılacağımm!

Yarkın : Adına sevindim. :)

*

Anonim kızın kim olduğunu herkes biliyor..  korkusuzca şarkı söyleyen ama aslında korkularıyla yaşamak zorunda bırakılan o kız anonim kızımız.. onun adını öğrenseniz de öğrenmeseniz de o sadece Yarkın'ın sevgisini bekliyor.. adı bilinsin, ünü salınsın diye değil.

Sevgisini anlayın diye yazıyorum bu hikayeyi. Hep beraber anlayabilelim diye yazıyorum..

Sizin içinde parçalanıyorum biraz.

Bu hikayeye başından beri ikisinden başka bir karakter girmedi Erhan abi ya da yan ögeleri saymıyorum Yavuz gibi? başka bir ad da  hatırlamıyorum.. İki yabancı var bu hikayede birisi hiç yabancı değil onu tanıyacaksınız. Ama ben onların hikayesinden bahdediyorum. Onları izleyin istedim, yaşamlarını yaşayın..

Erhan Abi benim için daha özel tabi.. onun hikayesi buraya ait değil ama zamanla onu da öğreneceksiniz, benimle beraber büyürseniz.

Anlatmak istediğim şu; Yarkın ve Anonim kızın dostları olmadı, onların ailelerini anlatmadım ya da başka biri, başka bir şey.. size asıl ögeye odaklanmanız için rica edebilirdim ama siz elinizde olmadan odakladınız teşekkürlerimi iletiyorum baya uzun bir açıklama oldu ama değdi mi.. sanırım ki değdi?

Ben bu karakterlere bağlandım ama aslında bana asla unutmayacağım şeyler kattığı için bağlandım.

Final bölümü açıklaması gibi oldu ama final demek için erken (bölümün sözcük sayısını geçecek neredeyse...)

Ne zaman final yapılır aklımda canlanmıyor da tek istediğim yazmak. Sonsuza kadar belki de... 

Umarım beni seviyorsunuzdur,, sahte ilişkileri sevmem. Ben sizi çok seviyorumm.<3 yorumlarınızı kötü de olsa okuduğumda mutlu oluyorum hiçbir zaman vote istemedim vote için çabalamadım ama yorum için çabalarım desteğiniz hoşuma gidiyor, esirgemeyin olur mu?

Siz bu satırları okurken ben bugün çok şeker bir '33. Bölüm' yazdım Yarkın ve Anonim'i iyice tanıdığınızı düşünüyorum o yüzden diğer karakterleri de hikayeye eklemek istedim uzun bir yolumuz var sizlerle çiçekler sermeye çalışıyorum..

İki bölim atıp gidiyorum her gün sırf sizler için girip bölüm atmaya çalışıyorum.. ama fazla da giremiyorum yakında geleceğim, söz..

-sizi seven Öz..

Obijmi |Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin