14

462 56 7
                                    

0539 *** **** : Sevmek nedir?

Yarkın : Özlemektir.

0539 *** **** : Özlemek nedir?

Yarkın : Sevmektir.

0539 *** **** : Kaçamak cevaplar veriyorsun, Adalı.

Yarkın : Şimdi de soyadla mı hitap ediyorsun?

Yarıın : Ah, anonim kız.. hiç vazgeçmeyecek misin?

0539 *** **** : Hayır.

Ü539 *** **** : Hala anonim kız diyorsun adımı merak etmedin mi hiç?

0539 *** **** : Bekle ben sende nasıl kayıtlıyım?

0539 *** **** : Kaydetmedin değil mi..

Yarkın : Ne alakası var anonim kız diye kaydettim.

Anonim kız : Eminim ki şuan çıktın ve kaydettin.

Yarkın : Beni çok iyi tanıyorsun.

Anonim kız : Hayır bunun onunla bir alakası yok.

Anonim kız : Bunun senin tam bir şapşal olmanla alakası var.

Anonim kız : Profil fotoğrafın herkese açık değil ve kaydettiğin gibi görünür oldu.

Yarkın : Ne alakası var o an değiştirdim belki de?

Anonim kız : Yarkın, en zeki sen değilsin. Sevdiğin çok neden bu kadar.. zeki olmasaydın bir şeyler derdim..

Anonim kız : Normalde anlardın beni çok fazla mı ders çalıştın?

Yarkın : Sorma ya 8. saat bitmek üzere beynim yandı.

Yarkın : Sen nasıl anladın yeni kaydettiğimi cidden?

Anonim kız : Uygulamadan çıktın ve bir süre sonra girip kaydettiğini söyledin ardından profilin görünür oldu. Hem profilinin herkese açık olmadığını da biliyordum. 

Yarkın : Karşıma çıksana. Fazla zekiymişsin. Zeki kızları severim.

Anonim kız : Neden? Önceden değilde şimdi?

Yarkın : Çünkü seni yeni görüyorum. Fazla yaşamazsın bu zekayla  seni alan ben olmalıyım.

Anonim kız : Yqpma.

Yarkın : Kalbine mi indi yine? :)

Anonim kız : Evet..

Anonim kız : Beni cidden görüyor musun, Yarkın?

Yarkın : Henüz tam olarak değil ama en azından bana aşık olan kişi zeki.

Yarkın : Onlarca kişi arasından bir tane zeki biri seviyor beni. Bu beni duygulandırdı.

Yarkın : Dış görüşünüm için aşık oldum havalarında çok kız var.

Anonim kız : Haklısın.

Yarkın : Kıskanmıyor musun?

Yarkın : Beni seven birilerini gördüğümde benim için birbirlerini yiyorlar.

Anonim kız : Kıskanmıyorum.

Anonim kız : Kıskanmam için hayatında bir yerim ve önemim olmalı.

Anonim kız : Ben senin için ne ve kimim ki haddimi aşıp kıskanabileyim Yarkın?

Anonim kız : Seni tanıyorum öğrenmek istediğin senin için kavga edip etmediğim kendince benim diğerlerine oranla kaliteli olup olmadığıma bakıyorsun.

Anonim kız : Bu kırıcı Yarkın. Yapma. Seni seviyorum aşık olduğumu da söylüyorum ama senin hayatında yer alsam dahi kıskanmam çünkü seni tanıyorum senin aksine.

Anonim kız : Ben biliyorum ki sen eğerki hayatımdaysan sadece benim kalbime düşen Yarkın'sındır. Bir tek bana düşersin, kimseye değil.

Yarkın : Üzgünüm.. gerçekten de.. amacım bu değildi kalite falan..

Yarkın : Sadece, ne kadar seviyorsun merak ediyorum. Her merakımda da zannettiğimden fazlasını vererek ağzımın payını veriyorsun merak etme.

Yarkın : Ve anonim kız bu sefer anladım.. beni gerçekten de neredeyse benim kadar tanıyorsun. Belki göstermediğin benden fazlasını da tanıyorsun.

*

Texting olduğu için, bölüm çok uzamasın diye mesajların devamını diğer bölümde okuyacaksınız. Farklı zamanlara ait değil yani.

Obijmi |Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin