Anonim kız : Her seven;
Anonim kız : Sevilenin boy aynasıdır.
Anonim kız : Sevmek,
Anonim kız : Sevilenin o aynadan bakmasıdır.
Yarkın : Güzel söz..
Yarkın : Kıvırmayacağım internetten baktım şimdi Özdemir Asaf'a aitmiş..
Yarkın : Kısa satırlar bana şiir gibi gelmez ama en çok şey de kısa satırlarda gizlenir.
Yarkın : Bir zamanlar çok severdim Özdemir Asaf'ı. Sözler tanıdık gelse de yılların unutulmuşluğu var.
Anonim kız : Seni bu yüzden de seviyorum.. Diğer erkekler gibi kız tavlama, artistlik peşinde değilsin bilmiyorsan bilmiyorum dersin..
Anonim kız : Bu cümleleri söylerken bile seni etkilemeyeceğini bilerek söylemek bana huzur veriyor.
Anonim kız : Sevdiğim adamı tanımak bana huzur veriyor.
Anonim kız : Diyor ki Özdemir Asaf orada.. Ben senin boy aynanmışım, sevgini görmek için bana bakman yeterliymiş. Böyle özetlemiş.. gerçi sen beni sevmiyorsun ama..
Yarkın : Şuan güzelim sözleri katlettin.. benim gördüğüm anlam kayboldu...
Yarkın : Burada; bu olayda mevzu benim evet, sevgi benim o boy aynasından bakmamla oluşacak.
Yarkın : Bunu kastediyor.
Anonim kız : Hemen hemen aynı...
Yarkın : Hiçte bile!
Anonim kız : Normal şartlar altında üstelerdim ama şuan şartlarım hiç normal değil.
Yarkın : Peki, ben kazandım yani. :)
Anonim kız : Sen mi değişiyorsun yoksa ben başkasıyla mı konuşuyorum anlamadım...
Anonim kız : Takmazdın sen kazanmayı, kaybetmeyi.
Yarkın : Şiirleri severdim, şiirlere küstüm. Bende değişen çok şey oldu.
Anonim kız : Zorunda değildin. Sevdiğim insanların değişmesinden nefret ederim. Ama her insan özünde aynıdır değil mi?
Yarkın : Öyledir tabi..
Anonim kız : Yağmur yağıyor.. sarılsana.
Yarkın : Anonim kız.. yapma biliyorsun sarılamam.
Anonim kız : Neden?
Yarkın : Şimşek çaktı. Peki sen, çaktın mı?
Anonim kız : Evet burada da çaktı. Görüyorum herhalde.... Ama ne anlatmalı anlamadım.
Yarkın : Boşver, Anonim kız. Beni anlayıp ne yapacaksın.
Anonim kız : Boşvermeyi sevmem ama.
((Görüldü))
*
Yarkın, artık seninle tanışsak mı? Çok gizliyorsun ama kendini.
Bu bir tek bana mı öyle geliyor? Neden kimse bir şey demiyor.
Neyse Yarkın yavaş yavaş açılıyor, tanırsınız aşsksşxösc
11 04 20 - 06.01 artık gözlerim ağrıyor. Biraz uyumaya gidiyorum ben.. ne zaman okursanız okuyun hala aynı şeyler...
Değişirse, değişirim.
& Öz
Merhaba ilk defa size kırık yazıyorum.. okuma ve oy sayıları orantısız.. tamam takılmıyorum oylamayanlara ama oylamayıp okumanız beğenmesenizde okuduğunuzu göstermez mi? Yıldızcığa basın demiyorum illa ama onları daha fazla insan tanıyabilmeli.. bunu neden insanların ellerinden alıyorsunuz?
Onları paylaşmak isteyeceğiniz özel insanları ekleyin buraya, lütfen..
🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obijmi |Texting
Non-Fiction0539 *** **** : Obijmi diyor şarkıda. 0539 *** **** : Anlamı şu; 0539 *** **** : Sarıl bana.