29

421 46 46
                                    

Parti için erkenden gelmiş hazırlıkları yapıyorduk. Bir kaç kere çalmış ve başlardaki şarkıları söylemiştik. Listemi yeni haliyle 12. sınıflardaki bir çocuğa vermiştim ve son incelemeleri yapıyordu. Son şarkıyı dün onunla konuştuktan sonra bu sabah eklemiştim ve herkes yakına yakına çalmak istemediklerini söylemişti ama o şarkıyı söyleyecektim bugün.

"Son şarkı hangi dilde? Çok yabancı geldi?" Diyerek bir kere daha söylenince sinirlenmiştim ve arkamı dönerek benden boyca oldukça uzun olan çocuğa baktım, elindeki listeyi alıp yerime geri döndüğümde söyleniyordum.

"Ukraynaca. Ne var söylenmek yerine sadece çalsanız?"

"Haklısın ama adı bile tuhaf.. obijmi. " yanlış telafuz etmesine göz devirip doğrusunu söyledim.

"Tuhaf işte." diyerek kafa sallayan bir kızı boşverip elimde tuttuğum gitarın akorlarına son bir defa bakıyordum.

"Ne tuhaf tutuyorsun gitarı." Diyen az önceki çocuğa arkamı dönüp yeni gelmeye başlayan bir kaç kişiye bakıyordum. Bir kaç kişi gelmişti hepsi de 12. sınıflardan gördüğüm tiplerdi. Yarkın'ın yakın arkadaşları da yarım saate kadar gelince onunda geleceğini düşündüm. İçimdeki heyecan gitgide artarken ve salon da gitgide dolarken müzik hocamın işaret vermesiyle şarkıları söylemeye başladık. Benimle beraber Nil'de söylüyordu. Ses tonlarımız birbirine yakındı ve enerji olarak da uyuşuyorduk. Onda da hüznü seziyordum.

Gözlerim sürekli kapıya giderken kolumdaki saate baktım parti başlayalı çoktan bir buçuk saatin geçmiş olduğunu gördüm. Omuzlarım düşük bir şekilde söylemeye devam ederken kapıdan o girdi. O ve Yasemin..

Hayal kırıklığımı belli etmemeye çalışarak ara vermek adına ellerimle mola işareti yaptım. Son 2 şarkı kalmıştı ve biri obijmiydi, o en son şarkıydı. Ona bugün itiraf edecektim. Eğer bir kızla gülerek içeri girmeseydi.

Sahneden inerek elime aldığım şişeden bir yudum su içtim ama su boğazımdan inerken acıtarak iniyordu. Gözüm Yarkın ve sürekli gülümseyen Yaseminin üzerindeydi. Yarkın, Yasemin gibi ona bakmıyordu etrafta gözlerini gezdiriyor ve birini arıyor gibiydi. Elini kaldırdı ve bir kaç kişiyi yanına çağırdığında, çağırdığı kişiler Yaseminle gülerek el sıkıştılar. Hayal kırıklığım giderek arttığında hocamın yanıma gelmesiyle ona arkamı dönerek yüzümü sahneye doğru çevirdim.

"Ne durumdayız?"

"Hocam tüm şarkılar bitti sayılır 2 şarkımız kaldı. Sonra ise sizin listede yazanlar karaoke için söyleyecekler."

"Tamamdır süpersiniz. Mola bittiyse devam edelim."  Kafamı sallayıp sahneye tekrar çıktım.

"Nil, Merak hanımdan listeyi alalım birazdan." Turay hoca Nil ile konuşurken onu bekledim. 

Son şarkıyı söylerken Yarkın bir kaç defa sahneye bakıp geri Yasemine bakmıştı. Gözleri bana bazende Nil'e gidiyordu. Bazen ise arkada çalanlara bakıyordu. Şarkı bittiğinde sahneden inip Turay hocanın yanına ilerledim.

"Hocam ben pek iyi hissetmiyorum burada bitirsek olur mu? Arkadaşlar son şarkıya hazır değillerdi zaten."

"Olur Perenciğim, kötüysen eve git sen, iyi misin neyin var?"

"Bir şeyim yok hocam üzerimde biraz kırgınlık var sadece dinlensem geçer." Umarım geçerdi..

"Peki arkadaşlara haber ver gidebilirsin dikkat et kendine, teşekkür ederim emekleriniz için."

Gülümseyerek yanından ayrıldım, Nil'e durumdan bahsedince geçmiş olsun diyerek dudaklarını büzmüştü ona da kafamı sallayıp teşekkür ettikten sonra Yarkının olduğu yere bakmak istemeyip gözlerimi çıkışa çevirip ağır adımlarla ilerledim. Kapıdan çıkmak üzereyken Nil'in sesiyle durakladım. Arkamı dönüp son bir kere sahneye baktım.

Obijmi |Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin