37

381 42 46
                                    

Medyayı dinleyerek okuyun.. 🖤

İyi okumalar ve iyi uykular uğur böcekleri!! 🐞

Yıldıza basmayı unutmayalım ve yorumlarınızı eksiltmeyin lütfen... 🌟

*

Odama adım attığım gibi kapıya sırtımı yasladım ve refleksle kilitledim. Kapıya yaslı bir şekilde yere oturduğumda salak salak gülüyordum. Mutlu olma nedenim bile tam anlamıyla belli değildi. Cebimdeki iki maviye boyanmış kozalağı alarak ellerimde çevirdim. Hava kararmaya yeni başlamıştı ve çok yorgun hissediyorum.

Elimdeki kozalağı masanın üzerine indirdim ve yavaş adımlarla duşa ilerledim. Giyindikten sonra elime telefonumu alarak ona yazmaya başladım.

Anonim kız : Bu gece yıldızları izleyelim mi beraber?

Yarkın : Yine sarılmamı isteyecek misin?

Gülümseyerek cevap yazdım.

Anonim kız : Bu seferlik hayır. Ama en yakın zamanda bekliyorum. :)

Yarkın : Terasımdayım, ne zaman istersen izleriz. Ben zaten izliyordum anlayacağın.

Anonim kız : Şarkı da söyleyecek misin?

Yarkın : Bugün kafam biraz dalgın yağmur yağmıyor ama sarılmamı istersen gözlerini kapat ve benim sana sarıldığımı hisset.

Yarkın : Hissettin mi?

Anonim kız : Evet. :))))

Balkonum olmadığı için penceremin önüne geçerek gökyüzünü izledim. Ona yazmak için sohhetinde çevrim içi bekliyordum. O da açık unutmuş olnalıydı çünkü çevrimiçiydi. On beş dakika sonra bir yıldızın kaydığını gördüm.

Anonim kız : Yıldız kaydı. (20.32)

Yarkın : Yıldız kaydı. (20.32)

Anonim kız : Aynı anda. (20.32)

Yarkın : Aynı anda. (20.32)

Anonim kız : Aaaaa! Mesajlarım yankı yapıyor!

Yarkın : Aynı anda aynı şeyleri yazdık sadece.

Anonim kız : Evet... Dilek.. tuttun mu?"

Yarkın : Olmayacak duaya amin denilmezmiş.

Anonim kız : Biliyorum.. ben yine de tuttum. :)

Anonim kız : Sana bir şarkı söyleyeceğim ama sen duymayacaksın. Ama eşlik et olur mu?

Yarkın : Olur, sözlerini biliyorsam neden olmasın?

Anonim kız : Birsen Tezer - Aşk üzerine söylenmemiş her şey

Yarkın : Güzel.. biliyorum. Hadi başla bakalım..

Arkamı dönüp masaya baktım oraya ilerleyip biri küçük diğeri büyük olan kozalağa baktım. Büyük olanı elime alarak yeniden pencereye doğru ilerledim. Pencerenin pervazına oturup ayaklarımı dışarı salladım. Telefonumu yanıma indirdim. Düşsem bile aşağıda çalılar ve toprak zemin vardı üstelik 3. kattaydık. Gözlerimi kapatarak şarkıyı mırıldanmaya başladım aynı anda ona da yazdım.

Anonim kız : Başladım.

Her şey yarım kaldı yine ne tuhaf
Aşk yarım, nefret yarım, hayat yarım
Bir yanım kaçar gibi kovalar bir yanı
Ne kaldı geriye temiz ve saf

Biraz senin yarın, biraz benim yarım
Bir tek ben bilirim seni sevdiğimi
Bir de sen bilirsin biraz

Kalabalık kuytularda boğulur çığlıklarım
Kuru bir teselli bulurum ben kendi halime 
Vazgeçilmez tutkularda kaybolur yaşadıklarım
Dağılıp giden bir sis halinde

Uzaktan gelir gibi sesin
Sanki hep başka bir alemdesin
Her şeyde biraz seni bulurum
Nerede olsam aklımdasın biraz

Kimse bilmez, kimse duymaz 
Bir tek ben bilirim seni sevdiğimi
Bir de sen bilirsin biraz

Kalabalık kuytularda boğulur çığlıklarım
Kuru bir teselli bulurum ben kendi halime
Vazgeçilmez tutkularda kaybolur yaşadıklarım
Dağılıp giden bir sis halinde...


D

erin bir nefes alarak söylemeyi bıraktım.

Anonim kız : Seni seviyorum, lütfen sende sev.

Anonim kız : Bencil olmak istemiyorum ama beni sevmeyeceksen kimseyi sevme.

İnternetimi kapatarak olduğum yerden yavaşça indim ve yatağıma uzandım vereceği cevap beni kırabilirdi o yüzden mutsuz olacaksam bugün olmamalıydı.

Bir süre daha elimdeki kozalağı çevirdim sonra ise onu yanıma bırakıp uyudum.

Belki bana sarılmazdı, belki bana dokunmazdı belki hiç gözlerime değmezdi bir daha. Belki de canımı en çok acıtanı olurdu bana baktığında canı yanardı. Ben düşürdüğü bir kozalağı o diye düşleyip de uyuyabilirdim. Onun ellerini tutar gibi dokunabilirdim, gözlerini kozalağın küçük bölmelerine sığdırabilirdim yeterki bana baktığında canı yanmasın.

Korkak oluşumdan değildi karşısına çıkmamam. Çıktığımda reddedilmekten de korkmuyordum.

Ben sevdiğim adamı incitmekten korkuyordum.

Onun hayatında olmayan yerim, en çok benim boşluklarımı sızlatıyordu. İçimdeki boşluk, dolmuyordu. Sarıldığımızda onun içindeki boşluğun benimkinde kaybolacağını düşünüyordum bu yüzden bana sarılsın istiyordum.

Ona kendimi açıkladığımda dünyanın en kırık adamı olacaktı ve ben kendi kırıklarımı sevmezken, onun kırıklarının onu ne kadar güzelleştirdiğini düşünerek bir kere daha sevecektim.

İçindeki boşluğu hisseden adam, boşluğu kan sızdıran bir kadına neden sarılmak istemiyorsun anladım. Senin boşluğun gittikçe büyüyor, benimki ise büyüyeceği kadar büyüdü. Senin boşluğun benimkini sardığında, benim boşluğum parçalanacak artık boşluk ben olacağım. Ama senin içindekini ben asla kapatamayacağım.

*

NE YAZDIM BEN!?!?!?

BİR SONRAKİ BÖLÜM YILDIRIM VE PEREN KONUŞSUN İSTİYORUM... BİR KAÇ ŞEY DAHA YAZMAYA ÇALIŞACAĞIM EN FAZLA 1 HAFTA FALAN BÖLÜM GELMEYEBİLİR O YÜZDEN HEYECANSIZ BİR YERDE BIRAKTIM.

KİTABIMA AŞIK OLANLAR...

SİZİ ÇOOOK SEVİYORUM, ÖZÜNÜZ!

BAĞLANANLAR.. İNANINKİ BENDE BAĞLANDIM ONLARA...

Çok zor bir soru geliyor hazırlanın.. veee geldi!

GÖRDÜĞÜNÜZDE YA DA DİNLEDİĞİNİZDE YARKIN VE PEREN'İ GÖRDÜĞÜNÜZ ONLARI HİSSETTİĞİNİZ BİR ŞARKIYI BIRAKIR MISINIZ BURAYA?

MESELA ELFİDA ONLARI ANLATIYOR... PERENİN ŞARKI SÖYLEDİĞI KISIMLAR OLACAK İLERİDE DE... O YÜZDEN FİKİR OLSUN İSTİYORUM ASLINDA.. YARDIMCI OLANLARA ŞİMDİDEN ÇO(O)OK TEŞEKKÜRLER...

YAZIM YANLIŞLARIM İÇİN ÜZGÜNÜM.. OKUMADAN ATIYORUM BÖLÜMLERİ...

Obijmi |Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin