31

389 44 17
                                    

Oy vermeyen herkese çoook teşekkürler :") yorum yapmama gereği duyanlar cidden üzüyorsunuz. Yorumları okurken ki suratımı görenler yanlış anlıyor o kadar mutlu oluyorum.. niye mutlu etmiyorsunuz beni?

*Medya yeni pp'm*(şunu ppm diye okumam..)

Koyu renkli yerler Yarkın'a aittir. İnceler de Peren'e.

İyi okumalar.

~

Bugün cumaydı ve Yarkın ile beraber sahneye çıkacağımız ilk gündü. İlk şarkıyı ayarlamıştım ve hazırlanması için Erhan abiye bildirmiştim. Numarasını vermeyi teklif etse de onunla konuşmak istemediğimden öylesi daha uygun diyerek anlayışla karşılamasını bekledim. Kalbim hala biraz kırıktı.

"Hazırlandın mı?" Diyen Yarkın'a dikkatlice baktım. Siyah bir pantolon ve üzerine siyah bir kapşonlu giymişti. Dün yazdığı mesajlara bakmadığım aklıma gelince elimi alnıma vurmak istedim.

"Hazırlandım, sen?"

"Bende hazırım." Üzerimdeki siyah elbise ve sarı kurdeleme baktım yine sarı kurdeleler'i söylemek istiyordum ama şu sıralar dilime dolanan şarkıyı onunla söylemek istiyordum.

"Çıkalım öyleyse." Ona baktım. İlk çıkışıydı 3 yıl sonra. Yüzüne hafif bir tebessüm vardı sanki, silik bir tebessüm.

"Tamam." diyerek onu fazla bekletmeden önden ben ilerledim.

Herkes onu gördüğü gibi alkışlarken birileri ayaklanıp ayakta alkışladı.

"Kaptan! ne zamandır yoktun!"

"Efsane geldi!"

"Dönüyor musun kral?"

Burada ara ara gördüğüm bizimle yaşıt sayılabilecek tiplerdi. Afişlerin bu kadar hızlı yayıldığından mıydı bu kadar kalabalık olması yoksa Yarkın mı haber salmıştı? Bizim okuldan da bir kaç kişi vardı ve bunlar çoğunluk olarak kızlardı. Derin bir nefes alıp şarkının ritmini vermesi için arkaya işaret verdim.

"Çocukluğumda gördüğüm anlatılan masallar kadar,
Güzel ve renkli bir arka bahçesi var.
Çiçekleri sadece kendine kadar."
 

Sus kimse duymasın çiçeklerin canı yanar.


Gözlerinin kenarlarında dalgalar mı var
Yoksa orada da ayrı bir hayat mı var
İçinde onlarca hikaye barındıran
Şşş, boşverin hikayeler falan yalan.

Neden fısıldadığını sorduğumda, kuşlar falan
İçeride şarkı söylüyorlar hiç durmadan
Seslerindeki melodiler olmadan
Yaşanmaz ki hayat öyle bir dakika duymadan..

Senin dünyan dolu diyor yalan dolan
İnsanların içinde hep menfaat falan
Onların kalbi sadece kan pompalar
Benimkinde ise renkler çocuklar falan

İşte o yüzden kimseyi almaz bahçesine
Verandasında uzanır bakar keyfine
Eğer isterse resimlerçizer tuvâline
Fırçasıyla katar seni hayaline, hayaline..

Şarkı o kadar Yarkındı ki bana göre.. sesini dinlemek bana huzur verse de gözlerimi kapatıp bu huzuru soluyamadan sahneden indim. Kulise girdiğimde ilk işim telefonumu elime almaktı. Onu öylesine cevapsız bırakmak içime hiç sinmemişti.

*

Yarkın'ın ne söyleyeceği hakkında bir fikrim henüz olmadığı için 31. bölümde texting ile açıklamaya karar verdim.. bölüm gecikmeyecektir telaşlanmayın..

Hikayeyi beğeniyorsanız arkadaşlarınıza önerebilirsiniz wğdşeodöevğeşf

🐞

İyi günler.

İyi akşamlar.

İyi öğlenler.

🐞

Obijmi |Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin