Anonim kız : Bugünde yağmur yağmadı.
Anonim kız : Bir kaç gündür yağmur yağmıyor ve sen bana daha sıcak davranıyorsun.
Anonim kız : Kırdıklarını iyileştirmek istiyorsan söyleyeyim bana acımak zorunda değilsin. Kırsan da ben iyileşiyorum. 3 yıldır böyle bu..
Yarkın : Sana da günaydın.. orada hava nasıl bilmiyorum ama burada sabah 4 civarı yağmur çiseledi.
Yarkın : Bir bulut başka bir buluta sarıldı ayrıca.
Anonim kız : Günaydın demeyi pek sevmiyorum. Mesajlara günaydın ile giremem üzgünüm..
Anonim kız : O saatte neden ayaktaydın? Dikkat etmene sevindim ayrıca.. :)
Yarkın : Uyuyamadım ve dikkat etmedim, gördüm.
Anonim kız : Peki..
Anonim kız : Mor yakışmış. : )
Yarkın : Biri için giydim.
Yarkın : Yoksa giymezdim.
Anonim kız : Biliyorum bende senin için giydim bugün.
Anonim kız : Ama mor giymedim. Bende beni yaralayan rengi giydim.
Yarkın : Daha derin değil mi..
Yarkın : Daha derin olan şeyler var sende ama çok derin.. göremeyeceğim kadar iyi gizliyorsun.
Anonim kız : Belki de görmeyen sensindir? Önündeyim ve fark etmiyorsundur?
Yarkın : Kesinlikle taş değilsin!
Anonim kız : Yarkın.. dikkat etsene.. Konuşurken yazma düşersin yoksa böyle...
Yarkın : İyiyim, sorun yok. Resmen önümdesin ve göremiyorum ha.. taş olmadığından emin misin sen?
Anonim kız : Yani taş gibi kızsın diyen çok oldu..
Yarkın : Ne dedin sen?
Anonim kız : Ben demedim, onlar dediler.
Yarkın : Kimler dediler?
Anonim kız : Bir takım erkekler..
Yarkın : Ve sende hiçbir şey yapmadan dinledin mi?
Anonim kız : Tabiki hayır. Gereken yapıldı. :)
Yarkın : Aferin, kızıma.
Yarkın : Hey! Yine kalbine mi indi? Görüldüde kaldı bu.
Anonim kız : Hayır... kendime takıldım.
Yarkın : Ne? Aşwcmdocşekceğşgeogşeaşd
Yarkın : Bana gülersen olacağı buydu.
Anonim kız : Ha ha çok komik. -_-
Yarkın : ...
Yarkın : E, bu çok komik? Ugfışsksşkeşcldlvşdğli
Yarkın : İlk defa bir kızı gerçekten düşürdüm! Aşldslxşsöcşsçc
Anonim kız : :)
Anonim kız : Gülüşün, güzel.
Anonim kız : Düşsem de gül. İzlemek güzel. Benim sayemde gülüyorsun.. ekrana bakarken kısılan gözlerin ve hafif sessiz bir kahkahan var..
Anonim kız : Öylesine gülüyorum. :)
Anonim kız : Seni seviyorum..
Yarkın : Beni mi izliyorsun sen.. canın acırken de mi?
Anonim kız : Acımadı ki.. ya da acıdı ama alıştım hep acırken seni izliyorum, sen acıtsan da yine seni izliyorum bunu görmüyor musun..
Yarkın : Görmüyorum.
Yarkın : Canın yandı kendine iyi bak, Anonim kız.
Anonim kız : Sarılsana, sarılırsan geçer. :)
((Görüldü))
*
Anonim hanım biraz abartmıyor musunuz? Orada düşmüşsünüz hâlâ sevgiden bahsediyorsunuz bırakın da Yarkın'cım biraz gülsün? Çok gülmüyor çocuk.
E yine bu başa sardı diyenler var mı? Sürekli sarıl diyor diye sitem etmiyorsunuz değil mi..
Anonim kızımız sevgiye çok muhtaç ama öncesinde sarılmaya muhtaç nedenini öğrenince eminimki ona sarılmak isteyeceksiniz ama öğrenmeden de sarılın ona olur mu?
Bu arada ben bu hikayeye hüzünle başladım nedense bölümleri tekrar okuduğumda hiçte hüzünlü gelmiyor.. birini mi öldürsem?
& Biri ölecekse kim olsun isterdiniz? &
(kader sorusu gibi ecel sorusu.. )
Şaka bir yana eğer hüzünlü olacaksa öyle olmalı ama ben bu kitabı ağlarken başlamadım o yüzden ağlarken bitmeyecek. Bunu istemiyorum o yüzden birini öldürmek istemeyin askskdkelf
Kaçtım ben siz okurken ben 30 küsuruncu bölüm yazmaya gidiyorum sanırım 32'yi yazıyorum.. geç yayınladığıma bakmayın sizler için sürekli yazıyorum böyle 4-5 bölüm atacağım beklettiğim için...
Yeterki okuyun, weah uçtum benn <3♡
-Öz'ünüz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obijmi |Texting
Non-Fiction0539 *** **** : Obijmi diyor şarkıda. 0539 *** **** : Anlamı şu; 0539 *** **** : Sarıl bana.