Bölümü Haluk Levent - Elfida dinleyerek okuyabilirsiniz.
Herkese merhaba video eklemek için özür dileyerek güncelliyorum bölümü... Yarkın'ın sesine o kadar yakın ki.... 01.46'yı açarak duyabilirsiniz. Dış görünüş değil sese odaklanmak için bölümü okuyarak dinleyin, lütfen. 💖
*
Yarkın : *video* (04.58)
Uykumu bölen mesaj sesi ile uyandım. Eskiden uykum bu kadar hafif değilken artık hassaslaşmıştı.
Telefonumu elime alıp Yarkın'ın sohbetine girdim. Bir video atmıştı. Kulaklıklarımı almak için ayaklandım masamın üzerinde duran kulaklıkları kulağıma takıp videoyu başlattım.
Kamera, evinin olduğunu bildiğim bahçeyi gösteriyordu. Yağmur yine yağıyordu, pencereye baktığımda videonun yeni çekilmiş olduğunu anladım çünkü yağmur hala yağıyordu.
Pencereden gözlerimi çektiğim an duyduğum melodiyle irkildim. Ekrana baktığımda görüntü kaymamıştı, sabit duruyordu. Onun sesini duydum.. Beni kahreden melodinin ardından onun sesi içimdeki feryatları susturuyordu.
"Yüzün geçmişten kalan, aşka tarif yazdıran
Bir alaturka hüzün, yüzün kıyıma vuranAnne karnı huzur, çocukluğumun sesi
Senden bana, şimdi zamanı sızdıran""Şımartılmamış aşkın, sessizliğe yakın
Kimbilir kaç yüzyıldır, sarılmamış kolların"Burada gülümsedi. Onu gülümsetmek gözümden bir damla yaş düşürdü.
"Sisliydi kirpiklerin, ve gözlerin yağmurlu
Yorulmuşsun, hakkını almış yılların"Ağlamaya başladım, anılar gözümde canlanıyordu.
"Elfida, bir belalı başımsın
Elfida, beni farketme sakın
Omzumda iz bırakma, yüküm dünyaya yakın
Elfida, hep aklımda kalacaksın""Elfida, sen eski bir şarkısın
Elfida, beni farketme sakınOmzumda iz bırakma, yüküm dünyaya yakın
Elfida, hep aklımda kalacaksın"Bağırarak söylediği bu kısım beni titretmişti, çevresini umursamadan bağırması beni ürkütmüştü ama bahçe oldukça geniş ve kimsesizdi. Ağlamam şiddetlenirken fazlasıyla titriyordum anılar ölüyordu.
"Şımartılmamış aşkın, sessizliğe yakın
Kimbilir kaç yüzyıldır, sarılmamış kolların
Sisliydi kirpiklerin, ve gözlerin yağmurlu
Yorulmuşsun, hakkını almış yılların.."Hışırtı sesleri duyunca gözlerimi yağan yağmurdan çekip ekrana çevirdim. Kamerayı kendine çevirdi ve utangaç bir şekilde gülümsedi. Onun gülüşüne kalbimi verirken bulanık gören gözlerimi silip gülüşüne odaklandım, konuşmaya başladı.
"Haluk Levent şarkının bir kısmında 'beni fark etme sakın' diyor. Sanırım senin için bu yüzden özel bu şarkı aslında orada 'beni terk etme sakın' diyor ama küçük Elfida'ya bunu söyleyemediği için böyle değişmiş. Benim içinde bu yüzden özel."
Derin bir nefes aldı. Kameraya baktı ama ben tam karşımdaymış gibi gerildim.
"Sana sarılmamı istiyorsun, sarılamam. Belki bunu yapamam anonim kız ama ruhum sana sarılabilir."
Gözlerini uzağa dikip, derin derin düşündü sanki. Bakışlarında can veren çok şey vardı bir erkek çocuğunun can çekişine de şahit oldum. Ama bunu bildiğim için görebildim bilmeyen herkese çok güzel gizliyordu.
"Yağmur yağıyor.. sabah uyandığında belki yağmaz ama yağan ilk yağmurda bende varım. Ellerini aç ve gözlerini kapatarak yağmuru hisset." Gülümseyerek ekrana baktı.
"Ruhum, ruhuna sarılacak."
Söylediklerini yaparak gözlerini kapattı ve elini de uzattığını tahmin ettim. Üzerindeki ince atleti görünce kaşlarımı çattım. Video burada sonlandı.
Pencereye doğru yürüyüp tekrar gözlerimi ellerimle sildim ve pencereyi açıp derin bir nefes aldım. İçeri giren yağmuru boşverip ellerimi yağmura değdirdim ve bir süre ona sarıldım.
0539 *** **** : Sen çok güzel bir adamsın, Yarkın!
0539 *** **** : Çok, çok teşekkür ederim..
Yarkın : Uyuduğunu düşünmüştüm..
0539 *** **** : Uzun zamandır uykum fazla hafif mesaj sesiyle uyandım.
Yarkın : Üzgünüm, mesaj atmamalıydım..
0539 *** **** : Hayır, hayır! Sakın öyle düşünme o video benim en kötü zamanlarımda dinleyeceğim tek şarkı.
0539 *** **** : Bende kötü anısı olan bir şarkı, beni nasıl iyileştirebilir ki? Aklım almıyor.
Yarkın : İçine kayıplarımı gizledim. O şarkıya sahip çık ve her dinlediğinde benim içinde dinle.
0539 *** **** : Olur.. acılarımıza dinlerim.
Yarkın : :)
0539 *** **** : Üzerine kalın bir şeyler giy.
0539 *** **** : Ve uyu Yarkın. Acılarını saramasam bile aynı acıları çekerek yardımcı olabilirim sana, beraber atlatacağız.
Yarkın : Söylediklerini anlamadım yine de umarım atlatırsın, sende uyu iyi uykular...
0539 *** **** : İyi uykular.. <3
((Görüldü))
Ben de atlatmak istiyorum dememişti. Atlatacağım dememişti. Biz olamamızdan çok onun kendini buna katmamasına üzülmüştüm.
*
YARKIN AĞLAYARAK EKRANA MI BAKMAM GEREK? NEDEN BU KADAR İÇE KAPALISIN?
iyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obijmi |Texting
Non-Fiction0539 *** **** : Obijmi diyor şarkıda. 0539 *** **** : Anlamı şu; 0539 *** **** : Sarıl bana.