"Sorgu, sual yok? Anlaştık bence." Yarkın Adalı tam karşımda durmuş benimle sözlü bir anlaşma yapmayı arsızca teklif ediyordu! Ne yazıkki kabul edecektim.
"Anlaştık." dedim gülümseyerek.
"O zaman-" dediği anda ellerini yavaşça havaya kaldırdı ve bende yavaş hareketlerle ona sarıldım! Bana sarılmaya alışmak istediğini söylemiş ve nedenini öğrenmem konusunda soru sormamam için resmen anlaşma teklif etmişti. Ben ona soru sormayacaktım o da bana sarılacaktı. Gayet makûl bir teklifti ve iki tarafta kazançlı çıkıyordu..
"Obijmi.." dedim çalan şarkının sözlerini mırıldanarak. Bu şarkı özeldi, güzeldi.. benim ona gelişimdi..
Yaklaştı ve boynumu kalbine bastırarak atışlarını duyurarak konuştu.
"Sarıldım ve bahar geldi.." dedi yağan yağmura inat. Konuşsa dahi kalbi kulağımdaydı.
"Sarıl sarıl tabi.. buldun gül gibi kızı."
"Yıldırım git abicim. Neden yalnız kalamıyorum ben?" dedi Yarkın kafenin açık camından bizi izleyen Yıldırım'a. Yağan yağmurdan kedi misali korkarak kafeye sığınmış, ıslanır diye ödü kopuyordu. Ona kınayıcı bakışlar atarak biraz daha ıslandım.
"Peren bu kadar yeterli güzelim hastalanacaksın," Yarkın'a iç çekerek baktım ve önüme dönerek ince giyinmiş olmama yakındım. Çabuk hasta olan bir yapım vardı, doğru söylüyordu.
"Sen niye gelmiyorsun?" dedi Yıldırım'ın yağmura iğrenen bakışlar attığını görerek.
"Cebinde Nil'in fotoğrafı vardır," diyerek sırıttım ve donakalan ifadesine sırt çevirerek itirazlarına kulak tıkadım. Ona sataşmayı seviyordum.
"Bize gidelim mi?" dedim bir anda ve ikisi de donakalırken ,ki Yıldırım'ın ifadesini değiştirmeye gerek yoktu, gülümseyerek omuz silktim masumca. Onlara evimi göstermek istiyordum ve kabul ettikleri ilk an Yarkın'ın siyah bir saat takılı olan sol eline iki elimle tutunarak onu sürükledim. Yıldırım en az ıslanacağı yerlerden yavaş adımlarla bizi takip etti.
*
Evinde olacaklar bir sonraki bölümde.
Güzelim'i kırmak istemeyerek bu gece bölüm yazdım saat şuan 02'23 uzun olmadı evet ama gözlerim fenalaştı bugün çok yordum bir sonraki bölüm uzun olacak buradan not: Güzelim'i çok seviyor, önemsiyor ve hiç üzmek istemiyorum.. o yüzden bölümü umarım beğenmiştir..
_Öz'ünüz.._
BU DAAA PERENİNİİİZZZZZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obijmi |Texting
Non-Fiction0539 *** **** : Obijmi diyor şarkıda. 0539 *** **** : Anlamı şu; 0539 *** **** : Sarıl bana.