53

241 25 12
                                    

Yarkın'ı çıldırtma vakti!!!! leldkdkvorlvpeşgöf

*

Bir kafeye gelmiştik ve geldiğimizden beri bir çocuk sürekli bizim masaya bakıyordu. Nil bugün elbise giymişti ve çok güzel görünüyordu, kaşlarımı çatarak ona baktığını düşündüğüm için çocuğa baktım. Ama o bana göz kırparak önündeki kekten bir dilim aldı. Sinirlenmeden önümdeki Nil'e baktım en azından ona bakmıyordu Yıldırım olay çıkarsın istemiyordum. Onun Nil'den hoşlandığını biliyordum çünkü. Yarkın hemen yanımdaki koltuktan hareketlendiğinde ona baktım ne yaptığını sorgularcasına. Yanımda oturuyordu çünkü biz arkadaştık artık. Dördümüz bie grup gibi geziyor, eğleniyorduk artık.

"Tuvalete gidiyorum ben arkadaşlar," dedi sertçe.

O gittikten sonra çocuk buraya bakmaya devam etti ve çaprazımdaki Yıldırım'a dönerek gülümsedim anlattığı şeye olayı anlamaması için.  Onlarla takıldıktan sonra fark ettim ki Yıldırım o küçük çocuk değildi artık.  Saldırgan ve çabuk sinirlenen bir yapısı vardı.

"Siz  iyi misiniz kızlar? Renginiz attı." Nil ile göz göze geldim o da anlamıştı olayı rahatsız olsak bile olay çıkmasın diye bir şey diyemiyorduk sinir bozucuydu. Sorun çocuğun dövülecek olması değildi Yıldırım'ın başına iş açılma ihtimaliydi.

Yarkın'ın geldiğini görünce ona baktım. Masaların arasından geçtiği sırada çocuk buraya baktı ve eliyle bir şeyler yazdığı sırada Yarkın hemen yanından geçiyordu ki durdu. Çocuğun eline bakıp numara tuttuğu kağıdı aldı ve ilk önce düzgünce sordu.

"Kime yavşadığının farkında mısın yavşak?" Nadir küfür eden biriydi ve korkarak ayaklandım ve elini tuttum. Elime bakmadı. Ama o çocuğun elini bıraktığında Yıldırım yanlarına ilerleyip çocuğun önünde durdu.

"Pardon birader, kız arkada-"

"Arkadaşım lan! Sanane benim neyimse neyim!" dediğinde, Yıldırım çocuğun, az önce Yarkın'ın bıraktığı elini ters çevirdiğinde inleme sesine benzer bir ses işittim. Çocuğun eli acıyor olmalıydı. Yarkın çocuğun yüzüne yumruk attığında çocuk koltukta yan yattı ve Yarkın'ı tutmak yerine Yıldırım çocuğun üzerine oturarak yumruk atmaya başladı. Anlaşılan kavga oduğu sürece ne için olduğunun önemi yoktu onun için.  Yarkın sinirle kolumu ittirerek çocuğa baktı. Çocuk Yıldırıma tekme attı ardından ayaklanıp Yarkın'a saldırdı. Yarkın kendini korumaya çalışırken bir kaç yumruğu da suratına yedi. Korkuyla ikisini ayırdığımda Yarkın'ın önüne geçtim ve refleksle iki elimi de açarak sırtımı çocuğa döndüm.

Birden iki el belime sarıldı ve ayaklarım yerden kesildi. Çocuk bana arkadan sarılmış olduğunu gören Yarkın sinirle çocuğa bir kaç kez daha vurdu. Çocuğun yüzü kan içinde kaldığında elinde  tuttuğu kağıdı  çocuğun ağzına tıkarak onu orada öylece bıraktı ve mekandan ayrıldı. Koşarak peşinden ilerledim Yıldırım da masaya para bırakıp benim peşimden geldi. Nil de en arkamızda herkesten özür dileyerek geliyordu.

"Ne diye vurdun çocuğa?"

"Sarıldı."

"Kime?" dedi Yıldırım bize yetişerek. O görmemiş olmalıydı.

"Arkadaşına sarıldı," dedim arkadaş kelimesine vurgu yaparak. "Kıskandın mı?"

"Yanımdaki kıza yaptığı şeylere bak."

"Kıskandın yani,"

"Arkadaşız biz Peren ne kıskanması?"

"O zaman erkek arkadaş edinmeme neden engel oldun?"

"Ona numaranı verecek miydin?" dedi söylediğime şaşırarak. "Evet!" dedim yalanıma devam ederek.

"O zaman gel o ... çocuğuna yedirdiğim kağıdı alalım yazarsın numaranı!" diye bağırdığında hızla ona sarıldım. "Sinirlenme Yarkın. Benim seni sevdiğimi çok çabuk unutuyorsun." İki eli de yanımda öylece durduğunda ben yine de ona sarıldım öylece başını yukarı kaldırdığında ondan ayrıldım.

"Beni seven bir kıza böyle yaklaşmasına sinirlendim." Dedi dürüst olarak. 

"Yani kıskanmadın?" Dedim sesimi alayla kavurarak.

"Peren!" dedi sinirle yeniden.

"Tamam, tamam kızma." Dedim gülerken. Nil de bize yetişmiş gülüyordu.

"Bir şans verelim mi?" dedi birden bire Yıldırım.

Ona donakalmış bir ifadeyle baktım. Yarkın da kaskatı kesilmiş ve ona bakıyordu.

"Yıldırım!" dedim uyarırcasına.

"Dur, Peren." dedi Yarkın. "Neden denemiyoruz? Belki hemen sevemem seni ama benim için en doğru olan sensin." Gözlerimi defalarca kırpıştırdım. Söylediklerini algıladıktan sonra geriye doğru bir adım attım ardından ise heyecandan bayıldım!

Nasıl yani?

*

Ayayayayyayay oluyor ha bir şeyler????? 

merhaba bir şeylerden vazgeçeli uzun zamanlar oluyor bir sonraki bölüm güzel bir şarkıyla peren'i göreceğiz çünkü ben onun şarkı söylemesini çok özledim.

Obijmi |Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin